* Hét Honda Hornet topic *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Horneteers,


Ik wil graag dat uitlaatgasrecirculatiesysteem (goeie shit voor scrabble,en de prullenbak)eraf halen

heeft iemand hier soms ervaring mee??

Bijlage: gr43223132.jpg
 
Wil er nog wel andere knippers hebben ja. Moet maar eens rondkijken op de beurs straks. Bij mij zie je die doffe plekken ook nog wel iets. Met goed poetsen krijg je het meeste wel weg.
 
Vond deze hornet op internet. Erg strak ding als je mij vraagt! Op het adres staan nog meer foto's

full
 
Hofman,


Ik weet niet hoe je fiets er verder uit ziet,

Maar in de kategorie leuke eenvoudige en vooral voor weinig geld aanpassingen...
- Het woord Honda links en rechts op de versnellingsbak inkleuren in een afstekende kleur (op mijn blauwe hornet heb ik rood genomen)
-Over de waterslang linksonder ook zo een veer schuiven.
-Je achterlicht inkorten.

Bijlage: before.jpg
 
Kun je op een 900 Hornet dit Super Bike Stuur kunnen plaatsen zonder de kabels & leidingen te hoeven verlengen?

(Afbeelding)

Ø 22 mm, B:760, H:70, D:150 mm

Ennuh welke kleur geëloxeerd aluminium moet het worden?

Bike is zwart 8-)

Ik heb ook een zwarte Hornet, een model 2002. Ik heb een goud superbikestuurtje gemonteerd in combinatie met bar end spiegels. Staat lekker stoer en stuurt een pak beter.
Ik zal morgen een piccie posten en de breedte eens meten.

Ciao
 
Weet iemand of de ronde koplampen van een Hornet 600 allemaal dezelfde montage-afmetingen hebben?
De mijne van 2000 heeft een barst, en ik zou er misschien één opzetten van 2004 (afgeronde).

volgens mij zijn de koplampen (met die "kromming" in het glas)van de nieuwere hornets breder. wat wel past is de koplamp van de 900 hornet in de oudere 600.
maar waar zit de barst? indien in het glas heb ik nog wel een ander glas met reflector voor je.
 
Ben de laatste week druk bezig geweest en hier het resultaat van low budget aanpassingen (0 euro in het totaal).

Crea Baby............. ik ben destijds voor de mega budget uitvoering gegaan.

full


Maar wat jij ervan gebrouwen hebt is ook erg leuk... :Y
 
Ik ben van Belgié en kan in Belgié de hole caps van rizoma(nog)niet bestellen heb er wel één gevonden maar die vraagt er dan 60 euro's voor das het dubbel, komt door de port zegt ie.
dus: heb ik ze voorlopig zelf gemaakt, ik heb ze gemaakt van een dvd doosje kijk zelf maar ....

Bijlage: hole caps 0.jpg
 
Ik ben van Belgié en kan in Belgié de hole caps van rizoma(nog)niet bestellen heb er wel één gevonden maar die vraagt er dan 60 euro's voor das het dubbel, komt door de port zegt ie.
dus: heb ik ze voorlopig zelf gemaakt, ik heb ze gemaakt van een dvd doosje kijk zelf maar ....

en die dvd was zo te zien niet Nijntje in de Dierentuin *O*
 
volgens mij zijn de koplampen (met die "kromming" in het glas)van de nieuwere hornets breder. wat wel past is de koplamp van de 900 hornet in de oudere 600.
maar waar zit de barst? indien in het glas heb ik nog wel een ander glas met reflector voor je.

Het is eigenlijk een "sterretje" van 2cm die in het glas zit. Als ik een volledige koplamp vind van het afgronde model, zou dat ideaal zijn, omdat de koplamp nog op wat plaatsen beschadigd is.
De bevestigingspunten liggen 20cm van elkaar bij mij. Dus een koplamp met maximum die maat kan ertussen, eventueel met spacers.
Ben je zeker dat een 2004-koplamp breder is?
 
Nee, ik ben er niet zeker van. Met de rolmaat naar de dealer en je weet het zeker *O*
 
De prijzen (en daar letten we op!) zien er bij carpimoto wel goed uit, is de levering ook ok?? ik heb wel weer zin in een opleuk sessie voor de 919
;)
 
De prijzen (en daar letten we op!) zien er bij carpimoto wel goed uit, is de levering ook ok?? ik heb wel weer zin in een opleuk sessie voor de 919
;)

zeker. nooit wat te klagen gehad. ik kreeg het steeds binnen de afgesproken tijd (3-15 dagen) geleverd. meestal duurde het 4 of 5 dagen. net zo snel als bij de dealer dus. netjes in karton en bubbelplastic enzo. nooit wat te klagen gehad. heb daar een tellercover, spiegels, chaincover, etc besteld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan