Suzuki Marauder 125cc

Goldilock

Rookie
16 apr 2004
2
0
Hasselt - B
Hoi,

Hier in de buurt staat er een Suzuki Marauder 125cc te koop.
Bouwjaar 1998
26.000Km

Ze vragen er nog 1735 voor.
Is dit een goede prijs? Moto zag er op het eerste zicht redelijk goed uit.
Hoeveel Km kan je met zo een 125cc maken?
Zij ner menden die een Suzuki Marauder 125cc bezitten? Wat zijn jullie opmerkingen hierover?

Groetjes
 
Dan zou ik een marauder 125 (of elke motor met zo een kleine cilinderinhoud) vergeten, de hele motor is namelijk in verhouding tot het motorblok, klein dus. Hier zul je met jouw lengte (en waarschijnlijk bijbehorend gewicht)erg weinig plezier mee beleven ben ik bang. Als je regelmatig van plan bent grotere afstanden te rijden (zeker over snelweg) zijn deze lichte motoren ook af te raden omdat ze dan te veel op de top van hun kunnen moeten presteren.
Sowieso adviseer ik je op diverse motoren proef te rijden wat je het beste bevalt (en dan geen 5 minuutjes, maar een uur of zo) en daarop gebaseerd je keuze te maken, niet puur op uiterlijk.
Een savage zoals die van janneke zou al een (iets) betere keus zijn, maar is naar mijn mening nog te klein. En dan bedoel ik het formaat, niet de cilinderinhoud, want dat is voldoende.
Zelf ben ik begonnen op een Honda CBX550FII
CBX.JPG
, (een heel ander type motor, maar ik wilde een lichte toermotor) en daarvan was het vermogen ruim voldoende.
 
Terug
Bovenaan Onderaan