Kent iemand RG tuning uit Almere ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ardbeg

MF'er
29 aug 2003
173
0
Almere
Goedemiddag,

Zojuist bij RG tuning in Almere geweest met m'n oude beestje (CBR 600f uit '87).

Ik heb in principe een afspraak gemaakt met dit bedrijf dat zij een aantal zaken aanpakken zoals:

- nieuwe pirelli diablo achterband
- nieuwe ketting + tandwielen
- kleppen stellen
- carburateurs synchroniseren
- vervangen alle vloeistoffen
- vervangen alle filters

en alle andere zaken die bij een grote beurt horen. Dit gaat mij 800 euro B| kosten. Kent iemand deze zaak en wat vinden jullie van de kosten ?

Bedankt voor de reactie !
 
Goedemiddag,

Zojuist bij RG tuning in Almere geweest met m'n oude beestje (CBR 600f uit '87).

Ik heb in principe een afspraak gemaakt met dit bedrijf dat zij een aantal zaken aanpakken zoals:

- nieuwe pirelli diablo achterband
- nieuwe ketting + tandwielen
- kleppen stellen
- carburateurs synchroniseren
- vervangen alle vloeistoffen
- vervangen alle filters

en alle andere zaken die bij een grote beurt horen. Dit gaat mij 800 euro B| kosten. Kent iemand deze zaak en wat vinden jullie van de kosten ?

Bedankt voor de reactie !
Ik ken ze niet maar hier hebben ze het erover: Voorstel-rondje

Met een nieuwe achterbandband + kettingset inclusief montage zit je al snel over die 400 heen.
Dan de rest van je opsomming nog daarbij...
Ik vindt het niet extreen duur maar het zou mischien wel wat goedkoper kunnen.

laatst zelf kettingset vervangen, alleen materiaalkosten €130 (plus wat extra voor geeedschap maar dat heb je dan vast voor de volgende keer)
Je kunt je wiel los afleveren bij bijv. www.sabra.nl/ scheelt ook al weer wat in de kosten.
Verder zelf thuis de kappen al van de motor halen, weer wat van de arbeidskosten af (al snel €50/uur)
 
800 euri voor de werkzaamheden die jij opnoemt is een normaal dealer (safe en motoport) tarief...persoonlijk vind ik het belachelijk veel geld, maar niet iedereen heeft een prive monteur... :9

Als je het daar laat doen, vraag van te voren het uurtarief op, verzeker jezelf ervan dat je een vaste prijs vastlegd en controleer de werkzaamheden goed (pakking kleppendeksel, nieuw oliefilter, voortandwiel...)

suc6
 
800 euri voor de werkzaamheden die jij opnoemt is een normaal dealer (safe en motoport) tarief...persoonlijk vind ik het belachelijk veel geld, maar niet iedereen heeft een prive monteur... :9

Tja, daar gaat m'n vakantie.......... '(

Zelf doen is geen optie aangezien in geen flauw idee heb hoe dat werkt.

Weet iemand een goedkoper alternatief, behalve 'm in de fik steken ? ;)
 
Goedemiddag,

Zojuist bij RG tuning in Almere geweest met m'n oude beestje (CBR 600f uit '87).

Ik heb in principe een afspraak gemaakt met dit bedrijf dat zij een aantal zaken aanpakken zoals:

- nieuwe pirelli diablo achterband
- nieuwe ketting + tandwielen
- kleppen stellen
- carburateurs synchroniseren
- vervangen alle vloeistoffen
- vervangen alle filters

en alle andere zaken die bij een grote beurt horen. Dit gaat mij 800 euro B| kosten. Kent iemand deze zaak en wat vinden jullie van de kosten ?

Bedankt voor de reactie !

Op MF is hij de grootste meest sarcastische chagerijn die je kan vinden, maar bijna iedereen die bij hem in de werkplaats is geweest, is lovend over hem, dus je kan je fiets daar best wel onder handen laten nemen. :)

En het lijkt veel geld, maar als je alle onderdelen bij elkaar optelt en dan de uren rekent, dan is het een reëel bedrag.
 
Is natuurlijk ook gewoon een keuze die je maakt, om voor dat imago te kiezen. Alleen daardoor zal ik al niet naar hem gaan.


Dat is dus ook de oorzaak dat ik alleen leuke klanten over de vloer heb :9

En op MF ben je al snel een lul als je niet met iedereen meelult en dat je geen antwoodren geeft die men graag wilt horen
 
Laatst bewerkt:
Op MF is hij de grootste meest sarcastische chagerijn die je kan vinden, maar bijna iedereen die bij hem in de werkplaats is geweest, is lovend over hem, dus je kan je fiets daar best wel onder handen laten nemen. :)

En het lijkt veel geld, maar als je alle onderdelen bij elkaar optelt en dan de uren rekent, dan is het een reëel bedrag.
Hij is geen chagerijn, maar wel sarcastisch.
En dat zegt inderdaad niets over hoe goed hij in zijn werk is.....

Ik ben bijvoorbeeld ontzettend aardig en bescheiden, maar ik kan bijvoorbeeld nog geen straaltje WD40 goed richten..... :+
 
Dat is dus ook de oorzaak dat ik alleen leuke klanten over de vloer heb :9

En op MF ben je al snel een lul als je niet met iedereen meelult en dat je geen antwoodren geeft die men graag wilt horen
Ik vind mensen niet zomáár een lul, maar jij vormt de uitzondering. En dat komt écht niet omdat je niet meelult met iedereen, geloof me.

Als je klanten ook zoals jou zijn, moet ik die toko van je dus zéker vermijden _O-
 
Laatst bewerkt:
@kevinblade

Daar je zelf dit oude topic weer omhoog schopt neem ik aan dat het juist je bedoeling is om de knuppel weer eens in het hoenderhok te gooien. Wat je hiermee bereiken wilt is mij compleet onduidelijk?????

Misschien toch een bepaalde hang naar aandacht, ook al kan die negatief uitpakken. (niet dat jou dat interreseert) Maar ik kan de bedoeling niet echt volgen. Lijkt me niet dat je serieus op zoek bent naar de toenmalige topicstarter?????

grtz,

Cees
 
Laatst bewerkt:
@kevinblade

Daar je zelf dit oude topic weer omhoog schopt neem ik aan dat het juist je bedoeling is om de knuppel weer eens in het hoenderhok te gooien. Wat je hiermee bereiken wilt is mij compleet onduidelijk?????

Misschien toch een bepaalde hang naar aandacht, ook al kan die negatief uitpakken. (niet dat jou dat interreseert) Maar ik kan de bedoeling niet echt volgen. Lijkt me niet dat je serieus op zoek bent naar de toenmalige topicstarter?????

grtz,

Cees


Cees het zal voor jou totaal niet interessant zijn wat mijn bedoeling erachter is, maar ik heb die beste man weer gevonden.
Maar leuk dat je het toch even ging lezen en reageren ;-)
gr. Ruud
 
Hij is geen chagerijn, maar wel sarcastisch.
En dat zegt inderdaad niets over hoe goed hij in zijn werk is.....

Ik ben bijvoorbeeld ontzettend aardig en bescheiden, maar ik kan bijvoorbeeld nog geen straaltje WD40 goed richten..... :+


Ik heb net als hij zelf doet, wat overdreven en soms is zijn sarcasme zo groot, dat het neigt naar chagerijn. :P

Maar dat maakt niet uit, mensen kan je pas in real life echt beoordelen en dan blijken ze vaak heel anders dan op een forum.

Best mogelijk, dat Kevin zo'n lief zachtaardig jongetje is, dat hij het handje van z'n moeder vasthoudt bij het oversteken. _O- _O- _O-

Alleen ik weet het niet, want ik heb hem nog niet irl ontmoet. O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan