Velgen poedercoaten -> adressen & prijzen

R6bbert

Die hard MF'er
24 jul 2003
816
0
Amsterdam
Heb inmiddels vele topics gelezen over poedercoaten en polijsten met daarin verschillende reacties 'ik heb een leuk adresje' of 'ik weet waar je het goedkoop kan laten doen', maar kan iemand me nou is concreet vertellen waar dat adresje is en hoeveel dat dan kost ?
Heb bijvoorbeeld al verschillende keren de naam WPC (Westland Poeder Coating) voorbij zien komen. Kan iemand me vertellen wat het adres is. Andere adressen zijn ook welkom. Liefst nog in omgeving Amsterdam. Thnx voor de reacties alvast.

Robbert
 
wie heeft er ervaring met Badhoevedorp Metaalreiniging zit in Bahdhoevedorp (tussen A'dam-Schiphol)?

ik heb ze gebeld en ze vragen 35-40 euro per velg, alle kleuren incl. metallic is spuitbaar _O-
wachtijd van 1 week

Ik heb er 2 sets velgen laten doen, was uiteraard net weer een 'speciale' kleur die dus 50 Euro per velg was! _O-
Was gunmetallic, maar dan nog vond ik het niet te duur.

Ik had ze zelf met hout afgedicht en na het stralen was in de oven zand in de coating gekomen.
Moest dus even overnieuw en daar werd niet moeilijk over gedaan.

Al met al goed werk voor een nette prijs, prima!
Je rijd er alleen wel 3 keer langs voor je het gevonden hebt, wat een terreintje zeg! :P
 
Iemand ervaring met,

Koppers coatings in montfoort?
Of
Van Renswouw Metaalproducten in Nieuwegein?

Ik wil mijn frame ed en velgen laten coaten.
Die in nieuwegein rekend ongeveer €250,-- voor de hele handel, lijkt mij niet duur. Dus stralen en coaten. En in een ongeveer een week klaar.
 
Even een piccie van mijn velgen, gedaan door renoblast in Mijdrecht. Het is een "speciale" gespoten goudkleur met een kleurloze poedercoat laag eroverheen. De totale kosten zijn ongeveer 215 euro (incl. nieuwe lagers en banden wisselen).
Het enige vervelende was dat ze het daar in Mijdrecht zo druk hebben dat het 2 weken duurde. Het mooie is weer dat Renoblast alles regelt met je velg, dus je hoeft niks af te plakken of iets dergelijks. Het kost wat maar het resultaat is een stukje perfectie!
full
 
Even een piccie van mijn velgen, gedaan door renoblast in Mijdrecht. Het is een "speciale" gespoten goudkleur met een kleurloze poedercoat laag eroverheen. De totale kosten zijn ongeveer 215 euro (incl. nieuwe lagers en banden wisselen).
Het enige vervelende was dat ze het daar in Mijdrecht zo druk hebben dat het 2 weken duurde. Het mooie is weer dat Renoblast alles regelt met je velg, dus je hoeft niks af te plakken of iets dergelijks. Het kost wat maar het resultaat is een stukje perfectie! [afbeelding]


:Y Die velgen zijn echt mooi. gaaf kleurtje trouwens.
 
Even een piccie van mijn velgen, gedaan door renoblast in Mijdrecht. Het is een "speciale" gespoten goudkleur met een kleurloze poedercoat laag eroverheen. De totale kosten zijn ongeveer 215 euro (incl. nieuwe lagers en banden wisselen).
Het enige vervelende was dat ze het daar in Mijdrecht zo druk hebben dat het 2 weken duurde. Het mooie is weer dat Renoblast alles regelt met je velg, dus je hoeft niks af te plakken of iets dergelijks. Het kost wat maar het resultaat is een stukje perfectie! [afbeelding]

De mijne worden ook daar op dit moment onderhanden genomen
Ik laat ze mat zwart maken kost 55€ per velg ,gewoon zwart 45€
 
wil mijn velgen (na paar keer opnieuw spuiten) ook laten coaten. eerder in topic een adres gevonden in beek, viavia vernomen dat die netjes coat.

de draad (boutjes schijf) en pasvlakken netjes afgedopt met bout en ring op maat. heb alleen geen flauw idee hoe ik de gaten van de gaten waar de lagers inzitten moet afdichten :?

kan wel ringen pas maken die er nét overheen vallen icm een stuk draadeind maar iets zegt me dat dit niet dé manier is....
 
in tolbert kun je het laten doen bij novatec kosten circa 100 euro voor twee velgen en je moet zelf je bandje,s en lagers er ff uithalen,twee maten van de motorclub hebben het daar ook laten doen en het ziet er goed uit
 
wil mijn velgen (na paar keer opnieuw spuiten) ook laten coaten. eerder in topic een adres gevonden in beek, viavia vernomen dat die netjes coat.

de draad (boutjes schijf) en pasvlakken netjes afgedopt met bout en ring op maat. heb alleen geen flauw idee hoe ik de gaten van de gaten waar de lagers inzitten moet afdichten :?

kan wel ringen pas maken die er nét overheen vallen icm een stuk draadeind maar iets zegt me dat dit niet dé manier is....

Even met een decoupeerzaag twee rondjes zagen uit een paatje hout. beide rondjes iets groter als de lagers zelf. In het middeln van de rondjes een M6 gat boren en een klein stukje M6 draadeind erdoorheen, met aan beide zijden een moertje met daaronder een sluitring.
 
Even met een decoupeerzaag twee rondjes zagen uit een paatje hout. beide rondjes iets groter als de lagers zelf. In het middeln van de rondjes een M6 gat boren en een klein stukje M6 draadeind erdoorheen, met aan beide zijden een moertje met daaronder een sluitring.


eej , ben eerdaags weer bij je in de buurt vermoed ik ;)

dat is een idee ja, rondjes hout deels conisch dan vermoed ik anders zijn de randjes rondom het lager niet gecoat?

gaat langzaaaaaaaam maar zeker nog wel eens wat worden met de honda :+
 
eej , ben eerdaags weer bij je in de buurt vermoed ik ;)

dat is een idee ja, rondjes hout deels conisch dan vermoed ik anders zijn de randjes rondom het lager niet gecoat?

gaat langzaaaaaaaam maar zeker nog wel eens wat worden met de honda :+

Heb het er anders ff over met de coater, die kan mss. wel wat doen...

Gerritsen had ook kurken in allerlei soorten en maten, die temperatuurbestendig waren.
Werkt ook goed.
 
ik bel m eerdaags er wel even over. eerst achtervelg en mocht de kwaliteit bevallen kan volgend jaar de rest (frame, voorvelg, beugels etc etc) als ie helemaal uit elkaar gaat :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan