Megameeting vanuit omgeving zwolle A28

Status
Niet open voor verdere reacties.

destopper

MF'er
7 mei 2003
246
0
Kampen
Beste Motorvrienden,

Tuurlijk zijn wij ook van de partij als we naar de mega meeting gaan.
Misschien een idee om een verzamelplek af te spreken...
Ik zat te denken aan de Shell pomp net voorbij Wezep

Ik hoor het wel....

TOT 9 MEI.... de moeders hebben pech die dag... !!! want wij gaan..!!
 
Ik ben er zondagochtend op de A28! Moeten we er misschien achter zien te komen wanneer de groep uit Groningen langskomt (die moeten óók Zwolle passeren) zodat we ons daar bij aan kunnen sluiten!
 
Shell-pomp lijkt me prima idee... ik kom uit meppel samen met nog een paar luitjes dan is zwolle mooi verzamelpunt voor ons.
 
Hallo motorvrienden

Ik heb al via het topic van megameeting vertrekken vanuit overijssel gevraagd of er nog meer mensen waren die vanuit Zwolle vertrekken.
Een vriend van mij en nog iemand hebben afgesproken bij de Mac in Noord mischien kunnen we hier afspreken.
We kunnen ook vragen of er mensen zijn die in het topic van scheuren rond om Zwolle zijn die mee willen.
Nou motorvrienden ik hoor wel hoe en wat.

Greetz Dbkiller

http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/49120/
 
Mja we zaten meer te denken aan het Total-station aan de A50 ergens bij Heerde. We moeten namelijk via Apeldoorn naar Veenendaal (het eerder genoemde Amersfoort is toch behoorlijk om en laten we proberen toch op tijd aan te komen, de terugweg is een ander verhaal natuurlijk). Er komt ook nog een motor uit Nunspeet (FragDaddy op z'n R6) en mogelijk komen er nog wat motoren uit Flevoland, en dan is de Total bij Heerde toch een flexibeler punt dan de McDonalds bij Zwolle Noord. Die McDonalds ligt ook nog eens 500 m van de A28 af, waardoor je de Groep Groningen van Akula niet voorbij ziet komen! Die rijden ook via de A50 via Apeldoorn, dus vanaf de Total zien we ze voorbij komen en kunnen we meteen aansluiten zonder dat ze een stop hoeven te maken. Akula bericht mij op de bewuste zondag hoe laat ze ongeveer langskomen zodat we vanaf Heerde reeds met een flinke groep naar Veenendaal kunnen zakken!
 
Mischien dat ik jullie dan wel langs zie komen rijen ;)


Als ik vroeg me nest uit ken komen haak ik mischien ook wel aan :X
 
Ik ga met buikje mee.. ik denk dat de a50 wel een goede keuze is..
Misschien voor de mensen uit emeloord dronten enz.. even via de n50 rijden..
Dan zie je 2 gekken voorbij komen.. rij er dan achter aan..
Wij zijn te herkennen aan.. een gast die met een Gs500E tracht alle autos'in te halen.. en een slome duikelaar.. die er achter aan sjokt.. op een xj 700 xs.
Zie je deze vreemde rijden.. kom er dan maar achter aan..
zal bij de totalpomp op de N50 wel even mijn toeter af laten gaan..

dan hebben we weer meer mensen die naar de total op de A50 gaan..
Hoe meer zielen hoe meer .... ach je kent het wel..

De stopper
 
Is de lichtmis bij nieuwleusen (zwolle) geen goede plek? lekker makkelijk voor de meesten bij zwolle lijkt me zo?
 
Ik ben er zondagochtend op de A28! Moeten we er misschien achter zien te komen wanneer de groep uit Groningen langskomt (die moeten óók Zwolle passeren) zodat we ons daar bij aan kunnen sluiten!

Zoals de plannen nu zijn, komen de Groningers en Friezen bij elkaar in Meppel en vertrekken daar om 10.00 uur.

15 Minuten moet wel lukken om bij de grote Shell Zwolle langs te komen lijkt me.

Wordt al een MegaMeeting op zich met die 3 groepen :P

Zal eens vragen of de Groningers en andere Friezen akkoord gaan met 10 uur Meppel.
Niemand die concreet reageert op de tijden tot nu toe :?
 
Shell-pomp lijkt me prima idee... ik kom uit meppel samen met nog een paar luitjes dan is zwolle mooi verzamelpunt voor ons.


denk dat ik maar even in de agenda ga kijken als ik thuis ben,.ik geloof dat ik me ook geroepen voel, mahjha of ik het haal.vanuit meppel naar zwolle dat lukt me altijd nog :+
 
Voor de Noorderlingen wel ff prettig wie waar aanhaken... O-)

A28 Shell bij Zwollywood óf
A50 Esso Heerrrde ???

Ik denk niet dat het handig is dat de Noorderlingen bij zowat elke pomp stoppen, dus mijn voorstel zou zijn dat de Noorderlingen bij Shell Zwollywood ff gas inhouden rond 10.15 zodat jullie kunnen aanhaken. Bij Zwollywood kan dan toch niet gejaagd worden.

Kunnen we van daar met ze allen doorrijden naar A12 om daar bij de eerste de beste pomp weer te tanken.
Moet wel kunnen denk ik, als iedereen afgetankt van huis gaat.

Is het een idee?

Al vraag ik me wel af of de Groningers het redden met 1 tank van Groningen naar A12 :?

Ik zal deze post er ook weer ff inzetten bij vertrek Friesland en - Groningen.
 
Zoals de plannen nu zijn, komen de Groningers en Friezen bij elkaar in Meppel en vertrekken daar om 10.00 uur.

15 Minuten moet wel lukken om bij de grote Shell Zwolle langs te komen lijkt me.

Wordt al een MegaMeeting op zich met die 3 groepen :P

Zal eens vragen of de Groningers en andere Friezen akkoord gaan met 10 uur Meppel.
Niemand die concreet reageert op de tijden tot nu toe :?

Waar in meppel??? de mac maar doen? is lekker makkelijk... en al wat gehoord van de groningers en friezen?
 
Ik heb nog niets gelezen over een tijd en een exacte plaats,volgens mij sta ik in de lijst mijn vriendin op haar eigen motor.
 
Waar in meppel??? de mac maar doen? is lekker makkelijk... en al wat gehoord van de groningers en friezen?

De Friezen hoor ik zelf bij, dus dat komt wel goed...

Mac Meppel is ok...maar klein stukje van de snelweg af.

De Groningers niet echt meer iets van gehoord, maar ik ga er niet steeds achteraan zitten.
Iets voor de topicstarter daar.

Wat mij betreft blijft het zo staan...

Gas los bij Shell Zwollywood zodat jullie kunnen aansluiten.

Jullie merken vanzelf of de Groningers daar ook bij zitten.

Misschien voor dit topic ook handig om de tijden en plaatsen ff in de eerste post erbij te ztten.
 
Hallo luitjes

Hoe gaat het hier is er al een plaats en tijd bekend.
Het liefst spreek ik af bij de mac in Noord en vandaar met zijn allen naar de A50 om daar aan te pikken met het noorden
Ik dacht om een uur of half 10.
Is dit een idee of is het helemaal ruk.
Nou mensen ik hoor wel wat het gaat worden maar laten we wat afspreken want het is zomaar 9 mei.

Dbkiller
 
Hallo luitjes

Hoe gaat het hier is er al een plaats en tijd bekend.
Het liefst spreek ik af bij de mac in Noord en vandaar met zijn allen naar de A50 om daar aan te pikken met het noorden
Ik dacht om een uur of half 10.
Is dit een idee of is het helemaal ruk.
Nou mensen ik hoor wel wat het gaat worden maar laten we wat afspreken want het is zomaar 9 mei.

Dbkiller

De mac in noord om half tien lijkt ons een strak plan
We zijn met z'n 2-en
HOeveel mensen komen er eigenlijk naar de mac?

Tot 9 mei
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan