* Hét Honda Hornet topic *

Status
Niet open voor verdere reacties.


Had mijn kenteken er nog op staan.

Het moest eigenlijk deze zijn.

full
 
Laatst bewerkt:
ik wacht #785&%&$%&# al 5 weken op mijn BOS demper nu. heb met een andere dealer gesproken die zijn leverancier beldde voor me en vertelde dat ie gewoon op voorraad was daar en ze hem dus de volgende dag in huis zouden hebben.
vindt het onbeschoft om de andere dealer af te zeggen omdat ik het daar besteld heb maar als ie er morgen nog niet is en weer met een stom verhaal komt cancel ik hem. zoek ik wel wat anders. :(

@ Dreuzel: Die DAM ziet er leuk uit, ook in carbon uitvoering? :9
 
ik wacht #785&%&$%&# al 5 weken op mijn BOS demper nu. heb met een andere dealer gesproken die zijn leverancier beldde voor me en vertelde dat ie gewoon op voorraad was daar en ze hem dus de volgende dag in huis zouden hebben.
vindt het onbeschoft om de andere dealer af te zeggen omdat ik het daar besteld heb maar als ie er morgen nog niet is en weer met een stom verhaal komt cancel ik hem. zoek ik wel wat anders. :(

laat maar ff weten als je d'r niet uitkomt met die dealer van je,
ik kan wel iets voor je regelen
 
laat maar ff weten als je d'r niet uitkomt met die dealer van je,
ik kan wel iets voor je regelen

alvast bedankt! :}
ga het morgen nog een keertje proberen en het hangt een beetje van het antwoord af wat ik krijg.
eerst was het 2 dagen, toen een week, toen nog een week en toen aan het eind van nog een week zou het zomaar ineens 2 maanden kunnen duren als ze hem nog moesten maken???? en dat terwijl een andere dealer via zijn leverancier er zo aan kan komen.. :?
houdt je aanbod in gedachten en je hoord van me als het niet lukt bij mijn dealer!
 
ik wacht #785&%&$%&# al 5 weken op mijn BOS demper nu. heb met een andere dealer gesproken die zijn leverancier beldde voor me en vertelde dat ie gewoon op voorraad was daar en ze hem dus de volgende dag in huis zouden hebben.
vindt het onbeschoft om de andere dealer af te zeggen omdat ik het daar besteld heb maar als ie er morgen nog niet is en weer met een stom verhaal komt cancel ik hem. zoek ik wel wat anders. :(

@ Dreuzel: Die DAM ziet er leuk uit, ook in carbon uitvoering? :9

Dank je, en idd, zie post hierboven.

Het geluid is standaard wel een stuk harder dan een Bos.
(of eventueel zachter, als je wilt)

3.jpg


gr Ad
 
laat maar ff weten als je d'r niet uitkomt met die dealer van je,
ik kan wel iets voor je regelen
He Horney,
Hoezo ? kan jij goedkoop aankomen aan een Bos demper ? Ik heb ook belangstelling
van Carbon + een DB killer. Ik weet niet meer welk type of mod.

Thnx alvast
Salim
 
nou vandaag de dealer gesproken over mijn BOS en hij hem verteld dat als ie er niet voor het weekend zou zijn het niet meer hoefde. ook gezegd dat een andere dealer hem binnen een dag kon hebben en dat ik hem dus daar zou bestellen dan. is hij druk gaan bellen met BOS en blijkt er iets fout te zijn gegaan in de backorder. :? hij is dus gewoon op voorraad zoals de andere dealer al zei en ze verwachten dat hij nou morgen binnen zal zijn. hoop dus vrijdag of zaterdag hem te kunnen monteren. uiteraard plaats ik dan even een piccie.

nou erg lang :Z wachten... is het dan toch eindelijk zo ver en gaat mijn zoemer ook als een volwassen hornet klinken. :9~
 
He Horney,
Hoezo ? kan jij goedkoop aankomen aan een Bos demper ? Ik heb ook belangstelling
van Carbon + een DB killer. Ik weet niet meer welk type of mod.

ik kan aan elk type bos demper komen, nieuw en incl. garantie en eventueel naar smaak aangepast.( is geen handeltje van me maar als ik er iemand mee kan helpen doe ik dat O-) ).

ik vind een ovale demper het beste passen bij een hornet, omdat deze dan minder uitsteekt t.o.v. een ronde demper.
je evt. passagier zal 't waarderen als je een titanium of carbon demper neemt, omdat deze warmte slecht of niet geleiden.
als je eigenwijs bent of dat intresseerd je niet, dan kun je nog kiezen voor alumium, deze klinkt het best ( maar scheelt niet veel ) en is het goedkoopst.
verder kan de binnenpijp aangepast worden, als je niet wilt dat de motor in het hogere toerengebied gaat schreeuwen, maar een wat 'lager' geluid krijgt.
als iemand intresse heeft moet je maar ff een mailtje sturen

greetz, Horney 8-)

full
 
als iemand intresse heeft moet je maar ff een mailtje sturen

greetz, Horney 8-)

Done... e-mail is verstuurd
 
even in beide topics mijn nieuwe aanwinst showen...

full




maakt een hoop meer herrie zonder die DB killer.... })
 
Gents,

ff offline geweest, maar inmiddels 5 weekjes in bezit... me nagelnieuwe CB600F :9~
hier nog bij de dealer...

Zal eens een mooie foto maken, na een dag poetsen, van me bike as-is met de BOS demper erop.
Sinds de BOS... :] vermogen veel beter verdeeld. Gevoel dat de vermogenskromme gelijkmatiger is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan