Spiegel intruder

Fastatje

Die hard MF'er
15 apr 2004
314
42
amsterdam
Hier een Tip.....monteer 'm zo dan kijk je perfect door arm en been heen en trillingsvrij ik wil in iedergeval niet anders meer 8-)
 
so sorry,
full
 
Hé mr. Big, áls je al een rechterspiegel er op wilt hebben, is het dan niet voldoende om de bevestiging van de balhoofdplaten van de rechterpoot los te maken, de steekas van het wiel er uit te trekken en de poot te laten zakken? Dan kun je de rechterspiegel zo bevestigen. Of zie ik het te simpel? Tis trouwens wel een slimme oplossing om de spiegel te bevestigen, hou je het stuur mooi kaal en vlak. Geen last van trillingen?
 
Hé mr. Big, áls je al een rechterspiegel er op wilt hebben, is het dan niet voldoende om de bevestiging van de balhoofdplaten van de rechterpoot los te maken, de steekas van het wiel er uit te trekken en de poot te laten zakken? Dan kun je de rechterspiegel zo bevestigen. Of zie ik het te simpel? Tis trouwens wel een slimme oplossing om de spiegel te bevestigen, hou je het stuur mooi kaal en vlak. Geen last van trillingen?

|( stom dat ik daar nou niet aan gedacht had |( , en absoluut geen last van trillingen het werk echt uistekend en het mooie is dat je moter ook niet breder wordt. is echt Top :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan