Waar zijn dan toch alle ace rijders gebleven?

jasonace

Die hard MF'er
2 mei 2004
250
0
amsterdam
Waar zijn alle ace rijders gebleven?, zitten die allemaal in het bejaardenthuis, of mogen ze niet meer weg van hun vrouw/vriendin...........waar zijn jullie??/

.....of heb ik gewoon een fiets die niemand wil rijden?? :p :p

full
 
Hoi

vt750ace origineel
En ik wil graag eens een close up zien van highwaysteps die gemonteerd zijn. Wie heeft een fototje beschikbaar, het gaat me voornamelijk om de plek en de wijze van vastzetten aan het frame

Wim
 
Dit zijn de mijne!, ik weet niet hoe het zit bij langere modellen, deze zijn ongeveer 11 cm




full
 
[me]Spider had hem bijna verplaatst naar Sport (Thunderace) totdat ze de eerste foto zag ;) [/me]
 
Waar zijn alle ace rijders gebleven?, zitten die allemaal in het bejaardenthuis, of mogen ze niet meer weg van hun vrouw/vriendin...........waar zijn jullie??/

.....of heb ik gewoon een fiets die niemand wil rijden?? :p :p

(Afbeelding)
Zou ik inderdaad niet op willen rijden.
 
jongens, geen ruzie maken aub, ieder zijn eigen motor toch, als Alf er niet op gezien wil worden, dan toch niet ;) ikke wel en ik ben er blij mee, voor mij in ieder geval geen probleem, rij je soms Harley Alf?
 
Maar ik heb stiekum toch wel even gelachen, het hoort niet thuis op een forum dat weet ik, maar hij was best grappig :9 , maar even terug on-topic, leg eens uit waarom je niet op een ace wil rijden Alf, misschien heb je wel een hele goede reden en kun je hem even met ons delen
 
Terug
Bovenaan Onderaan