Ervaringen motormarkt Vrints (Rijkevorsel, België

Welke kiezen

  • duc monster 600 1998 23k km

    Stemmen: 3 33,3%
  • soes SV650 200x 7k km

    Stemmen: 6 66,7%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Hier ook iemand zo'n slechte ervaringen met "Moto's Goossens" in Ranst (Oelegem) als met die vrints in Rijkevorsel? Deze heeft ook een SV650 staan die welliswaar ietsje duurder is. Dit topic gewoon om te vermijden dat'k me straks voor me kop sla als die dealer in de verre omgeving een rotreputatie heeft zoals die vrints en ik met een verrotte motor sta.

Al sik moest kiezen tussen de Jumbo (Goossens) en Vrints twijfelde ik geen seconde en reed naar Oelegem, dat prijsverschil lul je er zo af

vertel gewoon je verhaal dat dezelfde goedkoper daar staat maar dat hij was aangeraden boven Vrints qua service...moet lukken ;)

Vertel hem maar dat hij is aangeraden door de neef van Guy van de Bosch uit kontich ;)
 
Al sik moest kiezen tussen de Jumbo (Goossens) en Vrints twijfelde ik geen seconde en reed naar Oelegem, dat prijsverschil lul je er zo af

vertel gewoon je verhaal dat dezelfde goedkoper daar staat maar dat hij was aangeraden boven Vrints qua service...moet lukken ;)

Vertel hem maar dat hij is aangeraden door de neef van Guy van de Bosch uit kontich ;)

Heb der al 200 euro afgelult.. staat nu op rond bedrag dus wordt lastig nog naar beneden te krijgen. Ook vroeg ie al vanwaar'k hem kende (krantje) dus die vlieger gaat ook niet meteen meer op helaas :) Verhaaltje van hij aangeraden boven vrints heb'k ook al opgebruikt :+

Maar als je de gozer persoonlijk kent en wat kan bewerken: wanneer heb je tijd? :P
 
ben daar eens geweest, was wel niet voor motor, maar voor motopak, was daar een tweedehands en kostte 500 euro, had enkele schreven en serieus wat vliegen, ben later die dag naar RAD gereden, en zag daar identiek hetzelfde type pak hangen nieuw +sliders voor 475 euro :?
 
Laatst bewerkt:
zelf een keer sv gekocht gen probleem me gehad
daarna gsx r een probleem naftbak mekte ik belde terug en mocht onmiddelijk terug gaan en hebbe ze direct nieuwe dichting ingestoken en gratis
ze geven toch garantie erop
dus ?
en als je die moto mooie vind en inorde is zou ik zeggen kopen
anders ga je misschien spijt hebbe dat je die niet gekocht hebt ?
p.s sorry voor de preek ma dat is mijn mening doe er mee wat je wil
 
Tweedehans blijft tweedehans,beste is vorige eigenaar contacteren.
Vrints is wel niet de goedkoopste,maar zo slecht nu ook weer niet.
Of ga eens een kijkje nemen bij motorweelde in weelde,volgende week
zijn het daar opendeurdagen 3&4 april!!

Veel succes met de zoektocht naar een sv650.

:] :]
 
ik heb bij de vrints menne eerste motor gekocht
eigenlijk nooit last mee gehad
buiten dat ik na een tijdje kromme remschijven had en die hebben ze dan ook zonder eenig probleem vervangen
en daarbij heeft ie dan nog een lampje in men dashboard van van men pinker vervangen zonder dak er iets van gezegd had
dat lampje was wel zichtbaar maar niet echt flashie genoeg voor hem precies en daarom heeft ie een ander gestoken
 
Om nog even op Vrints terug te komen: Ik heb vorig jaar mijn 98-er ZX-6R daar vandaan gehaald. Imho een beetje stugge kerels daar maar de motor doet het na een jaar en 6000km nog steeds goed.
Kan je wel aanbevelen om de motor te laten bekijken door iemand met verstand van zaken.
 
ik ken deze zaak niet echt (ben er nog nooit geweest),
maar ik ben wel tevreden over Motorweelde in Weelde, toch niet zo ver daarvandaan.
Die heeft ook heel wat tweedehandsmotoren. (binnenkort ook opendeurdagen daar, denk ik)

Maar ik denk dat er van elke zaak toch steeds voor - en tegenstanders zullen zijn.

Veel geluk met je keuze en aankoop in ieder geval!
 
Die heeft ook heel wat tweedehandsmotoren. (binnenkort ook opendeurdagen daar, denk ik)
noem eens een aantal dan. 'k ben er wel eens geweest en hij heeft't wrak van me gixxer ook opgekocht maar veel 2ehands motoren? Dacht dat er maar een 5-tal binnen stonden toen?!
 
Waarom heeft niemand het hier over O & O Motorcyclecenter?

http://www.oomoto.be

Ik ben van plan om hier een motor vandaan te halen.
Iemand ervaring met deze motorzaak?


Daar heb ik mijn gixxer gekocht.
Op zowat alles dat gen 100 jaar oud is geven ze een gans jaar garantie. 'k Reed m'n gixxer echter binnen paar maand total loss dus niet echt ervaring qua service.
Ook zijn hun motoren best aan de dure kant als'k vergelijk met Goosens en Vrints. Maarja, garantie kost ook centen natuurlijk.

Wel jammer is dat je daar dus niks kan afdingen.. bah.. ik wil gvd afdingen! :(
 
Mijn motorboer heeft net een SV naked binnengekregen, 6700km, bouwjaar wist hij niet juist (2000/2001/2002???), papieren waren nog niet binnen, zwart, 4500 euro, bij interesse, mail je maar even.
btw is in West-Vlaanderen.
 
Wat er bij motorweelde staat: Das momenteel redelijk veel.
Nieuw:suzuki bijna het hele gamma ook mooie sv`tjes.
kawa: 636,enz
aprilia: tuono.

Tweedehands: RSV mille 2001,intruder 600(3x),soes hayabusa,aprilia futura voor een mooi prijsje,enz...

je kan best komen kijken.

:] :]
 
Mijn motorboer heeft net een SV naked binnengekregen, 6700km, bouwjaar wist hij niet juist (2000/2001/2002???), papieren waren nog niet binnen, zwart, 4500 euro, bij interesse, mail je maar even.
btw is in West-Vlaanderen.

West Vlaanderen is écht wel een takkeeind weg he :)
4500 euro is zo'n 500 euro teveel ook. Kan best redelijke prijs zijn met zo weinig kilometers indien ie nog jong is maar da's meer dan ik eraan wil geven. Heb ik liever eentje van 99 met 25000km voor <4000 eur zeg maar. En om nu 200km verder te gaan kijken om te besluiten dat ie toch te duur is.. nee dank je. Wel gaafste kleur dat zwart trouwens.
 
West Vlaanderen is écht wel een takkeeind weg he :)
4500 euro is zo'n 500 euro teveel ook. Kan best redelijke prijs zijn met zo weinig kilometers indien ie nog jong is maar da's meer dan ik eraan wil geven. Heb ik liever eentje van 99 met 25000km voor <4000 eur zeg maar. En om nu 200km verder te gaan kijken om te besluiten dat ie toch te duur is.. nee dank je. Wel gaafste kleur dat zwart trouwens.

Ik maak straks wel een paar foto's, heb je hem toch nog gezien :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan