* Hét Honda Hornet topic *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vond dit wel een mooi schermpje

full
 
mijne is zonder schermpje en vindt dat echt geen probleem zolang ik me aan de snelheid houdt, wat dus inhoud dat ik er pas bij 130-140 last van krijg. dus prefereer zonder scherm.. vindt het mooier.

ik rijd ongeveer 160km met een tank, daarna verder op reserve...
 
Idd. vet schermpje Pierre, ben ook op zoek want vind dit echt wel nodig.
Zelf heb ik een mat blauwe dus lijkt mij er mooi op te passen. :9

Ik doe een kleine 200km en dan moet ik verder op reserve, pas enkele km daarna gaat lampje van benzine branden... |( :?

Ben ook van plan men uitlaat te veranderen iemand een idee welke de beste sound geven, heb een 600 van 2004?
 
Ik heb hetzelfde probleem met met CB600F van 2004 dat het benzinelampje
pas later begint te branden.
Hij begint eerst al te schokken, dan draai ik hem op reserve en dan gaat het lichtje branden.

Weet iemand waar je Hornet accesoires kan bestellen ? Ik dacht aan een radiatorgril ?
 
ik rijd ongeveer 160km met een tank, daarna verder op reserve...

Klopt. Me too. 150km als me niet inhou en 180 als ik het erg rustig aandoe.

@hawk gt: je komt ook uit Purmerend. Je had toch eerst een Honda Hawk? En was jij vorig ook niet naar de Megameeting geweest? Als je zin hebt om eens een stukkie te gaan rijen, laat maar weten.

@ alle andere Hornetbezitters: nog steeds geen animo/ herkansing voor een 'derde' Hornetmeeting? :Z Tot nu toe alleen fitrfo als belangstellende. :} Pas als er meer zijn prik een datum en plaats.
 
Laatst bewerkt:
Klopt. Me too. 150km als me niet inhou en 180 als ik het erg rustig aandoe.

@hawk gt: je komt ook uit Purmerend. Je had toch eerst een Honda Hawk? En was jij vorig ook niet naar de Megameeting geweest? Als je zin hebt om eens een stukkie te gaan rijen, laat maar weten.

@ alle andere Hornetbezitters: nog steeds geen animo/ herkansing voor een 'derde' Hornetmeeting? :Z Tot nu toe alleen fitrfo als belangstellende. :} Pas als er meer zijn prik een datum en plaats.

dagje circuit met horneteers lijkt me wel wat
 
dagje circuit met horneteers lijkt me wel wat
Ja lijkt mij ook wel fantastisch,......maar ik mag van mijn arbeidsongeschiktheidsverzekering (zeer hoge premie, eigen baas), niet op circuits rijden. Dat ik al mag motorrijden is al een zegen.




Maaruh 'k heb lekker toch eens op het circuit van Spa-Franchorchamps gereden. (paar jaar geleden-illegaal) ;)

[frustratiemodus] mijn enige huidige circuitervaring is de playstation2 [/frustratiemodus]
 
Laatst bewerkt:
Ja lijkt mij ook wel fantastisch,......maar ik mag van mijn arbeidsongeschiktheidsverzekering (zeer hoge premie, eigen baas), niet op circuits rijden. Dat ik al mag motorrijden is al een zegen.




Maaruh 'k heb lekker toch eens op het circuit van Spa-Franchorchamps gereden. (paar jaar geleden-illegaal) ;)

[frustratiemodus] mijn enige huidige circuitervaring is de playstation2 [/frustratiemodus]

op tijd met pensioen dan om nog te raggen op 't circuit... :P

spa franco komende donderdag, ben benieuwd... is toch heel wat anders dan scheuren als schumacher met f1 op de xbox...
 
hallo HornED, ik wil een meeting, zo snel mogelijk, want ik ben erg benieuwt wat juulie van mijn motor vinden,(jij hebt em al een keer gezien, maar nu is hij nog mooier!!!!!).
Nee, geen foto's, dan is het niet meer spannend.
Oh ja, ik heb natuurlijk een contactpersoon nodig (heb namelijk geen computer, dus moet per tel. op de hoogte gehouden worden van al het leuks rondom de
hornet, liefst in de buurt van Grave/Cuyk,kunnen we ook afspreken voor meetings enzo.)
Ik hoop tot snel allemaal.
 
ik wil ook nog steeds wel. 14 aug niet, 29 aug ook niet en vanaf 17 september kan ik ook niet ivm vakantie. voor de rest moet het lukken!
 
hebben jullie ervaring met wat meer vermogen uit een hornet halen? of weten jullie site,s er van? is zeer weinig info over, alleen info over dempers p.s. ik heb me hawk nog steeds,rij ik vaker op dan op de hornet
 
kijk effe op hondahornet.co.uk of op het belgische hornet forum. er zijn ook legio duitse en franse sites die hier verder op ingaan.
 
Hey Ed,

Lees ik nu "Ook uit Purmerend"??? Wat is het toch een kleine wereld, of... wat is Purmerend toch groot :D :D

Overwhere... jij?
 
Overwhere... jij?

Kan ik bijna zien liggen vanuit Kwadijk. 8-)
Maar m'n werk ligt wel in Overwhere. Dus als je 's ochtends een luide Hornet langs hoort komen, dan ben ik dat. *D
Met zo'n geluidje in m'n wekker zou ik altijd fris wakker kunnen worden. :Z Dus, als je eens een wake up call nodig hebt; let me know, dan geef ik wel een extra dot gas. :+
 
rij elke de ongeveer 2km op je motor?? zo wordt ie nooit echt warm

Mmmmh... denk dak al weg ben als je voorbij raast aan de roerdomp (wegkant n.b.)... ben een vroege vogel :D, dus op tijd weer thuis...

Wellicht steek ik eerdaags een handje naar je op ;) Horneteers 2 the max!
 
Hallo allen,

Ik heb een Hornet-S uit 2002, en ik heb een vraagje over de topsnelheid.

In z'n 5, haal ik de 220, maar in 6 gaat hij echt niet veel harder. :?

Is de 6 een soort overdrive ofzo ?

(of eventueel een andere tandwielverhouding nemen?)

Gr Ad
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan