welke cruiser/chopper om te beginnen?

Flapper

MF'er
21 jan 2004
77
0
Arnhem
Tja, wie kent het niet.

mijn a gehaald en nu wil ik beginnen met rijden maar mijn geld is aardig op. ;(

Nu zie ik regelmatig leuke choppers / cruisers voor onder de 1000 euro, vaak al aardig op leeftijd.
Als ik nu gaan beginnen met rijden op zo`n oud gebakje....welke kan ik dan beter gaan bekijk, en welke moet ik vanaf blijven?

Ik ben 1.88 en mag gewoon zwaar rijden (geen beperkingen) en heb al een beetje rondgeneust en vind zo`n maxim wel mooi of een virago..... ;9~

ben benieuw wat jullie als diehards ervan zeggen...;]
 
Lijkt me erg goedkoop, maar wellicht kan je een EN500 of een LTD454 vinden voor dat geld..die zijn niet zo gewild en ook al wat ouder en daardoor wat goedkoper.
 
Tuurlijk, erg goedkoop, maar mijn handen jeuken behoorlijk en ik kan nu niet meer eleke zaterdag een uurtje rondrijden... ;(











ben hard aan het sparen en rekenen.... :] (hoe lang nog............)
 
Ik heb nog een maxim te koop staan, moccht je interesse hebben..

zie link hieronder
 
en ikke nog een mooie Magna 700 :)






hoezo spammen O-) O-)

oh oh oh prachtige machine :9~

maar ik zit vrees ik echt te zoeken in de cat. onder de 1000......

zoals ik al had gezegd, geld is op ;(

mooie fotoserie trouwens, kunnen veel verkopers nog wat van leren! :}
 
Voor zo'n budget kan je mischien nog een ltd454 of een EN500 scoren.

suc6
 
Nog niets gekocht...

ik wacht ook een beetje op tips welke oude brikjes je vanaf moet blijven...

Zie ze regelmatig staan, mooi hoor!
 
Ik had mijn eerste fiets gevonden in de MotorTrader. Had ik gewoon bij een benzinestation gekocht en daar stond een mooie Honda VT500 custom in voor €1400,- :) Was één van de goedkoopste die er in stond en moest helemaal naar de andere kant van Nederland, maar dan heb je wel wat. :] Ik had wel het idee dat het niet meteen de motor was die ik voor eeuwig zou houden.

Op marktplaats staan er ook een hoop!
Yamaha 920 Xv Virago
Virago XV 750
Xj550 Maxim

Succes met zoeken Flapper! ;)
 
Bedankt Gies !

mooie plaatjes inderdaad. Ik zal eens wat technische vrienden meenemen op motorjacht en gewoon dit soort bikes gaan bekijken.

Als ze een jaar of 2 meegaan ben ik alweer tevreden. :]
 
kijk eens op motor.2ehands.nl

om eens wat te noemen

Vulcan 700 voor 1200 Euro
LTD 454 voor 1250 Euro, en voor 1325 Euro, en voor 1450 Euro en voor 1100 Euro
EN 450 LTD voor 1150 Euro en voor 800 Euro
LTD 750 voor 1250 Euro
EN 500 voor 1500 Euro

Staat genoeg wat in de buurt van jouw budget komt lijkt me ;)
 
kijk eens op motor.2ehands.nl

om eens wat te noemen

Vulcan 700 voor 1200 Euro
LTD 454 voor 1250 Euro, en voor 1325 Euro, en voor 1450 Euro en voor 1100 Euro
EN 450 LTD voor 1150 Euro en voor 800 Euro
LTD 750 voor 1250 Euro
EN 500 voor 1500 Euro

Staat genoeg wat in de buurt van jouw budget komt lijkt me ;)
Beetje voorkeur voor een kwak? O-)
 
Mijn persoonlijke ervaring (en uit mijn kennissenkring + wat hier zoal op het forum langs komt)((sjezys wat een mond vol)) is dat je wel 2 rechterhanden moet hebben en geen angst om zelf aan je motor te werken als je aan een motor van onder de 1000Euro begint. Anders ben je zeer vaak (positieve uitzonderingen heb je altijd natuurlijk) uiteindelijk duurder uit aan de kosten van de dealer aan reparaties, dan wanneer je doorgespaard had en een wat duurdere motor had gekocht.
 
Alles wat ik zelf niet kan maken kan ik uitbesteden aan handige (en technische) vrienden.
Maar net als goedkope autos zal dat met goedkope motoren niet anders zijn, er kunnen extra kosten bijkomen...

Maar met een auto/motor van 5 jaar oud ook.....
 
Bij de garage waar ik altijd kom staat een LTD550 voor 1000 Euro te koop, verkoopt ie wel zonder garantie voor die prijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan