Status
Niet open voor verdere reacties.
Weinig ZRX-rijders op dit forum zo te zien '( ...

Maar heb je een site / details over het treffen?
 
treffen is 2,3 en 4 juli in telgten ,Duitsland

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/75999/1e5db9700a3d1867d7258982957cf39f (IMG_0061.JPG)​
 
Hello zrx muizen, ik heb er ook 1.
Super machine, zelfs na 2 1/2 jaar.

Later we er eens een leuk gesprek over beginnen.

Groetjes,

Ton

Ok. Twee vraagjes dan:
1. schakelt die van jullie ook zo beroert?
2. piept jullie voorrem ook en wat heb je hier evt tegen gedaan?
Verder prima fiets hoor :]
 
Ok. Twee vraagjes dan:
1. schakelt die van jullie ook zo beroert?
2. piept jullie voorrem ook en wat heb je hier evt tegen gedaan?
Verder prima fiets hoor :]


Wederom ok, en ik zla me even voorstellen, Ton is de naam,

1.Ik kan je hier antwoord op geven.
Mijn voorrem piept ook, de oorzaak hiervan is dat de remblokjes voor zijn uitgehard.(volgens mijn garage) Er zijn hier wel oplossingen voor maar die laat ik door mijn garage uitvoeren. Het gaat niet vanzelf weg en het is wel handig om er even naar te laten kijken.
2.

Het schakelen had ik in het begin ook last van, maar is afgesteld en hij gaat als boter nu.

Dus ik weet niet of jet het zelf doet, maar de dingen zijn op te lossen.

Greetz,.....

Ton
 
Bedankt voor de antwoorden.
1. Ik denk niet dat mijn blokjes uitgehard zijn, daar zijn ze te jong voor...
2. Wat valt er aan een versnellingsbak af te stellen??
 
Bedankt voor de antwoorden.
1. Ik denk niet dat mijn blokjes uitgehard zijn, daar zijn ze te jong voor...
2. Wat valt er aan een versnellingsbak af te stellen??

Dat dacht ik ook dat mijn rem blokjes niet waren uitgehard, maar toch was het zo, hij had namelijk voor 4 maanden winterstalling gehad, dus dat kan wel kloppen.
Ik weet niet precies wat ze hebben afgesteld maar het had geloof ik te maken met het moment waar de versnelling in zijn 1 valt.... meer weet ik er ook niet van.
 
andere vraag voor jullie zrx muizen, als m,n motor koud is hoor ik n, soort geratel :? . dit komt in ieder geval niet uit mototblok. als ik verlichting aanzet word het minder. rijd ik weg dan hoor je het ook duidelijk. Als motor warm is hoor ik niets. Enig idee??? :? :? :? Verder perfecte maschine })
Gaan jullie nog naar mega-meting? Hoor van jullie.
full
 
andere vraag voor jullie zrx muizen, als m,n motor koud is hoor ik n, soort geratel :? . dit komt in ieder geval niet uit mototblok. als ik verlichting aanzet word het minder. rijd ik weg dan hoor je het ook duidelijk. Als motor warm is hoor ik niets. Enig idee??? :? :? :? Verder perfecte maschine })
Gaan jullie nog naar mega-meting? Hoor van jullie.(Afbeelding)

Allereerst, ...mooie bike heb je!!!
Is het niet je dynamo? Ik kan het je niet vertellen.


Groetjes,

Ton
 
Ik ben al aan mijn tweede ZRX toe,fijne fiets stuurt als een scheermes.
Pict0082.jpg


Dit is de tweede.

nieuw2.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ik ben al aan mijn tweede ZRX toe,fijne fiets stuurt als een scheermes.
http://members.home.nl/r.moolenaar/Pict0082.jpg ((Afbeelding))

Dit is de tweede.

http://members.lycos.nl/gt750/nieuw2.JPG ((Afbeelding))

Bij hoeveel kilometers is men aan een nieuwe ZRX toe? O-) . Inderdaad, als je eenmaal een ZRX gewent bent wil je niets anders meer. Het blijft een top-fiets.

Groeten en fijne pasen gewenst voor alles ZRX rijders.

Ton
:] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
Heej, ze bestaan toch nog, MF`ers die de knapste winkeldochter
van Kawasaki bezitten: de *** ZRX *** 8-) .

Dit de mijne:

DarthDave_2.jpg


Last van piepende remmen heb ik ook. Ik heb geen last van een beroerd schakelende versnellingsbak of rare geluidjes als ie koud is (of ik ben hardstikke doof).

Op dit moment heb ik hem nu iets langer dan een jaar en het rijden en bochtenzooi gaan steeds beter naarmate ik de ZRX beter leer kennen. Weliswaar nog steeds niet het bochtenniveau van de snelle Fireblade Henkies, maar ik heb goede hoop en deze vakantie flink oefenen in de Pyreneeën :] .

Ik ben van plan een onderspoiler/onderkuip (of hoe die dingen ook mogen heten) op mijn ZRX te zetten. Heb al hier en daar gekeken, maar heeft iemand nog tips?

Wie weet kom ik jullie verder nog eens tegen op de internet-MF-snelweg of bij een treffen, want zoveel ZRX`ers zijn er zo te zien niet. Zelf ben ik niet van plan naar het MF-Mega-treffen te gaan.

Groeten,
Dave
 
Laatst bewerkt:
Hoi dave. Als je naar de megameeting 2004 gaat zul je me zeker tegen komen }) }) }) . Je wilt dus op zoek naar een onderspoiler? Heb wel een paar goede tips voor je.zal effe voor je op zoek gaan naar adresjes en dan hoor je weer van me. 8-) tot de megameeting ! :]
Heej, ze bestaan toch nog, MF`ers die de knapste winkeldochter
van Kawasaki bezitten: de *** ZRX *** 8-) .

Dit de mijne:

(Afbeelding)

Last van piepende remmen heb ik ook. Ik heb geen last van een beroerd schakelende versnellingsbak of rare geluidjes als ie koud is (of ik ben hardstikke doof).

Op dit moment heb ik hem nu iets langer dan een jaar en het rijden en bochtenzooi gaan steeds beter naarmate ik de ZRX beter leer kennen. Weliswaar nog steeds niet het bochtenniveau van de snelle Fireblade Henkies, maar ik heb goede hoop en deze vakantie flink oefenen in de Pyreneeën :] .

Ik ben van plan een onderspoiler/onderkuip (of hoe die dingen ook mogen heten) op mijn ZRX te zetten. Heb al hier en daar gekeken, maar heeft iemand nog tips?

Wie weet kom ik jullie verder nog eens tegen op de internet-MF-snelweg of bij een treffen, want zoveel ZRX`ers zijn er zo te zien niet. Zelf ben ik niet van plan naar het MF-Mega-treffen te gaan.

Groeten,
Dave
 
Hey zrx rijders, het is mischien leuk om een keer met de zrx rijders af te spreken, leuk tochtje rijden :] :] , ervaringen uitwisselen :Z :Z etc etc. Als jullie daar iets voor voelen laat het me dan even weten dan kan ik wat op poten zetten. *D
 
I'm game. Altijd leuk om dat spul bij elkaar te zien :)

Piccie van mijn fiets voordat ie winter 2003/04 voor z'n kiezen kreeg ;)

20030426.jpg
 
Hey zrx rijders, het is mischien leuk om een keer met de zrx rijders af te spreken, leuk tochtje rijden :] :] , ervaringen uitwisselen :Z :Z etc etc. Als jullie daar iets voor voelen laat het me dan even weten dan kan ik wat op poten zetten. *D

He dat is een zuper goed idee!! :] :] :] :]
Ik voel er wel iets voor. Maar dan wel effies ruim van tevoren plannen. Dan kunnen we hopelijk allemaal. Hoeveel ZRX rijders tellen we nu?

Ik hoor weer van jullie.

Groetjes, en tot horens.

Ton

PS: Mischien krijgen we wel een ZRX club in Nederland. Dat zou wel top wezen, een primeur. :]
 
Heej, ze bestaan toch nog, MF`ers die de knapste winkeldochter
van Kawasaki bezitten: de *** ZRX *** 8-) .

Dit de mijne:

(Afbeelding)

Last van piepende remmen heb ik ook. Ik heb geen last van een beroerd schakelende versnellingsbak of rare geluidjes als ie koud is (of ik ben hardstikke doof).

Op dit moment heb ik hem nu iets langer dan een jaar en het rijden en bochtenzooi gaan steeds beter naarmate ik de ZRX beter leer kennen. Weliswaar nog steeds niet het bochtenniveau van de snelle Fireblade Henkies, maar ik heb goede hoop en deze vakantie flink oefenen in de Pyreneeën :] .

Ik ben van plan een onderspoiler/onderkuip (of hoe die dingen ook mogen heten) op mijn ZRX te zetten. Heb al hier en daar gekeken, maar heeft iemand nog tips?


Groeten,
Dave

He hallo Dave,

Weer een ZRX rijder in de verzamel bak die ZRX heet. Mooie bike heb je! ZO een onderkuip is wel erg handy. En staat ook nog een keer goed, nu maar uitkijken voor de opstakels op de weg.
Ik heb al een paar keer op circuit gereden met mijn ZRX. De vellen zaten aan mijn banden, maar ik weet nu, als je zegt BOCHT en als je zegt ZRX, die 2 passen perfect bij elkaar. Ik heb me de hele middag echt uitgeleeft. De banden waren al gelijk een stuk verouderd. Als je eenmaal die slag hebt te pakken dan laat je deze niet meer los. De ZRX kan echt, als de berijder het goed doet, hele scherpe mooie bochten maken.

Groetjes,

Ton
 
I'm game. Altijd leuk om dat spul bij elkaar te zien :)

Piccie van mijn fiets voordat ie winter 2003/04 voor z'n kiezen kreeg ;)

http://www.zx11.info/zrx1200/pics/20030426.jpg ((Afbeelding))

Hoi Jeroen,

Welkom bij de langzaam groeiende ZRX verzameling. Mooi fietsje. Speciale kleur velgen heb je. Zaten die er zo onder? Deze heb ik dus nog nooit gezien. Ik heb zelf de rode uitvoering, en die heeft rode. Ik heb ze nu al in diverse kleuren gezien.
Is er in de winter iets niet goed gegaan met je fiets? O-)
Of heeft ie gewoon heerlijk onder een deken in de schuur zijn winterslaap gehouden?


Groetjes, en tot horens

Ton
 
Een ZRX-meeting? Een goed idee 8-) . Lijkt me gezellie. Naast de exclusieve ZX12- en ZX/R-meetings waarom geen ZRX-meeting deze keer. Dan mogen de ZX/R`en voor een keer thuisblijven }) / :+ .

NicoPiercing, als je nog wat interessante adresjes weet voor een onderkuip/spoiler, graag. Op de jaarbeurs had ik hier en daar geïnformeerd en ik kwam tot drie adresjes. Punt is ook dat die spoilers meestal in stemmig wit geleverd worden ;( zodat er ook nog eens gekeken moet worden waar die kuip het beste gespoten kan worden en wat de meerprijs daarvan is etc.

En inderdaad Ton, het is de berijder die het hem doet. Ik heb mezelf voorgenomen er bewust aan te werken om in ieder geval wat vloeiender (en t.z.t wat sneller) door de bochten heen te komen. De ZRX verzacht het bochtenleed enigszins door de vele koppels en PK's in het blok waardoor ik als een gek de bochten uit kan accelereren zodat ik toch nog enigszins de Fireblade-Henkies bij kan houden ;) .
 
Laatst bewerkt:
Een ZRX-meeting? Een goed idee 8-) . Lijkt me gezellie. Naast de exclusieve ZX12- en ZX/R-meetings waarom geen ZRX-meeting deze keer. Dan mogen de ZX/R`en voor een keer thuisblijven }) / :+ .


En inderdaad Ton, het is de berijder die het hem doet. Ik heb mezelf voorgenomen er bewust aan te werken om in ieder geval wat vloeiender (en t.z.t wat sneller) door de bochten heen te komen. De ZRX verzacht het bochtenleed enigszins door de vele koppels en PK's in het blok waardoor ik als een gek de bochten uit kan accelereren zodat ik toch nog enigszins de Fireblade-Henkies bij kan houden ;) .

Hoi Dave,

Wat ik je eens kan aanraden, en wat echt heel goed werkt is eens een training hierin te volgen. Daarin leer je de fijne kneepjes van het vak en leer je ook wat je uit je eigen motor kan halen, en dat is meer dan je denkt. Er zit zoveel verborgen wat je eigenlijk niet kent of waar je het bestaan niet van kent.


Groetjes, en tot horens,

Ton
 
NicoPiercing, als je nog wat interessante adresjes weet voor een onderkuip/spoiler, graag. Op de jaarbeurs had ik hier en daar geïnformeerd en ik kwam tot drie adresjes. Punt is ook dat die spoilers meestal in stemmig wit geleverd worden ;( zodat er ook nog eens gekeken moet worden waar die kuip het beste gespoten kan worden en wat de meerprijs daarvan is etc.


Heel veel op te vinden :}

http://www.whaccessories.com/ZRX%20Accessories.htm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan