Foto's Hoevelaken #2

Leuk ?

  • YES

    Stemmen: 31 81,6%
  • NO

    Stemmen: 7 18,4%

  • Totaal aantal stemmers
    38

fastbike

MF veteraan
In memoriam
23 jul 2002
8.693
1
Amersfoort
ik lees vandaag dat 2 zinnen die ik es op internet gezet in het AD geciteerd worden, en daarna begint men over ongevallen en dat het de schuld is van alle mensen die met een knee down over een klaverblad rijden !!!!

daar wil ik dus niet meer aan meewerken..
je hebt een aantal manieren van over een klaverblad rijden in mijn optiek.

1. als een nietsvrezende godverlaten idioot met een deathwish .
2 maar ook in een lege bocht met je knietje aan het asfalt door de bocht, zonder jezelf of anderen daar in een groter gevaar te brengen dan het rijden door een bebouwde kom met blinde oma's en andere koekblikkers, opgefokte scooters en wat niet al...... of zomaar een suicidale voetganger...

ik wens niet meer geassocieerd te worden met de rijders onder de eerste categorie
:( :(

een ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen doen en laten :X :X
 
Laatst bewerkt:
Kan de die "volgende foto" knoppen niet ff onder de foto's zetten. Er springt echt bij elke foto een reclamebanner voor :(

* Ohja , voor de rest mooie foto's hoor *
 
Laatst bewerkt:
ik op hoevelaken:

full
 
ik heb nog wat minuutjes film maar die is 20MB, dus die kan ik niet zo hosten. en dan heeft NC30 ook nog eens flink wat minuutjes onboard film :)

als iemand mijn filmpje kan hosten, laat het maar weten!
 
met welk fotoapparaat werden de meeste fotoos getrooken, en heb
je er iets speciaals moeten voor instellen om die fotoos zo mooi te krijgen?
puik werk manne, doe zo voort!
 
over welke foto's heb je het ik zie hier geen foto's staan. Maar als je die op de site over apeldoorn bedoelt dan zijn de meeste door jan gemaakt ( green flash ) hij heeft een nikon 5700 ook staan er foto's van mij tussen gemakt met een canon powershot en er zijn nog een paar andere gebruikt maar die weet ik zo niet uit mijn hooft
 
met welk fotoapparaat werden de meeste fotoos getrooken, en heb
je er iets speciaals moeten voor instellen om die fotoos zo mooi te krijgen?
puik werk manne, doe zo voort!
Was dat geen digitale spiegelreflexcamera van ettelijke duizenden euro's?
 
Dat viel mij dus ook al op , dat die duc het platste ging van alle foto's
(behalve die valpartijen dan)
En dus jongens , ff aan de bochtentechniek werken :P
Zou het mischien met lichaamsgewicht te maken kunnen hebben?
 
welke sony heb je opzich kan je met de meeste digitale camera's wel redelijke plaatjes maken maar wat ook belangrijk is of je optisch kan zoomen ( niet digitaal daar heb je niks aan ) maar opzich is het wel mogelijk
 
zou ik dezelfde resultaten kunnen krijgen met mn sony apparaatje?
het gaat tot 5m. pixelkes
heb er geen vertsand van ,maar zou ook dergelijke fotoos willen trekken

Uiteraard. Veel oefenen (op het juiste afdrukmoment), beetje varieren met de sluitertijd als het kan, of wel of geen flits, dan heb je al snel goede resultaten!
 
ja daar kan je wel aardige foto's mee maken hoor :) is gewoon een kwestie van proberen en spelen met de instellingen wat het beste resultaat levert
 
Terug
Bovenaan Onderaan