* Hét Honda Hornet topic *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij ging dat voorwiel altijd al van de grond, die demper heeft geen verschil gemaakt. Nu het enkel nog in de lucht houden :)

Een DAM, goede keuze 8-)
gommers3.jpg
 
Bij mij ook wel, maar alleen als ik het gas effe inhoud en dan het gas er snel op doe.
Nu dus ook als ik eerst langszaam doortrek en dan ineens volgas.

Maar ik laat hem ook nog een keer afstellen. Denk ik.
 
Heb het gisteren zelf voor de eerste keer meegemaakt.

Was een paar rodelichtspurtjes aan het doen met kameraad (R1) en was wel effe schrikken toen ik ineens in zen 1 zen neusje omhoog deed gaan.

Damn het was lekker weer gisteren ! MEER VAN DAT !! :]
 
Nog een Hornet kopen? Ik ga een nieuwe Fazer kopen.
Pics zijn niet zo mooi, genomen met een telefoon-camera.

Hornet1.jpg


Hornet3.jpg


Hornet5.jpg


Hornet4.jpg
 
Heb het gisteren zelf voor de eerste keer meegemaakt.

Was een paar rodelichtspurtjes aan het doen met kameraad (R1) en was wel effe schrikken toen ik ineens in zen 1 zen neusje omhoog deed gaan.

Damn het was lekker weer gisteren ! MEER VAN DAT !! :]
Kijk wel uit voor een tankslapper (stuur shaked van links naar rechts, en terug en nog een keer, ... :)
Weet niet meer of ik dat nou had bij het neerkomen van een wheelie of bij het goed door acceleren...

Had ik gisteren.. Stuur dan goed strak vasthouden en proberen recht te houden.
 
ff een nieuw vraagje,

Is er hier iemand die ze katalysator uit zn uitlaat heeft gehaald, en bevalt dat een beetje??
 
Mannekes,

kben van plan om mijn kontje van mijne Hornet wa aan te passen, want met heel dieje taartschep er nu nog achteraan op :r
Ik ga ander pinkers kope maar weet nog niet goed dewelke en hoe ik het moet aanpakken. Ik heb het 2003 model.

Hoe hebben jullie dit aangepakt ?

Zo ziet hij er nu uit :

full
 
Hey SubZero, wanneer ga je eens een ritje organiseren? Ik wil wel maar m'n fietsie is nog steeds niet gemaakt. Ze hebben schijnbaar geen haast bij de dealer.
 
Ja Subzero en Karsten,

Wanneer komt die meeting nou eens. Ik wil ook mijn mede Horneteers weer eens ontmoeten.

Rob
 
Of Michel zo blij is met z'n kenteken op het net,ik weet het niet.

Het kan misschien een domme opmerking zijn... maar ik snap niet zo goed wat daar het probleem van is... heel nederland ziet het toch ook?? :?
Of ben ik nou weer dom aan het denken??
 
Volgens mij zijn de nederlandse Hornetrijders nog niet echt uit de winterslaap. Er gebeurt nog niet veel hier.... ;)
Moet zelf ff kijken op m'n kalender maar als er genoeg animo is dan wil ik wel een meetinkje organiseren, eens, ergens, zomaar, als het kan.
Laat maar weten of er animo is voor een tweede Nederlandse Hornetmeeting.

Ik open wel ff een nieuwe topic.
 
Laatst bewerkt:
ik kan niet hebben dan een toerweekend naar duitsland
en nog even wat mijn man gaat morgen z'n Hornet 900 ophalen
dus voortaan 2 Hornets in huis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan