MF Shirts, nu bestellen

Waarom staat dit verkooptopic niet onder dezelfde kop als de Stickers :?
 
Ehm, omdat, toen ik het startte nog niet zeker was of ze zouden blijven.

En omdat ik daarna te lui ben geweest om het eraan toe te voegen. :+
 
Met watvoor soort techniek zijn de shirts gemaakt? Ik heb ook een keer een proef shirt laten maken maar dat was echt ruk met een hoofdletter "R". Na 1x wassen was het plaatje achterop al helemaal verkleurd :s.

thanx,

Wheels
 
Met watvoor soort techniek zijn de shirts gemaakt? Ik heb ook een keer een proef shirt laten maken maar dat was echt ruk met een hoofdletter "R". Na 1x wassen was het plaatje achterop al helemaal verkleurd :s.

thanx,

Wheels
T-Shirts zijn gezeefdrukt. En, voor zover ik kan nagaan, zijn ze redelijk kleur vast. Die van mij heb ik al verschillende keren aan gehad en ziet er nog netjes uit. Wel altijd binnenstebuiten doen met wassen en niet heter dan 40 graden gewassen.
 
T-Shirts zijn gezeefdrukt. En, voor zover ik kan nagaan, zijn ze redelijk kleur vast. Die van mij heb ik al verschillende keren aan gehad en ziet er nog netjes uit. Wel altijd binnenstebuiten doen met wassen en niet heter dan 40 graden gewassen.

ok dan! thanx! :)
 
oow, dus je hebt al een keer allemaal BLAUWE shirts en lakens gehad enzo ?
enne, zijn ze nog te koop ?
 
oow, dus je hebt al een keer allemaal BLAUWE shirts en lakens gehad enzo ?
enne, zijn ze nog te koop ?
Nee, ik heb vooraf informatie ingewonnen bij een expert (lees: mijn moeder). O-)

Maarreh, ze zijn nog gewoon te koop, hoor. :)
 
full
 
Sorry mensen, wegens drukte weet ik niet of ik deze week aan de stickers en dergelijke toekom. Op zijn vroegst eind van de week.
 
yaaaay 2 t-shirts besteld XL

en mischien wel elke week voor als ze rechtop blijven staan als ik ze de hele week aan heb :P

latorz
 
Komen er in de nabije toekomst ook nog zwarte T-shirts met opdruk? Wit of lichte kleuren zijn niet echt mijn "kleuren".
Liefst ook in nog iets grotere maten als XXL? (XXXL bijvoorbeeld)

Heb helaas geen maatje 38 en vind het eigenlijk ook veel lekkerder zitten als ze "gewoon lekker wijd" zijn. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan