Show hier je chopper !!!

Mag de mijne er ook bij?
T is maar een kleintje maar toch :

Foto=DCA4TFZJ
 
Vrijdag a.s kan wel, op een tijstip na 12 uur, en de rest van die dag ook
He Hulzie, sorry dat ik niks van me heb laten horen maar ben een beetje druk hier in /bij huis en ben vergeten je te mailen over het wel of niet langs komen vandaag. Maarja ik hoop dat je aanbod blijft gelden voor een volgende keer.
 
Geeft niet.
Ben wel vaker thuis
Vandag de hardtail GL 1100 even voorzien van nieuwe accu (achterwiel uitbouwen) en nieuwe bedrading getrokken

Mooie fietsen die LS 650
Ik heb iemand gekend die had zo'n ding met een jackel and hide uitlaat eronder, dat overstemde alles, kan een echte pot lawaai harly trapson niet tegenaan
 
Sissy2.jpg



Zo bijna klaar nog een snelheidsmeter / messing eidstukjes op de uitlaten (custom made 8-) ) en een zadeltasje van bij Custom Leathers en klaar !! (Voor dit jaar) Maar ik kan al rijden :]
 
(Afbeelding)

Dit is mijn savage.... :] :] :]
heb mijn rijbewijs nog niet maar heb theorie en voertuigbeheersing al gehaald dus binnenkort voor verkeer!!! *O* *O* *O*


wat een nog schitterende Savage! Heel mooi!



zo ziet mijn Savage er inmiddels uit;
suzuki-savage-93-bikepics-571034.jpg

suzuki-savage-93-bikepics-571039.jpg

suzuki-savage-93-bikepics-571037.jpg


en ik ben momenteel nog met 2 dingen bezig;
1. een sidemount (onder dit grote spatbord zit een kleiner exemplaar voor in de zomer)
2. forward controls
suzuki-savage-89-bikepics-583364.jpg

suzuki-savage-89-bikepics-583366.jpg
 
(Afbeelding)


Zo bijna klaar nog een snelheidsmeter / messing eidstukjes op de uitlaten (custom made 8-) ) en een zadeltasje van bij Custom Leathers en klaar !! (Voor dit jaar) Maar ik kan al rijden :]

Hou je die uitlaten zo kort?
Dan heb je veel te weinig tegendruk (zekers bij de achterste pit) en da's niet echt goed voor het blok. Verder ook nog veel lawaai en minder vermogen...
Kun je beter die Supertrapps erop gooien lijkt me.
 
Hou je die uitlaten zo kort?
Dan heb je veel te weinig tegendruk (zekers bij de achterste pit) en da's niet echt goed voor het blok. Verder ook nog veel lawaai en minder vermogen...
Kun je beter die Supertrapps erop gooien lijkt me.

Voor die tegen druk heb ik plaatjes in de uitlaten steken!! Een schijfje met een gaatje daarop een scroefje gelast en dan een gaatje in de uitlaat geboort en zo bevestigt!! Had die tip gekregen van een Amerikaanse chopperbouwer zou voldoende moeten zijn!! Vermogen is wel wat weg moet ik toegeven maar rijd nog steeds zeer fijn!! En geluid valt met die plaatjes ook best mee!! De messing end caps gaan normaal ook wat doen aan het geluid heb ik me laten
 
Nog één middag en dan is mijn Intruder eindelijk rijklaar!!! Als ik niet de hele middag/avond aan het rijden ben post ik de foto's vandaag nog..
 
Hou je die uitlaten zo kort?
Dan heb je veel te weinig tegendruk (zekers bij de achterste pit) en da's niet echt goed voor het blok. Verder ook nog veel lawaai en minder vermogen...
Kun je beter die Supertrapps erop gooien lijkt me.

Hoe erg kan het zijn met te weinig tegendruk. En wat kan de schade zijn dan..????
Ben wel benieuwd. Hangt dat ook van je rijstijl af....
Dat vermogen verlies neem ik voor lief maar schade aan mijn blok lijkt me minder.
Heb namelijk een schovel met zelfde type uitlaten als Bral
 
Hoe erg kan het zijn met te weinig tegendruk. En wat kan de schade zijn dan..????
Ben wel benieuwd. Hangt dat ook van je rijstijl af....
Dat vermogen verlies neem ik voor lief maar schade aan mijn blok lijkt me minder.
Heb namelijk een schovel met zelfde type uitlaten als Bral

Ik denk dat PitBuell hier alles over weet, maar ik heb begrepen dat de uitstroomsnelheid van de uilaatgassen (te) hoog wordt.
Die uitlaatgassen trekken tijdens de klepoverlap de inlaatgassen hard(er) naar binnen (vandaar de term 'drag' pipes) en hierdoor wordt het mengsel armer.
Arm mengsel betekend een hete motert en dat kan je kleppen, zittingen, zuigers enzo gaan kosten.
Dus bij dragpipes in de regel een grotere sproeier monteren om het mengsel voldoende rijk te houden.
Dragpipes leveren meer PK's bij hogere toeren, maar minder koppel.

Ik ben geen expert en sta open voor aanvullingen/correcties!
 
Tsss. Patser
Ga je nou nog naar zweden of moet je het eerst aan je vrouw vragen?

Ja ik ga naar Zweden - heb toestemming van de vrouw.
Plan is om op de tuf te gaan, maar ik heb als plan B nog airmiles over en kan evt met jullie mee met de KLM.
 
Ik denk dat PitBuell hier alles over weet, maar ik heb begrepen dat de uitstroomsnelheid van de uilaatgassen (te) hoog wordt.
Die uitlaatgassen trekken tijdens de klepoverlap de inlaatgassen hard(er) naar binnen (vandaar de term 'drag' pipes) en hierdoor wordt het mengsel armer.
Arm mengsel betekend een hete motert en dat kan je kleppen, zittingen, zuigers enzo gaan kosten.
Dus bij dragpipes in de regel een grotere sproeier monteren om het mengsel voldoende rijk te houden.
Dragpipes leveren meer PK's bij hogere toeren, maar minder koppel.

Ik ben geen expert en sta open voor aanvullingen/correcties!

Oke duidelijk, komt goed uit want moet toch een grotere spoeier monteren omdat ie bij stationair draaien afslaat...
thanks.
:]
 
Ja ik ga naar Zweden - heb toestemming van de vrouw.
Plan is om op de tuf te gaan, maar ik heb als plan B nog airmiles over en kan evt met jullie mee met de KLM.

Hoop dat je nog dat nog redt.
(limited mileage seats)
Kost je 25.000pnt
 
stoelen die met punten geboekt kunnen worden (mileage seats oid) zijn beperkt verkrijgbaar.
Je kan proberen te reserveren via jouw reisbureau maar op een gegeven moment MOETEN ze een ticket uitschrijven anders vervalt het tarief.
Ik heb gewoon een ticket gekocht tegen goedkoop tarief.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan