megameeting vertrek NoordOostPolder via amersfoort

Status
Niet open voor verdere reacties.

v-twin boy

MF veteraan
17 jan 2004
4.346
0
hey
zijn er nog meer motor rijders die vanuit de noordoostpolder willen vertrekken naar de mega meeting in veenedaal, :] :] :]

wij gaan al met een groepje van drie motor rijders (thunder4chris, r6 boy en v-twin boy),
dus zijn er meer liefhebbers meld je dan hier aan, dan kunnen we ook nog wel een centraal verzamelpunt in de N.O.P verzinnen

hier ff de namen van degene die mee gaan/willen
* thunder4chris - vertrek swifterbant
* r6 boy - vertrek n.o.p
* v-twin boy - vertrek n.o.p
* stuntschaap - vertrek n.o.p
* kawa-tje - vertrek n.o.p
* G_U_U_S - vertrek n.o.p(gaat niet meer mee, moet werken)(verkeerd geregeld)
* mr pac stealy - vertrek dronten
* Wishmerhill - vertrek lelystad
* jethro - vertrek dronten
* tyl vertrek zeewolde
* twin power - vertrek n.o.p
* bmwboxer - vetrek n.o.p
* motomarz - vertrek dronten
* yzf 750 r - vertrek dronten
* bl4de - vetrek dronten
* sintenel - vetrek dronten

groeten v-twin boy :]
 
Laatst bewerkt:
Misschien ff de topictitel laten aanpassen? :?

[edit]Kijk, dat is al veel duidelijker... :) [/edit]
 
Laatst bewerkt:
hartstikke mooi, eens kijken of we nog meer mensen die kant op kunnen krijgen, vandaag was het weer lekker toeren, eerst ff een paar foto's gemaakt,
66550


groeten v-twin boy :]
 
Heejjjj, grappig een vertrekpunt vanuit de polder. Ik zal nog even zien als ik ook heen ga. Ik houd in elk geval dit topic in de gaten! :]
 
Update

Mensen die vanuit hier vertrekken aangepast in main topic
Newbees toegevoegd

Tevens namen vandiegene die in topic Amersfoort stonden gewijzigd

Willen jullie dit even doorgeven aan de topicstarter bij Amersfoort..
Kunnen ze jullie daar schrappen ;)

Dit omdat ik anders dubbel vermeldingen krijg..

thnx

<knip>

De groep uit Overijssel zal ongeveer 11:00 in Veenendaal arriveren.
Ik zal de MC Donalds in maart/april vragen of er gratis koffie te regelen valt.
Dit zodat ik het aantal bezoekers ongeveer kan doorgeven.

EDIT : Zal moeilijk worden denk ik met 400 gratis bakkies koffie.. :+ :+
===============================================

<knip>

========================================
[moraalriddermode]

Edit : Aangzien er veel errug veel motoren komen, let wel op de
veiligheid van jezelf en anderen, we willen natuurlijk niet op zo'n
manier in de krant komen....


[/moraalriddermode]
================================================
<zeeeeer grote knip >
 
Laatst bewerkt:
Gaat er eigenlijk gebeuren op de Megameeting? :?

Koffie bij de Mac (gratis, anders kom ik niet), ouwehoeren, wheelie, ouwehoeren, bakkie 2, burn-out, ouwehoeren, stoppie, ouwehoeren en weer rap met 240+ op huis aan??

Maak me gek.......
 
Joehoe! :) Heb net mailtje gestuurd. Ik moet vanuit Dronten komen.
Vanaf waarzo gaan jullie rijden? Alweer wat leuker dan in je uppie naar Amersfoort rijden.
 
Gegroet Polderbewoners,

Vanuit Kampen gaan er ook 3 of 4 motoren naar beneden en vanuit Zwolle ook nog eentje, we wilden ons aansluiten bij de groep die uit Groningen komt! Misschien een idee om vanuit NOP via Kampen naar Zwolle te rijden en daar de A28 naar Amersfoort te kiezen? Wij staan daar ook bij het Shell-station tussen Zwolle en Wezep te wachten op wat komen gaat! :)

Groeten,

De Buikschuiver
 
Gegroet Polderbewoners,

Vanuit Kampen gaan er ook 3 of 4 motoren naar beneden en vanuit Zwolle ook nog eentje, we wilden ons aansluiten bij de groep die uit Groningen komt! Misschien een idee om vanuit NOP via Kampen naar Zwolle te rijden en daar de A28 naar Amersfoort te kiezen? Wij staan daar ook bij het Shell-station tussen Zwolle en Wezep te wachten op wat komen gaat! :)

Groeten,

De Buikschuiver
ja dat is op zich al een mooi ritje, als we dan in de nop verzamelen bij de carpoolparkeerplaats bij de afslag nagele/urk op een nader te bepalen tijdstip, en dan via swifterbant, ff mijn broer ophalen en dronten richting kampen rijden, en dan ook tussen zwolle en wezep wachten op de groep uit groningen, en dan naar amersfoort rijden, dan hebben wij er ook al een mooi ritje opzitten, :] dan zitten we ongeveer al op een 100 kilometer als we in amersfoort zijn, ik heb er gewoon al helemaal zin in, gaat helemaal goed komen, ideaal :)

groeten v-twin boy
 
Oké dan, super! Ik hoor wel als het precies bekend is hoe of wat, anders wil ik voor de makkelijkheid ook wel naar Swifterbant komen.

Klinkt idd wel als een leuk ritje :)
 
Ik lees net in het Groningen-topic dat ze het liefst over Apeldoorn rijden. Is ook goed natuurlijk, maar langs Zwolle/A28 moeten ze tóch! Akula (topicstarter Groep-Groningen) zegt een "ongeveertijd" af te willen spreken voor Zwolle/A28, zodat we weten wanneer we bij de Shell/Wezep moeten zijn. Wanneer de Groep Groningen komt langsdenderen starten we de motoren en voegen we in! Het is dus niet de bedoeling dat ze een stop maken, ook al omdat wij met z'n 4en of 5en zijn en met jullie er bij met z'n 12en of zo? Komt allemaal goed! :)
 
Denk dat V-Twin Boy (en rest) het best aan kan geven hoe laat waar, aangezien zij het eerst zullen starten, en zo iedereen her en der aanplakt :)
Rond 11.00 uur ongeveer moeten we in Veenendaal zijn, maar ik heb geen id, hoe lang het rijden is :P
 
Ik heb al afgesproken om via Amersfoort naar Veenendaal te gaan, maar las net dit topic. Zoals het er nu naar uit ziet gaat de groep uit Groningen niet langs Amersfoort maar via Apeldoorn naar Ede en Veenendaal rijdt. Dus dat is jammer, ik kom uit lelystad en had graag met jullie mee gereden naar Amersfoort. Maar het shellstation bij Wezep ligt toch voorbij de afslag met de A50?? Dan komt de groep uit Groningen daar ook niet langs, toch??

Als jullie toch via Amersfoort rijden rijdt ik graag mee en kan ik naar Dronten komen, maar als jullie via Apeldoorn gaan rij ik alleen '( naar Amersfoort.
 
even wat anders;hebben wij polderbewoners ook een plek waar je kunt rijden zoals ppp of apeldoorn etc.?
wat bedoel je met ppp, heb dat al vaker gehoord maar ben er nog steeds niet achter,
het lijkt mij opzich ook het leukst om wel via amersfoort naar veenendaal te gaan, daar komt opzich ook al een hele groep bij elkaar, we kunnen dan wel via zwolle gaan, maar dan denk ik toch dat we dan niet met de groep uit groningen mee rijden, omdat die dan over appeldoorn gaan, en aangezien wij ons ook al hebben aangemeld bij amersfoort, lijkt mijzelf dat het leukst.
en dat was eigenlijk ook de opzet om dat zo te gaan doen, of we nou via de a6 daar naar toe gaan of via de a28 dat maakt ook niet zoveel uit.
nou ja de discusie daarover staat open, en zo kan ook iedereen ff zijn mening duidelijk maken.
maar lijkt mij opzich het leukst als we met zoveel mogelijk mensen vanuit flevoland naar de meeting gaan.
groeten v-twin boy :]
 
Leuk man, steeds meer mensen die mee willen rijden! *D
Zal proberen mijn broertje mee te krijgen, is hier vast wel voor te porren.

Ik weet alleen niet of ik met mijn KaWa-tje iedereen bij kan houden! Maar goed, dat zie ik dan wel weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan