Nog radicale verbouwingen deze winter?

SoeF!

MF veteraan
1 feb 2003
2.812
5
Randje achterhoek
Yoo!

Vroeg me zo af.....

Zijn er nog mensen met een grote verbouwing bezig?
Niet een setje andere handvaten, maar écht een serieuze fighter-ombouw.....

Ik ben sinds een aantal maanden met een GSX750E bezig.
't subframe is er helemaal af, en daar zijn opnamepunten ingekomen, om t.z.t. een ander subframe aan te bouten.
De rem-schakelset is al gefreesd.
Andere tank (niet lachen... een Honda tank...)
't blok wordt deels gepolijst, deels gespoten (in een kinky kleurtje...)
ben nu bezig met een mal voor 't kontje.

Ik doe uiteraard àlles zelf.....

Weet zeker dat ik deze zomer nog niet rijd, maar volgend jaar zomer ben ik de schrik van Oost-NL!

Greetz, SoeF!

full
 
Hou je de vorderingen bij in dit topic??ik wil dat beest wel zien ontstaan.
Ben zelf wel met een projectje bezig,is de bedoeling om hem voor de zomer rijdent te hebben en dan volgende winter verder te bouwen(oa ivm financieën)
Ik heb alleen geen idee wat ik bij mij met de voorkant aan moet (kuipje of dubbele koplamp,maar ik wil de orginele teller behouden),misschien nog ideeën??
 
Hou je de vorderingen bij in dit topic??ik wil dat beest wel zien ontstaan.
Ben zelf wel met een projectje bezig,is de bedoeling om hem voor de zomer rijdent te hebben en dan volgende winter verder te bouwen(oa ivm financieën)
Ik heb alleen geen idee wat ik bij mij met de voorkant aan moet (kuipje of dubbele koplamp,maar ik wil de orginele teller behouden),misschien nog ideeën??
dubbel ala speed triple ?
doet wel pijn hoor '(
 
Ik zou er een kuipje opzetten.
Kun je mooi alle bedrading in wegprutsen.
M'n vorige Fighter (een GSXR1100) had twee Bates koplampen, maar daar hing wel een bos draden onder.... blijft lastig....
Ik heb zelf een kuipje gemaakt, van een scooterkuipje.
is wél een kluit werk.....

maaruhhh..... foto's van jullie projecten?
Greetz, SoeF!

full
 
Framepje ziet er stevig uit SoeF :P ;)

Maarre komt vast wel goed bij jou. Projectjes staan hier her en der, zoek eens naar de Kawa van ZXRené of ZX7aRnold...
 
Ik heb mijn eindempers zelf aangepast,nieuwe voorpijpen eronder met dikkere diameter,rvs rem en koppelings leidingen erop,lagere risers,superbikestuur.
Hij staat nu bij de dealer om af te stellen,ik kreeg vandaag bericht dat mijn sproeiers en gasnaalden binnen zij.
ze worden morgen gemonteerd en dan gaat hij weer de bank op.
Met alleen mijn uitlaat aangepast zonder afstellen,kwam er al 15pk bij aan het wiel :9~
Ik heb nu nog een stuurkuipje liggen die er nog op moet en dan ga ik voorlopig rijden.

filmpie van m`n fiets op de bank: klik (rechts klikken,doel opslaan als)

[spammodus :P ]

voor de muscle bike en streetfighter liefhebbers kijk even op www.eliminator.nl
bij events.
Op 20-22 augustus wordt er nl. een groot internationaal treffen in nederland georganiseerd,speciaal voor muscle bikes en streetfighters.

[/spammodus]
 
[spammodus :P ]

voor de muscle bike en streetfighter liefhebbers kijk even op www.eliminator.nl
bij events.
Op 20-22 augustus wordt er nl. een groot internationaal treffen in nederland georganiseerd,speciaal voor muscle bikes en streetfighters.

[/spammodus]

Klinkt interessant, waar aan de Lek wordt dat evenement gehouden?
 
Sooooo, XJR-fighter!
Dat mag ik graag zien!
Gave site man!
eindelijk 's een fatsoenlijke Nederlandse Streetfighter-site!

Weet iemand misschien nog meer Nederlandse SF sites?

Maaruh, maak je zelf wel 's onderdelen, of koop je alles?
Mooie machine man!
Ik kan wel zien dat je ook redelijk op Duitsland aangewezen bent, gezien je onderdelen-keus. Ja, daar kunnen wij kaaskoppen nog een hoop van leren!
Trouwens..... wel 's op 't duitse SF-forum gekeken?


Greetz, SoeF!
 
goed bezig SoeF!

Ben zelf met de SV van WitchPower bezig geweest (geen radicale verbouwing natuurlijk), kleine knippers voor en achter, ovale demper erop gemonteerd, taartschep verwijderd en kleine knippers gemonteerd.

SVtaartschep934.JPG


Ook heb ik laatst voor een iemand een rem/schakel set gemaakt (VFR bj ? 90 ?)
steuntjes_af_wimmels.JPG


VFRiendelijke groetuh
Speedy
 
Laatst bewerkt:
Sooooo, XJR-fighter!
Dat mag ik graag zien!
Gave site man!
eindelijk 's een fatsoenlijke Nederlandse Streetfighter-site!

Weet iemand misschien nog meer Nederlandse SF sites?

Maaruh, maak je zelf wel 's onderdelen, of koop je alles?
Mooie machine man!
Ik kan wel zien dat je ook redelijk op Duitsland aangewezen bent, gezien je onderdelen-keus. Ja, daar kunnen wij kaaskoppen nog een hoop van leren!
Trouwens..... wel 's op 't duitse SF-forum gekeken?


Greetz, SoeF!

Ik ben een gelukkige dat hij vlakbij de Duitse grens woon. Dus veel spullen komen ook van die kant af. Ze zijn vaak stukken goedkoper en meer keuze. Overigens een echte aanrader voor streetfighters is Fighterama. Deze streetfighterbeurs wordt dit jaar voor de 4de keer gehouden en is een van de grootste in europa. Hij wordt ergens in november weer gehouden (data staan op mijn website of kijk op www.fighterama.de). Daar is Street or Track een "ouwe schuur" voorstelling tegen..... *D (maar goed, het is wel een start....nu nog effe wat professioneler maken). We komen er wel.....

Qua forums neem ik daar aan een enkele deel, maar dan m.n. op XJR-gebied. Wel zijn ze errug handig als je iets wilt weten of het kan..... :) . Voor de rest is het gewoon regelmatig naar Duitse treffens gaan....kom je vanzelf vanalles tegen.....
 
Inderdaad, dat forum.

Maarruhhh, Aadmanz, jij bent goed bezig!
Kontje ziet er lekker apart uit! En van mij mag 'ie sky-high.... ;-)
Ruig stuur hè, ik heb 't zelfde op m'n Bandit 1200N! Lekker breed...

Tip... controleer effe de bedrading van je ontsteking, binnenin je blok.... kan ook niet zo goed tegen hitte, schijnt ;-)
Geinig, op je topic stond een foto van de Dyno bank op Street or Track....
Die achterste Gixxer was van m'n maatje, Spike.
Toevallig heb ik z'n subframe, en nog wat andere spulletjes gemaakt; is wel een gaaf ding. Toevallig sta ik zelf ook nog op die foto, helemaal rechts op de trap, met oranje / witte / zwarte IXS combi, net een foto aan't maken.

Maarruhhh, ik zal je project volgen!
Wordt een gaaf ding, zeker weten!
Wel gaaf, hoe je dit project hebt aangepakt, hulde!

Greetz, SoeF!

P.S.: Héé Speedy! Alles kits in A'loooo?
 
XJR fighter... Ben nu twee keer op Fighterama geweest, en 't is voor iedereen een aanrader!
Kijk er elk jaar weer naar uit!
Dikke portemonoppes mee, en leef je uit.... hoewel ik een liefhebber ben van 't betere 'one-off' werk... maar ik heb daar dan ook de mogelijkheden voor, gelukkig....

Euhh, Speedy... Mijn setje al gezien? (is nog niet helemaal af... moeten nog kartels op, en een hielplaatje...)

full


Greetz, SoeF!
 
Euhh, Speedy... Mijn setje al gezien? (is nog niet helemaal af... moeten nog kartels op, en een hielplaatje...)

(Afbeelding)

Greetz, SoeF!

Hej Jannes, ziet er goed uit man! heb je ook al een draaibank thuis staan :P
Wil me nog een keer dit maken:
Hondasteun.JPG


En in Almelóóó is alles oké, nu nog mooi, droog weer,
de motoren staan klaar en popelen vol ongeduld.
Kijk anders ff op onze site, staan nog een mooie sound van de SV op })

VFRiendelijke groetuh
Speedy
 
Inderdaad, dat forum.

Maarruhhh, Aadmanz, jij bent goed bezig!
Kontje ziet er lekker apart uit! En van mij mag 'ie sky-high.... ;-)
Ruig stuur hè, ik heb 't zelfde op m'n Bandit 1200N! Lekker breed...

Tip... controleer effe de bedrading van je ontsteking, binnenin je blok.... kan ook niet zo goed tegen hitte, schijnt ;-)
Geinig, op je topic stond een foto van de Dyno bank op Street or Track....
Die achterste Gixxer was van m'n maatje, Spike.
Toevallig heb ik z'n subframe, en nog wat andere spulletjes gemaakt; is wel een gaaf ding. Toevallig sta ik zelf ook nog op die foto, helemaal rechts op de trap, met oranje / witte / zwarte IXS combi, net een foto aan't maken.

Maarruhhh, ik zal je project volgen!
Wordt een gaaf ding, zeker weten!
Wel gaaf, hoe je dit project hebt aangepakt, hulde!

Greetz, SoeF!

P.S.: Héé Speedy! Alles kits in A'loooo?

Tof dank je, heb er af en toe zelf een beetje een hard hoofd in, is mijn eerste project namelijk en ook de eerste keer (in 7 jaar) dat ik zonder brommer zit.. errug kut. Maar gaat nu de goeie kant op. Zal snel eens ff wat fotootjes posten.. Beetje druk met knutselen geweest..
 
Ben ook bezig met een mooi project, het laatste wat er voor deze winter nog in de planning staat is het spuitwerk. Basis: gsxr750 uit 87. Subframe afgezaagd en vervangen door eigenbouw voor achterkant duc916. Achterbrug ooit in Engeland gemaakt voor een 1100 uit 89. Na wat boor en draaiwerkzaamheden paste deze goed op het veersysteem. Achterwiel uit srad750 uit '96. Hiervoor heb ik een nieuw binnenwerk moeten draaien voor een passing op een dunnere as. Complete voorparij tevens uit de srad(alleen pen afgedraaid). Remschijven van Beringer. Dubbele koplampen, tellerser bandit 600. Van het uitlaatsysteem komen de bochten van een bandit 1200, de rest laten maken en eindigen in twee yoshimura carbondempers, gemonteerd als seatpipes. Model is standaard uitgerust met flatslide carbs. Powerfilters geplaatst en op de plaats van de luchtfilterbox een accubak gemaakt met een kleinere gel accu van een r1. Daarnaast nog vele kleine aanpassingen.
Foto geeft een idee wat het gaat worden. Na het bewerken een beetje vervaagd om het kleuterige inkleuren te verbergen.

Jouw project ziet er trouwens gaaf uit!

full


Fightergroeten!
 
Yep, ik ben ook bezig, motor is klaar binnen 2 weken...

Ik had tot voor kort een originele Wit/Rood/Zwarte GSX-R 750 (1990)

-Motor is gespoten in Senna (Donkergrijs, Rood) uitvoering
-stalen remkabels
-carbon mini spiegeltjes met ingebouwde knippertjes
-carbon DUC 916 mono achterkant
-Streetfighter stuurtje, ABM kroonplaat
-titanium valbeugeltjes
-digitale snelheidsmeter en toerenteller
-M-design voorkapje
-2 ABS Wavediscs voor
-Metzeler Rennsport M2 achterband+voorband
-Wit LED acherlicht
-Seat-pipe systeempje

Kan haast niet wachten tot 'ie klaar is ^^ :D!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan