MF LAN-Party

Hoe hard rij je gemiddeld?

  • 10km/h

    Stemmen: 3 16,7%
  • 30km/h

    Stemmen: 0 0,0%
  • 50km/h

    Stemmen: 1 5,6%
  • 80km/h

    Stemmen: 0 0,0%
  • 100km/h

    Stemmen: 0 0,0%
  • 270km/h

    Stemmen: 10 55,6%
  • 120km/h

    Stemmen: 0 0,0%
  • 150km/h

    Stemmen: 4 22,2%

  • Totaal aantal stemmers
    18

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.618
36.157
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
De manier om je af te reageren op die trage slak voor je op de motor: LAN-en!

Wat betreft games, zorg voor iso's zodat we kunnen spelen met Daemon dan kan eigenlijk elk spel overwogen worden.

Interesse:

Er is geen LAN-Party gepland.
 
Laatst bewerkt:
en dan?

naar elkaar posten terwijl je op tegenoverelkaar zit :?
full



edit: geen datum heeft mijn voorkeur :X
 
nee joh GAMEN!!!

GP500 en motogp2 lijkt me wel lache om te doen dan?

ik heb wel intresse, heb een laptop dus die kan zo mee. verders geen hubs of al die meuk, wel wireless lan kaart maar daar heb je weinig aan zonder zender. ehhh, maar wel een leuk idee verders!

edit: tactical shooters zijn natuurlijk ook leuk, maar das niet eerlijk voor jullie O-)
 
nee joh GAMEN!!!

GP500 en motogp2 lijkt me wel lache om te doen dan?

ik heb wel intresse, heb een laptop dus die kan zo mee. verders geen hubs of al die meuk, wel wireless lan kaart maar daar heb je weinig aan zonder zender. ehhh, maar wel een leuk idee verders!

edit: tactical shooters zijn natuurlijk ook leuk, maar das niet eerlijk voor jullie O-)

MotoGP2 is ook vrij moeilijk als je dat niet te vaak doet. Maar dat zien we dan wel.
 
MotoGP2 is ook vrij moeilijk als je dat niet te vaak doet. Maar dat zien we dan wel.

mm, ik vond gp500 eigenlijk veel realistischer en ook wat meer tricky wat betreft bochtenwerk, lijkt me wel gaaf om zoiets te doen met zn 8-ten ofzo. kan natuurlijk ook over het web maarja.
 
Jongens, lezen he...

#IntraLan,
NK Couter Strike 2003 gewonnen door.... Mysod!
NK Couter Strike 2004 wordt gewonnen door... MF?? :?

2x per jaar organiseren wij (de #IntraLan Crew) een vette Lan-Party. In december hebben we er nog 1 gehad en ergens rond het begin van het zomervakantie komt er nog 1.
Het lijkt me nog leuker om daar iets te gaan doen. Als de idee van RoyR niet goed werkt dan hou ik jullie wel op de hoogte hiervan. Als jullie hier interesse hebben laat het me op tijd weten, zodat ik (als het nodig is) kaartjes kan reserveren.
Het wordt een kleine Lan-Party (einde van het jaar komt er altijd een grote) en we verwachten ook dat de kaartjes snel uitverkocht worden. Enne het duurt wel 3 dagen he...
full


[Edit]Bij InraLan zijn we van plan om meer compo's te organiseren dan alleen Couter-Strike ;) [/Edit]
 
Okee, op dit ogenblik ben ik vol.... Maar probeer toch een fatsoenlijke reatie neer te zetten.

Zover ik weet zijn er zat mensen hier die weleens MotoGP2 tegen elkaar doen. Dus die mensen moeten zich toch ook wel kunnen vinden met een potje elkaar afknallen? Anders ga ik wel mee met Gulmasters idee. Ik vermaak me er wel mee in elk geval. Ben wel niet een topper maar van "onze" groep val ik onder de "beste". Dus een beetje meer interesse had ik wel verwacht?

Kom op jongens! (en meiden natuurlijk!)

Enne Gul... Die 3 dagen is geen probleem als ik maar van te voren weet dat het onder de MF-ers zelf nix word. Dan zorg ik dat ik de betreffende datums vrij hou.
 
Geez, zo verslaafd ben zelfs ik niet! :P :+

Maar het lijkt me wel lachen voor een keertje. ;)

haha LOL ja ik ben eigenlijk ook geen Game-freak die alleen maar gaat gamen tijdens zo'n lan. Maar ik ben een promogirl, en meestal zit ik toch niet op mn plaats bij zoiets. Alleen maar aan het rondlopen ikke :+
Vorige keer (in december -> grote lan) was zeker gezellig en alles was goed geregeld. Dus dat zal zeker nogmaals zijn met de volgende ;)
Natuurlijk kan het altijd gezelliger, als ze mf-ers ook komen en 1 of meer clans vormen voor de compo's.
Naja zoals ik het al zei: ik laat het jullie wel op tijd weten wanneer het Lan-Party wordt gehouden.



enne als je geen zin hebt om 3 dagen te gamen dan kom je toch gewoon langs op je :] :9
 
Op zondag 25 januari 2004 11:33 schreef Gulmaster. het volgende:haha LOL ja ik ben eigenlijk ook geen Game-freak die alleen maar gaat gamen tijdens zo'n lan. Maar ik ben een promogirl, en meestal zit ik toch niet op mn plaats bij zoiets. Alleen maar aan het rondlopen ikke :+
Vorige keer (in december -> grote lan) was zeker gezellig en alles was goed geregeld. Dus dat zal zeker nogmaals zijn met de volgende ;)
Natuurlijk kan het altijd gezelliger, als ze mf-ers ook komen en 1 of meer clans vormen voor de compo's.
Naja zoals ik het al zei: ik laat het jullie wel op tijd weten wanneer het Lan-Party wordt gehouden.



enne als je geen zin hebt om 3 dagen te gamen dan kom je toch gewoon langs op je :] :9

Promogirl horen daar dezelfde kleren bij als bij promogirls van een fabrikant :9~

Lijkt me prima id. En gezien de gigantische belangstelling tot nu toe. Is het zeer aannemelijk dat ik wel kom.
 
Promogirl horen daar dezelfde kleren bij als bij promogirls van een fabrikant :9~

Lijkt me prima id. En gezien de gigantische belangstelling tot nu toe. Is het zeer aannemelijk dat ik wel kom.

Haha als er nou meer mensen komen zien ze ook gelijk wie ik ben en hoe gaar ik ben na die 3 dagen :Z :z
Maar goed, hoe meer zielen hoe meer vreugd he... O-)
 
de MF-clan

klinkt wel bruut ;) alleen ik denk dat de associatie met mother-fucker-clan al snel gemaakt is *D

3 dagen gamen, ik zou dat echt niet trekken, na een uur of 3/4 begin ik meestal stuiptrekkingen te vertonen!
 
de MF-clan

klinkt wel bruut ;) alleen ik denk dat de associatie met mother-fucker-clan al snel gemaakt is *D

3 dagen gamen, ik zou dat echt niet trekken, na een uur of 3/4 begin ik meestal stuiptrekkingen te vertonen!

na 3/4 uur al!? Enigste wat ik niet moet doen is direkt na gamen proberen te pitten. Sta ik stijf van de zenuwen.


Op zondag 25 januari 2004 13:53 schreef Voske het volgende:pluisje

Voske doet ook mee?
 
Ik zal mss ook wel komen als ik een koekblik rijbewijs heb tegen dan ( of er iemand een pc voor mij kan meenemen :+ )
 
Doe dit op school vaak maar uit pure verveling. één groot lokaal en dan elkaar neerknallen. Wel grappig maar eigenlijk zielig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan