yamaha virago

robster

Rookie
5 apr 2004
24
0
lelystad
Tja sorrie t was wat verwarrend, ik hoop dat ik nu goed zit hallo allemaal.
As zaterdag ga ik kijkenbij een yamaha virago van 1995 met 2034 km! op de teller voor 4250 euro, de eigenaar heeft de motor altijd binnen gehad en hem naast zijn open haard gezet als object alleen een paar ritjes gereden, ik heb zelf niet veel verstand ervan dus ervaringen? weetjes ditjes datjes zijn van harte welkom.
Kan het trouwens kwaad als een motor langere tijden stil heeft gestaan? er zit al een nieuwe accu in, ik hoop op veel reakties alvast bedankt
rob
 
een plaatje erbij van het beoogde object zegt meer dan 1000 woorden ,dan snappen we waar je voor aan het vallen ben :o
full





















waar is de openhaard :+
 
Ik heb een 1100 uit 94 gekocht met 7500km op teler dat klopte wel volgens dealer waar ik een grote beurt heb laten geven.

Maar 2500 is wel erg weinig maar t kan zeker wel !!! Je hebt zat van die gasten die alleen met mooi weer rijden.

Spirit
 
Maar 2500 is wel erg weinig maar t kan zeker wel !!! Je hebt zat van die gasten die alleen met mooi weer rijden.

Zoals m'n pa die heeft op z'n nieuwe motor uit 98 ook pas 5000 km gereden :P
 
dude, zijn het geen miles die op de teller staan. In dat geval X 1,6 = aantal km.
 
yessssss ik ben wezen kijken en de machine rook gewoon nog nieuw schakelen met je kleine teen bij wijze van.... echt helemaal nieuw, dus die km stand geloof ik wel er was echt helemaal niets op aan te merken. Aanbetaling gedaan en nu nog ff wachten op het vakantiegeld en dan.............
 
we zullen je dan maar een handje helpen,zorg eerst dat je foto terecht komt in je vakje documenten en dat het in een wit rechthoekje met rood vakje daarin daarstaat
dan ga je een reactie plaatsen met eerst je tekst,dan zak je naar beneden een regel of twee en zet je het woord imgatt daar neer ervoor zet je [ en erachter ]

nu zak je totaal naar onderen ,daar zie je bladeren staan,zodra je daar op klikt
kom je in je eigen pc uit en zie je bovenin bestand kiezen staan,klik daar het zwarte pijltje naast het woord desktop aan en er verschijnt een hele lijst waaruit je mijn afbeeldingen kiest,dit word nu even blauw zo laten en op het woordje openen daar rechts onder klikken,nu ben je eindelijk bij jouw foto aangekomen,klik daarop en ga weer naar openen en klik daarop,nu flitst jouw foto naar het forum zodra je als laatste op posten hebt gedrukt.
succes,er kan nu niets meer fout gaan :X
 
we zullen je dan maar een handje helpen,zorg eerst dat je foto terecht komt in je vakje documenten en dat het in een wit rechthoekje met rood vakje daarin daarstaat
dan ga je een reactie plaatsen met eerst je tekst,dan zak je naar beneden een regel of twee en zet je het woord imgatt daar neer ervoor zet je [ en erachter ]

nu zak je totaal naar onderen ,daar zie je bladeren staan,zodra je daar op klikt
kom je in je eigen pc uit en zie je bovenin bestand kiezen staan,klik daar het zwarte pijltje naast het woord desktop aan en er verschijnt een hele lijst waaruit je mijn afbeeldingen kiest,dit word nu even blauw zo laten en op het woordje openen daar rechts onder klikken,nu ben je eindelijk bij jouw foto aangekomen,klik daarop en ga weer naar openen en klik daarop,nu flitst jouw foto naar het forum zodra je als laatste op posten hebt gedrukt.
succes,er kan nu niets meer fout gaan :X

jawel, hij kan het vakje "preview" aanvinken :)
 
tsssssss na lekker doodgebloed hoor bedankt voor alle reakties maar ik had er toch wel iets meer van verwacht zeg!! enneeeh tis trouwens een 96-er vanmiddag helmen gepast, komop dames en heren er zijn vast veel meer virago rijders????
 
hee hoi ja gave machine hoor, als ik dees niet tgen was gekomen had ik ook zeker voor blauw gegaan, over anderhalve week kan ik hem ophalen rijdt wel he? kep altijd een virago gehuurd zodoende ben ik er helemaal gek van
 
hehey pepe! Heb deze brute bike van jou al eens vaker gezien. Mooie tank! Zelf gedaan of laten doen?
 
Hahahaha. Zelf, zonder te demonteren. 2 kleuren Hammerite (tamponeren maar) striping teepie en een behoorlijk aantal lagen blanke jachtlak. Alles bij mekaar nog geen 30 euri. :]

full


(spam mode on)
De Pub is trouwens van mij en zit Hoogstraat 148 in Schiedam.
(spam mode off)
 
heeeee veeette fiets zeg! mooie kleur de uitlaten vind ik iets minder, maar das persoonlijk die standaart dingen bij mij eronder vind ik ook niet zo mooi, maar wel puike bike!, komop meer virago"s
 
Die einddempers zijn een tijdelijke oplossing tot mijn 2 in 1 dikke rvs pijp klaar is. Rijden met enkel de drag's was gewoon echt niet te doen. Hier nog wel een fototje met de korte pijpies er op.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan