Kom er niet meer uit.

chase-the-sun

Rookie
22 apr 2004
8
0
Arnhem
Ik beginnende motorrijder wil na een tijdje sparen eindelijk die droom gaan kopen.. Maar als motorleek loop ik nu toch tegen een aantal vragen op en hoop eigenlijk dat iemand mij helpen wil..
Ik heb 5.000 euro over voor een chopper. die aan een aantal voorwaarden moet voldoen. Dit zijn geen technische eisen maar puur hoe hij eruit moet zien.. Dit vooral door erg weinig verstand van motoren..


* chopper
* zwart/grijs
* recht stuur
* breed achterwiel
* verlaagd
* (tweezitter heeft voorkeur)

Zie het meest intruders en een enkele shadow.. Dus denk dat het een van die twee modellen wordt..

En nu heb ik zon beetje alle intruders en shadows die in Nederland op het net te koop staan zon beetje gezien.. En nu komt het eerste probleem.. Vriendin wil achterop.. Dag droommotor volgens mij.. De echt verbouwde intruders zijn allemaal eenzitters..

vraag: Kan er op een verlaagde intruder een buddysit gezet worden of loopt het spatbord dan tegen het achterwiel?

Vraag: Wat is een lick'n stick buddyseat?

Er zullen vast nog meer vragen komen maar zou op dit moment al ontzettend geholpen zijn met deze!!

greetz Jasper.

ps. hou me aanbevolen voor reacties van mensen die mijn droommotor te koop weten of hebben staan!!
 
Verlaagd en achterop gaan meestal niet samen. Ziet er niet uit. Met een beetje mazzel zit er zo'n broodje achterop en daar wil je vriendin echt niet langer dan een half uurtje op zitten. Bovendien zitten haar benen dan in jouw nek ongeveer.

Oplossing: vriendin ook rijbewijs laten halen! :)
 

:^

Compleet in het zwart/grijs te verkrijgen ;)

full
 
Dit is mijn sportster,

op de foto was ie nog niet verlaagd, nu is hij dat wel, (4 cm lager) dat ziet veel beter uit,


full



het zadel dat er op zit, bestaat uit twee delen, solo heb ik het achterste deel er af, en met duo heb ik het erop, met mijn kortere veren kan mn vrienin evengoed perfect achterop, ik zet mn veren dan op de strakste stand, en niets raakt het wiel of spatbord, dus het kan zeker! mijn veren zijn in drie standen in te stellen, meestal heb ik m in de middelste stand staan, maar als mn vriendin mee gaat zet ik ze op zn strakst.

Overigens ben ik nu met een solo zadel bezig, aangezien ik mijn zadel er niet echt mooi uit vind zien met die opstaande rand achter als het broodje er af is(dduo zadeltje)


je kunt ook zadeltjes kopen (verschillende maten) die je emt zuignappen op je achterspatbord kunt zuigen als je emt duo wilt gaan rijden, werkt perfect!
moet je wel zeker wetend a tje spatbord sterk genoeg is, en je spatbord het wiel niet raakt!
 


ps. hoop in eind mei mijn rijbewijs te hebben. Dus tegen die tijd zal ik pas daadwerkelijk tot koop over kunnen gaan.
 
Laatst bewerkt:
Bij een verlaagde Intruder zul je vrijwel altijd met je achterspatbord het wiel raken als je met z'n 2en rijdt, het zitje waar jij het over hebt is een zitje met zuignappen die je vastzet op je achterspatbord.De mijne is dermate verlaagd dat ik ook het achterwiel raak maar dat komt sporadisch voor (beetje rekening mee houden) zodoende ervaar ik dat niet als een probleem, hoevaak rij je met z'n 2en?
Een Intruder is wel een buffel welke veel zorgeloze km's kan maken(mijn oude had er al 78.000 op zitten en liep nog perfect)zonder veel mankementen,en is door z'n oplage ook nog eens ruim in aanbod voor een relatief klein bedrag.
suc6 :]
 
Hier ff een pic van de mijne, heb maar 8cm grondspeling en kan dus zowiezo niemand meenemen 8-) lekker rustig :} ,er komt aankomende winter een 200 lage serie achterband in ben nu bezig met koplampen (uit 1 stuk gefreesd)
full
 
Mooie fiets, maar je kan ook geen topic openen of je komt hem tegen :r

Jammer,maar ik ben nou eenmaal gek op m'n bike en ik denk dat ie mogelijk andere op iedeeen kan brengen mbt hun bike en als je alle topics opend dan zul je hem ongetwijfeld nog veel vaker tegenkomen, aangezien ik iedereen graag op de hoogte hou van mijn HOBBY, en als een ander zich daar aan stoort dan zal dat aan de ander liggen , zoniet dan mijn exuses voor het feit dat ik motorgek ben. :}
 
Voor 5000 euro?? Veel succes!

Kwestie van zoeken... :P

Merk: YAMAHA Prijs gebaseerd op geen inruil, kleding en helm 25% korting
Type: XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
Bouwjaar: 1998
klik voor vergroting
Teller: 16877 Km
Kleur: ZWART GRIJS
Prijs: € 5.499,00
Garantie: Ja

full
 
Jammer,maar ik ben nou eenmaal gek op m'n bike en ik denk dat ie mogelijk andere op iedeeen kan brengen mbt hun bike en als je alle topics opend dan zul je hem ongetwijfeld nog veel vaker tegenkomen, aangezien ik iedereen graag op de hoogte hou van mijn HOBBY, en als een ander zich daar aan stoort dan zal dat aan de ander liggen , zoniet dan mijn exuses voor het feit dat ik motorgek ben. :}


Sorry Biggie, het was niet als commentaar bedoeld hoor. Het viel me alleen op.En je bent er terecht trots op.

Peter
 
Terug
Bovenaan Onderaan