Show hier je chopper !!!

Ik heb 1 van mijn brikken vandaag gepoetst, en mag er nog best zijn voor dat ie van 1973 is

(Afbeelding)


(Afbeelding)
He Hulzie je bent dat mooie paarse ding toch nog niet kwijt!Zou jij het verhaal over mijn uitlaat probleem en die witte bougies is kunnnen bekijken en als technische man jou menig daarover is kunnen laten horen,vooral dat aanzuigen van de cilinder,ben ik toch wel benieuwd naar of dat wat bijzonders is bij zo'n GS
 
mn brummert
ben nog zoekende naar een russies wijf met span

mnbrummert6rr.jpg
 
He Hulzie je bent dat mooie paarse ding toch nog niet kwijt!Zou jij het verhaal over mijn uitlaat probleem en die witte bougies is kunnnen bekijken en als technische man jou menig daarover is kunnen laten horen,vooral dat aanzuigen van de cilinder,ben ik toch wel benieuwd naar of dat wat bijzonders is bij zo'n GS


De bougies blijven wit begrijp ik

Ik heb dat eens gehad, en toen bleken er verkeerde luchtmengsel stelschroeven in te zitten, waarmee je het CO regelt, die MOET je zover kunnen verdaaien dat ze zwart althans nat slaan, wit duidt op te arm, ik heb er gaten van in de zuigers gehad, zal er morgen avond even voor gaan zitten wat heb visite

Nee ik ben het ding nog niet kwijt, misschien sloop ik um ook wel en maak um gewoon weer en koop er wat anders bij, wil een ding om afstanden mee te blazen erbij, denk aan een Vmax met met 280 band (standaard oogt ut echt niet) of gewoon een ragbak GSX 1400 ofzo, een rect uit rect aan ijzer, want zich niet leent voor betere bochtenwerk, maar puur woon werk en lange afstanden, maar heb er 9 in totaal, kan er nog wel 1 bij, schuur is groot zat
 
Laatst bewerkt:
Ik ga mijn Intruder morgen (zondag) rijdend prutsen, volgende week woensdag t/m zaterdag spuiten en dan kan ik eindelijk het resultaat showen.....
 
He Hulzie je bent dat mooie paarse ding toch nog niet kwijt!Zou jij het verhaal over mijn uitlaat probleem en die witte bougies is kunnnen bekijken en als technische man jou menig daarover is kunnen laten horen,vooral dat aanzuigen van de cilinder,ben ik toch wel benieuwd naar of dat wat bijzonders is bij zo'n GS


De CO stelschroef is een schroef die heel puntig is
Dat gat waar die punt ingaat, wil wel eens verstopt zijn
Hoe dat ook, je moet um zo kunnen stellen dat je bougie's wel verkleuren
Ikk an niet zien waar je woont, maar als je bij me in de buurt ik kan er zo een CO stel apparaat inhangen, in het bougiegat, en die kan ik zo uitlezen, kost nix
 
De CO stelschroef is een schroef die heel puntig is
Dat gat waar die punt ingaat, wil wel eens verstopt zijn
Hoe dat ook, je moet um zo kunnen stellen dat je bougie's wel verkleuren
Ikk an niet zien waar je woont, maar als je bij me in de buurt ik kan er zo een CO stel apparaat inhangen, in het bougiegat, en die kan ik zo uitlezen, kost nix
Ik woon in Voorst tussen Apeldoorn en Zutphen ongeveer 3 kwartierrijden naar Staphorts dus das wel te doen kan zo een keer die kant opkomen.Zou mooi zijn als je een oplossing kunt vinden ben aardig gek met de suz maar bal van dat gelul met die bougies.
 
Vrijdag a.s kan wel, op een tijstip na 12 uur, en de rest van die dag ook
Het verhaaal over het minder hard aanzuigen van die ene cilinder zegt jou dat iets,compressie is goed van die cilinder.En wat betrefd die stel schroef moet ik die in of uitdraaien om meer brandstof toe te voegen.Wat vrijdag betreft moet ik ff afwachten gaan s'morges eerst klusse in huis weet niet hoe lang dat gaat duren.
 
mooie drag star dezelfde als de mijne. echt een klasse motor he.
ik heb de mijne laten air brushen hij is echt mooi geworden vind iedereen ik heb veel bekijks als ikk aan het rijden ben.
gr anpa
 
mooie drag star ik ben zelf ook een trotse bezitter.
maar ik heb de mijne laten air brushen en het resultaat mag er wezen, ik krijg veel reactie's van collega motor rijders op de weg is wel een mooie alternatief voor je motor heb je echt iets unieks.
gr dragger
 
Het verhaaal over het minder hard aanzuigen van die ene cilinder zegt jou dat iets,compressie is goed van die cilinder.En wat betrefd die stel schroef moet ik die in of uitdraaien om meer brandstof toe te voegen.Wat vrijdag betreft moet ik ff afwachten gaan s'morges eerst klusse in huis weet niet hoe lang dat gaat duren.

Die moeten standaard 1 3/4 slag uit staan, dus ander filters ca 2 slagen uit
GS 750 toch?

Indraaien = minder benzine geven.
Dichtgedraaid krijgt ie geen benzine
Uitdraaien = meer benzine geven.
Zwarte bougie = teveel benzine of gewoon vuil vet = 1/5 slag indraaien = minder benzine.
Witte bougie = te weinig benzine . te arm = 1/5 slag uitdraaien = meer benzine geven
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan