Mega Meeting 2004 vanuit Limburg

Waar verzamelen:

  • De Geusselt, Maastricht

    Stemmen: 9 31,0%
  • De Mac, Geleen

    Stemmen: 13 44,8%
  • AC Restaurant, Nederweert

    Stemmen: 7 24,1%
  • Anders, nl: (in topic)

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    29
Status
Niet open voor verdere reacties.

Warped1

MF veteraan
12 aug 2003
2.404
0
Limburg
Mega Meeting 2004 vanuit Limburg

Zie ook het topic : MEGA Meeting 2004

Vorig jaar september reed ik in m'n eentje, eens kijken of er dit jaar wat mensen mee willen rijden...

Verzamelen
================================================
Waar            : de Mac aan de rijksweg in Geleen

Mac-geleen.gif


Wanneer      : Zondag 9 Mei tot 09:00 uur verzamelen, om 09:00 stipt vertrekken

Wie            :

1 Warped1
2 iesje73
3 dragonfly
4 mielclaessens + vriendin *
5 Da Rat
6 SteveR1
7 goffer
8 Hij
9 Niek Bergboer
10 Koz + collega
11 Naba *
12 rude0023 *
13 Yellowbird
14 gReco
15 CBR_Mark
16 Spoon79
17 Fabienne & Pa *
20 Mr NoFear
21 Super Magna Rijder
22 Zuiderling


* worden om 09:30 opgepikt bij het AC Restaurant langs de A2 te Nederweert
================================================
[edit]
De vertrektijd op 09:00 stipt gezet, ivm aansluiten bij de groep uit Den Bosch.
Het LRT HeadQuarters (Mac in Geleen) is definitief vertrekpunt van de rit geworden.[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ik ga proberen aanwezig te zijn maar dit alles is onder voorbehoud...

ga misschien 1 mei verhuizen en aangezien ik dan op vakantie ben als alles door gaat kan het dus best 1 weekend later allemaal gaan gebeuren..

Als ik mee ga vertrek ik vanuit Nederweert (AC Restaurant of afslag nederweert, dat is nog iets makkelijker...)
 
Ik woon tijdelijk ik Grubbenvorst(Venlo). Ik wil de snelweg mijden en zoveel mogelijk "binnendoor" rijden: Venray-Zeeland-Ravenstein-Beneden Leeuwen-Rhenen-Veenendaal.
Hoe rijden jullie? Wellicht kan ik ergens aanhaken.
 
@mielclaessens : ik zet je er bij, onder voorbehoud
@Bikefreak : wij zullen de snelweg (A2 - A12) nemen, anders moeten we eerst over die rot Napoleonsbaan. Als er mensen zijn die op de terugweg binnendoor willen, mag jij hun gids zijn :P

Mensen uit Noord Limburg rijden uiteraard niet eerst naar het zuiden om vandaaruit naar Veenendaal te vertrekken. Ik stel voor om de parkeerplaats van het AC Restaurant Nederweert Noord daarvoor te gebruiken. Daar komen we toch langs...
 
Laatst bewerkt:
Ja en dan komen jullie allemaal langs 'De Lucht' bij Zaltbommel :9 waar wij verzamelen om uurtje of 10 en vertrekken om half 11. ;) Dat gaan jullie waarschijnlijk niet halen he :?
Vertrek vanuit Den Bosch

Is ook niet echt nogig om een nog grotere groep te maken maar wel leuk.
 
Ja en dan komen jullie allemaal langs 'De Lucht' bij Zaltbommel :9 waar wij verzamelen om uurtje of 10 en vertrekken om half 11. ;) Dat gaan jullie waarschijnlijk niet halen he :?
Vertrek vanuit Den Bosch

Is ook niet echt nogig om een nog grotere groep te maken maar wel leuk.

Daar zat ik stiekem ook al aan te denken. Vanuit Maastricht is het 1 a 1,5 uur, dus als we daar om 09:00 vertrekken zouden we 't moeten kunnen halen... :)
We wisselen tegen die tijd wel GSM nummers uit, dan kunnen we het op elkaar afstemmen...
 
Daar zat ik stiekem ook al aan te denken. Vanuit Maastricht is het 1 a 1,5 uur, dus als we daar om 09:00 vertrekken zouden we 't moeten kunnen halen... :)
We wisselen tegen die tijd wel GSM nummers uit, dan kunnen we het op elkaar afstemmen...

Ja dat lijkt me een prima idee... dan weten we of het zin heeft nog even te wachten. Allen bellen als jullie onderweg zijn zal moeilijk gaan :+ of kan jij met losse handjes???
 
Daar zat ik stiekem ook al aan te denken. Vanuit Maastricht is het 1 a 1,5 uur, dus als we daar om 09:00 vertrekken zouden we 't moeten kunnen halen... :)
We wisselen tegen die tijd wel GSM nummers uit, dan kunnen we het op elkaar afstemmen...

1,5 uur naar de Lucht vanuit maastricht met een groep motoren is best ambiteus.... met de auto rij ik er van nederweert toch een dikke 50 minuten op.... en dan rij ik best door. Met de motor is dat lastiger (chopper) en een grotere groep is zowieso lastig..

daarnaast, is er dan nog een stop in Nederweert?????? (waar ik aan wil haken)...
 
1,5 uur naar de Lucht vanuit maastricht met een groep motoren is best ambiteus.... met de auto rij ik er van nederweert toch een dikke 50 minuten op.... en dan rij ik best door. Met de motor is dat lastiger (chopper) en een grotere groep is zowieso lastig..

daarnaast, is er dan nog een stop in Nederweert?????? (waar ik aan wil haken)...

Halen we het in die tijd is het meegenomen, halen we niet dan even goede vrienden :)
De stop in Nederweert staat wel gepland, mits er ook voldoende mensen zijn die van daar uit meewillen. Dus als je nog meer noord-limburgse M-F'ers kent die meewillen, por ze dan ff wakker... ;)
 
Ja dat lijkt me een prima idee... dan weten we of het zin heeft nog even te wachten. Allen bellen als jullie onderweg zijn zal moeilijk gaan :+ of kan jij met losse handjes???

We kunnen bellen als we vertrekken uit Maastricht, en bij een evt tussenstop in Nederweert. Moet van de week toch naar Utrecht, dan hou ik me -voor de afwisseling- eens aan de snelheid, en klok ik de tijd.. :)
 
Ik zal de nieuwelingen voortaan per mail aan je doorgeven :)

[edit]je had ze al toegevoegd, zie ik, woordje 'voortaan' in bovenstaande regel gezet[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Halen we het in die tijd is het meegenomen, halen we niet dan even goede vrienden :)
De stop in Nederweert staat wel gepland, mits er ook voldoende mensen zijn die van daar uit meewillen. Dus als je nog meer noord-limburgse M-F'ers kent die meewillen, por ze dan ff wakker... ;)

Aanhaken in Nederweert moet geen probleem zijn voor mij... ik sta vanaf 9.45 klaar bij het AC (met helm op... dus kwestie van startknop induwen en volgen maar!)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan