Motor gestolen !!

Dutchgixxer

MF veteraan
29 aug 2002
1.577
569
Joure
12 april zijn we naar het TT circuit in Assen geweest. Komen we terug na een middag mooie races kijken is m'n maat z'n GSXR-1100 gestolen. Shit !!!!

Het betreft de volgende motor :

kenteken :ML-80-HG afgegeven 27-4-1991
framenr :GV73B107310
type :GSX-R 1100
framenr. :OOSUZM-20087310

Speciaal kenmerk is de 4 in 1 termignoni demper.


Ik geef 100 euro's aan diegene wie de gouden tip geeft om de motor terug te krijgen.

Graag jullie aandacht
Gr.

82106
 
Laatst bewerkt:
Wel vreemd dat er geen bewaakte stalling was? :?

Echt kut. De zoveelste dit jaar. Ik zal opletten of ik niet iets verdachts zie.
 
12 april zijn we naar het TT circuit in Assen geweest. Komen we terug na een middag mooie races kijken is m'n maat z'n GSXR-1100 gestolen. Shit !!!!

Het betreft de volgende motor :

kenteken :ML-80-HG afgegeven 27-4-1991
framenr :GV73B107310
type :GSX-R 1100
framenr. :OOSUZM-20087310

Speciaal kenmerk is de 4 in 1 termignoni demper.


Ik geef 100 euro's aan diegene wie de gouden tip geeft om de motor terug te krijgen.

Graag jullie aandacht
Gr.

http://www.motor-forum.nl/forum/misc/82106[\IMG][/quote]
:} goed iniatief daar niet van,maar dan steek jij de beloning van de eigenaar zelf vervolgens in je zak en dat zal wel effies meer dan 100 muntjes zijn :9
ik bied dus 200euro voor de gouden tip :+

ps. wie durft daar overheen :}
 
Alsof het hier om de beloning gaat :P
Het blijft gewoon kut.

Ik vrees alleen dat de meeste motoren in onderdelen de deur uitgaan en dat ze het frame zwemles geven...
 
he, bij mijn maat hebben ze gisteren z'n GSX-R 1000 2003 gestolen op assen!

smeerlappen!

het lijkt wel suzuki gap dag :(

ik heb zo geen gegevens van zijn motor!
 
en wat denk je nou echt dan, die bikes liggen al in onderdelen op een plank voordat jij uberhaupt weet dat je hem kwijt bent...........die zie je echt niet weer hoor..........

ik denk dat ik wel weet waar ze blijven, ga maar eens bij een dragrace kijken en check de bloknummers........just a hunch
 
Wat een ongelooflijke kutstreken zijn het toch.... Ik was gisteren ook op Assen en elke keer is het weer hetzelfde. Ik ben voor kentekenplaat/ kentekenbewijs controle zelfs als het me een uur duurt...
 
en wat denk je nou echt dan, die bikes liggen al in onderdelen op een plank voordat jij uberhaupt weet dat je hem kwijt bent...........die zie je echt niet weer hoor..........

ik denk dat ik wel weet waar ze blijven, ga maar eens bij een dragrace kijken en check de bloknummers........just a hunch

tot zover voor de positieve gedachtes van vandaag :9
 
ahhh wat een lijerstreek toch weer !
blijf zoeken en vragen ,mijn maat zijn cbr 2X gejat en hij heeft hem beide keren teruggehad.
Dus er is hoop !
 
wanneer springt er een fabrikant van prepaid mobieltjes er eens op in door met een versie te komen die bij beweging snel de eigenaar een noodkreet geeft,kan hooguit 65 euro kosten :?
 
wanneer springt er een fabrikant van prepaid mobieltjes er eens op in door met een versie te komen die bij beweging snel de eigenaar een noodkreet geeft,kan hooguit 65 euro kosten :?

Dan moet je als eigenaar nog redelijk in de buurt van je motor zijn...
anders is ie al lang weg voordat je mobieltje overgaat.
Als dit zou werken, was het al lang gemaakt.
(zelfde dingen zijn wel te koop voor in huis. Middels een bewegingsdetectie wordt een nummer gedraaid en weet je dat er iemand in je huis is... fijn als je op het strand ligt in Frankrijk.. dan is je vakantie gelijk naar de kl*te en je kan toch weinig beginnen)

Je dient een tracer in te bouwen die te volgen is, dan maak je kans.
Maar dan moet de politie ook snel achter het signaal aangaan, anders wordt het onderdelen verzamelen.
 
Echt klote jongens!
Ik zal mijn ogen in Alkmaar open houden. Wat een stelletje lijers man!!! :( :(
 
Er zijn dus in ieder geval 2 x GSX1000R gestolen begrijp ik, weten jullie toevallig hoe ze op slot stonden? soort sloten, alarm etc.
Er zijn meer topics geweest over hoe je je fiets het best op slot kan zetten, maar misschien kunnen we van deze 'praktijk-voorbeelden' leren...
'tis zuur als je motordag zo eindigd, hopelijk worden ze nog gevonden.
 
Er zijn dus in ieder geval 2 x GSX1000R gestolen begrijp ik, weten jullie toevallig hoe ze op slot stonden? soort sloten, alarm etc.
Er zijn meer topics geweest over hoe je je fiets het best op slot kan zetten, maar misschien kunnen we van deze 'praktijk-voorbeelden' leren...
'tis zuur als je motordag zo eindigd, hopelijk worden ze nog gevonden.

1 x GSX-R 1100 1991
1 x GSX-R 1000 2003

hij had wel een schijfremslot,en geen alarm
 
ook wel stom om je gixxer 1000 alleen met schijfremslot op slot te zetten :X
skateboard eronder en weg is ie
 
Klote man..

Zo'n mooie... mooie.. fiets :P

Volgende keer dus een echt slot mee |(

Hoop dat je hem snel weer vindt..
En dan wel zonder schade ...etc..etc..

Zal op de Mega Meeting opletten of ik hem zie..

Link toegevoegd in main topic

;)
 
Laatst bewerkt:
1 x GSX-R 1100 1991
1 x GSX-R 1000 2003

hij had wel een schijfremslot,en geen alarm

Ik weet niet of het waar is maar ik hoorde dat geen enkel schijfremslot meer wordt goed gekeurd. De reden zou zijn de je de remschijf los kunt maken (hoeft er niet af) waarna je gewoon weg kunt rijden. Daarom gebruik ik schijfremsloten alleen voor kort parkeren op plekken waar veel mensen zijn.
 
misschien een ideetje voor scholieren uit die streek om daar een centje bij te verdienen met het verkopen van videoos opnamen bij/van de uitgang,als ze uitgekookt zijn de hele reportage op tig videoo banden a 20euro ,zal iedereen die om de beelden verlegen zit igg echt de hele collectie in huis willen hebben :9
 
ook wel stom om je gixxer 1000 alleen met schijfremslot op slot te zetten :X
skateboard eronder en weg is ie

Pff.. vorig jaar op Assen met de training van de TT had ik me bike geparkeerd met alleen stuurslot en het alarm erop en ik hem em nog steeds :)

Maakt echt geen fuck uit hoeveel sloten je erop pleurt.. voor echte dieven zijn het er nooit teveel.
 
ook wel stom om je gixxer 1000 alleen met schijfremslot op slot te zetten :X
skateboard eronder en weg is ie

wat voorn slot moet je er dan op zetten?

Dan kun je gewoon net zo goed met de auto gaan als dat al niet voldoende is.

Dat stelletje varkens moet gewoon met de poten van andersmans spul afblijven.

Of murad diemand inhuren, en zeggen "iedereen die in de buurt komt een kogel door de knie".
 
Terug
Bovenaan Onderaan