Chef heeft z'n eerste motor :)

Chef

MF veteraan
8 feb 2004
2.649
0
Eindhoven (Noord Brabant)
Hallo allemaal!

Eindelijk kan ik zeggen dat ik collega-motorrijder ben *D . Heb vandaag na lang zoeken en rondkijken dan eindelijk een Honda Rebel gekocht. Daar ben ik zó trots op dat ik besloten heb ff een topicje te openen.
full

Foto is een beetje slecht, maar dat komt omdat het genomen is door een telefoon met cameratje erin, en die zijn niet zo denderend ;) .
Dus vanaf zaterdag, Chef op weg :)
Tot 9 mei!

Chef.
 
Vind de foto nog niet eens zo tegen vallen, met wat voor telefoon heb je die foto gemaakt als ik vragen mag ?

Kaboem!

Dank allemaal voor de leuke reacties! :) De foto is met een i-modetoestel gemaakt, weet niet precies wat voor type. Een van de eerste met een camera er in. Groot, met klepje.
 
Hee, hebbie hem laten spuiten ofzo? Op de 1e foto issie toch grijs, of zilver, of ben ik nu zo kippig??

GroetjeZ!

Jethro
 
Nee, dat is de lichtinval... hehe nee hoor, de eerste foto is inderdaad grijs. Er zit een heel verhaal achter.
De grijze was een 250 met schade, en daarom goed geprijsd. Althans, de verkoper zei mij dat dit een 250 was, maar in werkelijkheid was het een 450 (dacht ik al te merken met proefrijden O-) ). Aanbetaald en alles, zou ik de motor in het weekend op gaan halen. De verkoper ging het kenteken thuis halen, en kwam er toen ook achter dat het een 450 was. Aangezien de 450 meer dan 25 kw is mag ik er niet op rijden en heb ik er dus niets aan.
Nu kon de verkoper eenzelfde motor voor mij regelen, wel een 250 (had even ervoor een discussie gehad over 'gunnen'), de zwarte van de 2e foto, die was van zijn dochter geweest maar die had geen schade, had minder gelopen en was dus een stukje duurder. Uiteindelijk kon ik de motor voor dezelfde prijs meenemen.
Vandaar de 2 verschillende motoren op de foto's.
Dus met een beetje geluk en een medewerkende verkoper heb ik voor weinig geld een hele mooie motor kunnen scoren *D .

Goed opgelet, Jethro!
 
Foto is een beetje slecht, maar dat komt omdat het genomen is door een telefoon met cameratje erin, en die zijn niet zo denderend ;) .

Nu het mooie weer dus nog...

Eu,... die telefooncameratjes slecht beeld..... als ik de reclame mag geloven dan zijn ze een Hasselblad gelijk en maken ze een Leica overbodig...ach die reclame...

Have fun.
 
Terug
Bovenaan Onderaan