Honda Supermagna te koop

stoffie

Rookie
6 dec 2003
14
0
Oldenzaal
Hoi,
Ik wil mijn Honda Supermagna verkopen. Is een heerlijke motor, prachtig geluid, mooie uitlaten. Bouwjaar 87, bijna 21000 miles gelopen. Starten - lopen. Nieuwe accu, zadel pas over laten trekken. Ziet er heel goed uit.
Helaas ben ik er achter gekomen dat het niet mijn motor is ivm mijn lengte. Na een anderhalf uur krijg ik het in mijn rug, en dat kan niet de bedoeling zijn van motorrijden.

Voor meer foto's kan gemaild worden.

Groet, Stoffie.

Bijlage: magna 2.JPG
 
Effe kijken of ik een foto kan bijplaatsen...


full
 
Oeps, da's inderdaad handig. Vraagprijs is Euro 3850,= maar daar is over te praten uiteraard.

Stoffie.....
 
Yep, ook aanwezig, maar zonder ruggesteun. Ook originele knipperbollen zijn er nog bij, die zijn vervangen toen er nieuwe uitlaten op kwamen.
Helaas doet de toerenteller het niet, heb er geen verstand van maar volgens de plaatselijke motorzaak zou dit niet moeilijk zijn te repareren.

Stoffie.
 
De motor is geruild mensen. Ik ben nu in het bezit van een Yamaha FJ1200 uit 1993 en dat is echt de perfecte motor voor mij.

Greetz, Stoffie
 
Da,s wel een verrektes mooi achterwiel.Lijkt op 1981 HD FXWG wiel.Wiel eruit slopen en zelf houden?



je moet en zou bewijzen dat alles van hd komt

zit je er nu giga naast want het dichte achter wiel komt uit dld maar is nooit gebruikt het bestaat al 50 jaar of meer
 
je moet en zou bewijzen dat alles van hd komt

zit je er nu giga naast want het dichte achter wiel komt uit dld maar is nooit gebruikt het bestaat al 50 jaar of meer
Nee hoor.Ik zei"lijkt op een '81 FXWG wiel".Bedoel je dat Het achterwiel op de foto 50 jaar oud is of dat ze al 50 jaar dichte achterwielen produceren?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan