MEGA Meeting 2004 vanuit Amersfoort

Hoe laat verzamelen bij de MAC in Amersfoort Noord

  • 9.00 uur

    Stemmen: 1 3,1%
  • 09.30 uur

    Stemmen: 20 62,5%
  • 10.00 uur

    Stemmen: 9 28,1%
  • 11.00 uur

    Stemmen: 0 0,0%
  • NOG eerder...

    Stemmen: 0 0,0%
  • NOG later...

    Stemmen: 2 6,3%

  • Totaal aantal stemmers
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazza!!!

Die hard MF'er
11 jul 2003
857
0
A'foort e.o.
Om het allemaal overzichtelijk te houden hier het topic om vanuit Amersfoort naar de MEGA Meeting in Veenendaal, op 9 mei, te gaan.

Reageer op dit topic als het je leuk lijkt om met een mooie groep vanuit Amersfoort te vertrekken richting Veenendaal! :]

9 MEI OM 10.00 UUR VERTREKKEN BIJ DE MC DONALDS IN AMERSFOORT NOORD!! (afslag Amersfoort-Noord vanaf de A1)

Ik zal in dit topic een lijst bijhouden van wie er allemaal meegaat!!

Lateurrr

Bazza!!!

Wie gaat er mee:
1- Bazza!!! (&friends)
2- Z 1000 MUIS
3- Redline Rider
4- jaymn tl1000r
5- Timbo
6- Xtreme R (&friends)
7- stitch
8- Daniel zx6r (&friends)
9- Wicked1100
10- thunder4chris
11- v-twinboy
12- r6boy
13- jord-ei
14- nc30
15- Mr Ducati
16- Ertje650
17- Sissi
17- MAV (&vriendin)
18- Dr.@
19- RemCoulD
20- De Sprinkhaan
21- Bertus Bostrom
22- MPW
23- Jorick
24- Spikey74
25- CTRL-C
26- Wishmermill
27- Mich je zorgt maar dat op tijd op bent :P
28- **Lara** (&vriend Erik)
29- HenkFJR
30- arcadis
31- meandick
32- Iceman
33- A.J. Kwak (&friends)
34- jokermotor
35- Ducjealmere
36- patrick"zxr750R"s
37- fastbike
38- superluuc
39- Chef
40- fastbike
41- mh (&friends)
42- Jehwa
43- M.G.
44- Monster900
45- The_Bladerunner
46- Prin6je
47- Hoekske
48- Lambiek
49- Roadracer
 
Laatst bewerkt:
Count me in!
Lijkt me leuk met een grote groep te :]
Is mijn eerste meeting
Heb storingsdienst ...maar die slijt ik wel aan een collega...en anders ben ik er razendsnel op de motor. :+
 
Count me in *D !! edit: Verzamelen bij de mac? |(

Rijden we binnendoor naar veenendaal stel ik voor :9
 
Ik kom uit Almere dus lijkt het me handig om met jullie mee te gaan. Zet mij er maar bij!!
 
count me ook maar in en als het goed is neem ik nog 2 gasten mee??
enne ik kom vanuit harderwijk dus dan rijden we met z'n 3en naar amersfoort noord

grtzz daniel
 
Opzich wel leuk met een groeppie binne door naar Veenendaal, maar hoe is de gemiddelde rijstijl van dit groeppie??
Ertje heeft zich de laatste X vanaf de McSnack een beetje erg in moeten houden O-) met een zeker clubje Duc rijders |( was wel gezellie hoor!! maar je verwacht van Duc rijders toch wel een beetje leuke bochtjes liefhebberij!! ;) :X
 
Opzich wel leuk met een groeppie binne door naar Veenendaal, maar hoe is de gemiddelde rijstijl van dit groeppie??
Ertje heeft zich de laatste X vanaf de McSnack een beetje erg in moeten houden O-) met een zeker clubje Duc rijders |( was wel gezellie hoor!! maar je verwacht van Duc rijders toch wel een beetje leuke bochtjes liefhebberij!! ;) :X

Ehhhhh heb niet voor niets een tl gekocht dus }]
 
Opzich wel leuk met een groeppie binne door naar Veenendaal, maar hoe is de gemiddelde rijstijl van dit groeppie??
Ertje heeft zich de laatste X vanaf de McSnack een beetje erg in moeten houden O-) met een zeker clubje Duc rijders |( was wel gezellie hoor!! maar je verwacht van Duc rijders toch wel een beetje leuke bochtjes liefhebberij!! ;) :X

Aan de fietsen van de eigenaren te zien moet een sportief ritje wel lukken! })
 
Opzich wel leuk met een groeppie binne door naar Veenendaal, maar hoe is de gemiddelde rijstijl van dit groeppie??
Ertje heeft zich de laatste X vanaf de McSnack een beetje erg in moeten houden O-) met een zeker clubje Duc rijders |( was wel gezellie hoor!! maar je verwacht van Duc rijders toch wel een beetje leuke bochtjes liefhebberij!! ;) :X

We rijden niet voor niets binnen door O-)
 
Hoelaat worden we in veenendaal verw8, denk dat het slim is om 1,5 uur van te voren in amersfoort klaar te staan, kunnen we rustig op iedereen w8en en eventueel nog ff tanken...

aan de andere kant ......


We kunnen ook zo laat mogelijk weg gaan en kijken wie er het eerst in veenendaal is. :X :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan