MF Shirts, nu bestellen

Damesmaat of damesmodel? ;)
Als je een klein t-shirt wilt bestel je toch gewoon een S :P ;)
mm oke, doe toch maar geen damesmaat dan, zal ik nog paar keer naar de Mac moeten voordat een S normaal zit.. en ik er niet uitzie alsof ik in pyama uit bed ben gerold
 
mm oke, doe toch maar geen damesmaat dan, zal ik nog paar keer naar de Mac moeten voordat een S normaal zit.. en ik er niet uitzie alsof ik in pyama uit bed ben gerold
Die S-jes zijn echt wel klein, hoor... Mijn arm past niet eens door het gat wat eigenlijk voor het hoofd bedoeld is. :P
 
ik weet niet hoe dik jouw armen zijn :P en wat is echt wel klein? vergelijkbaar met welke ''normale'' damesmaat ?
Ehm... Oh oh... Strikvraag... :X

Ik ben niet zo thuis in kleding, eerlijk gezegd. En al helemaal niet in (dames)maten en de onderlinge verhoudingen daartussen. Misschien dat één van de dames die een S heeft aangeschaft hier wat licht op kan laten schijnen? O-)

Maarreh, ik zou zeggen... Kom er één passen. ;)
 
Laatst bewerkt:
XXL is momenteel uitverkocht. '(

En aangezien ik er nog wel een hoop in de andere maten heb liggen, zal het ws. nog wel een poosje duren voordat de voorraad weer zo ver geslonken is dat ik nieuwe kan bestellen.

Hoe zit het inmiddels met je voorraad? Heb je nog veel shirts die eerst op moeten? (voordat XXL weer komt)
 
Hoe zit het inmiddels met je voorraad? Heb je nog veel shirts die eerst op moeten? (voordat XXL weer komt)
:o

Mijn excuses. XXL heb ik inmiddels sinds een week of 2 weer op voorraad. Je kunt ze dus weer bestellen.

Ben vergeten het ff te melden. :X
 
Zit er eigenlijk patent rechten op de naam MOTOR-FORUM.NL

Ik wil namelijk een t-shirt laten printen met mijn nickname en motor-forum.NL erop



 
Zit er eigenlijk patent rechten op de naam MOTOR-FORUM.NL

Ik wil namelijk een t-shirt laten printen met mijn nickname en motor-forum.NL erop

full


dit is slechts een voorbeeld
 
:o

Mijn excuses. XXL heb ik inmiddels sinds een week of 2 weer op voorraad. Je kunt ze dus weer bestellen.

Ben vergeten het ff te melden. :X
Wat nou echt helemaal cool zou zijn, is als er een T-shirt xxl-optie zou komen in het bestel formulier :+ .

(dan ga ik het nog een keer proberen)
 
Wat nou echt helemaal cool zou zijn, is als er een T-shirt xxl-optie zou komen in het bestel formulier :+ .

(dan ga ik het nog een keer proberen)
Het is dus helemaal cool! Ik heb nog een poging gedaan en de XXL optie zit nu wel in het formulier. :+
 
wacht met smart op mijn geweldige t shirt ik hoop dat hij onderweg is!!!!!
want het mooie weer komt eraan. groetjes van s.v 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan