motor met een dikke achter band

steef007

Rookie
19 apr 2004
11
0
hoofddorp
hallo,

ik heb een vraag welk merk motor heef zoon grote achterband ??

ben erg benieuwd vind het erg mooie motors ..

groetjes een nieuw forum lid
 
Gegroet nieuw forum lid.

Ten eerste, een motor met een bikke :? achter bank, tsja ik zou zeggen een goldwing :+
Maar veronderstel dat je band bedoelt, is dit wat?
full

Dit heet nou een dragbike (deze is nog niet helemaal af, maar goed).

Bron.
 
bedank voor je reactie

maar die bedoel ik niet ..
wel een grote achter band
je ziet ze wel eens rijden maar her merk is me nog niet opgevallen

groetjes steef
 
FF serieus, als ik mij niet vergis dan heeft de Suzuki Intruder 1400 STANDAARD de dikse achter 180 breed, is dat wat je bedoelt?
 
Avon heeft ook een leuk bandje, maar die is voor customs.
Was 330 als ik me het goed herinner. *D
 
ik wil mijn vn 800 gaan verbouwen een dikker achterwiel en een kort spatbord

weet iemand een goede site waar jew onderdelen kunt kopen
 
Tja een dikkere(bredere band staat ook hoog op mn verlanglijstje

Nu 140, (standaard is 130) breder lukt echt niet met deze riemaandrijving, als ik m ombouw naa rketting aandrijving zou ik heel mischien 16 kunnen halen, maar das nog maar erg minimaal,

Ben van plan om komende winter een nieuwe achterbrug in elkaar te gaan lassen, en dan een langere uitgaande versnellingsbakas te monteren, en een bredere velg met band, Ook een langere achteras dus, en de nodige spacers.

En mn spatbord zal dan ook verbreed moeten gaan worden!

Veel werk en centjes dus.
 
Steef, ik heb erg goede ervaringen met Wim Maas in Heerlen (zie www.maasmotoren.nl). Via hem heb ik een 230 achterband op mijn Intruder 1400 laten zetten, waarvoor hij een aangepaste verlengde achtervrug heeft met kruiskoppeling. Werkt en rijdt perfect; je moet alleen opmieuw leren rijden ;) :]
 
Op zijn website heeft hij een pagina met foto's van motoren van bezoekers. De op één na laatste is de mijne (Trudi). Heb je een indruk van de achterband die erop zit. Motor is trouwens nog steeds te koop. B|
 
rijd dat een beetje lekker zoon stuur ik ben vanplan om morgen ook een te kopen!!

het is wel een mooi je motor welke maat is je achter band ??is het een vulcun
 
Stuurt goed, maar wel ff wennen. Op langere ritten krijg ik wel last van mijn rechterpols, omdat deze in een knik zit, aangezien ik niet zo'n lange armen heb.

Zie mijn reaktie van 22 april voor je andere vraag.
 
ik zag het al toen ik het verstuurd had je andwoord stond daar al

maar je kan het wel aan raden zoon stuur ?? het is wel gaaf
 
Je kan er ook een recht stuur opzetten waarbij de uiteinden wat geknikt zijn,dan hebben je polsen een meer neutrale stand(zie de mijne)

misc
 
Je kan er ook een recht stuur opzetten waarbij de uiteinden wat geknikt zijn,dan hebben je polsen een meer neutrale stand(zie de mijne)

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan