SV 1000 Topic deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
full

ja ja ...deel 3 alweer...

de vorige topics kan je vinden hieronder:
SV 1000 topic deel II
SV1000


ff in fotosoep bezig geweest....
 
je moet toch wat doen..tis niet zo druk op dit moment ;)

Daarom reageer ik ook als sv650s bezitter in het sv1000s topic :)

Ik zoek eigenlijk nog die aluminium (?) spiegels die in deel 2 waren gepost. Die passen vast en zeker ook wel op een 650.

NapO: Heb jij toevallig nog meer plaatjes van je voorkuip met het ruitje? Ik zit er namelijk over te denken om op deze fiets ook weer een double bubble ruitje te nemen, maar ik moet het wat meer "zien" als je begrijpt wat ik bedoel. Hij staat nogal ehh.. "rechtop" :)
 
Iemand die iets meer weet over die spiegels?

<off-topic>

Friesland, had je nog in mijn topic gekeken voor die foto's?
Staat in me signature..
 
Iemand die iets meer weet over die spiegels?

<off-topic>

Friesland, had je nog in mijn topic gekeken voor die foto's?
Staat in me signature..

Jazekers.... Ik had je er al voor bedankt dacht ik? ik had een berichtje geplaatst maar toen ik op posten drukte kreeg ik een wit scherm met iets met een dataserver erop ofzo.... en heb dus niet meer gecontroleerd of dat berichtje dus daadwerkelijk is geplaatst. O-)


Maar ziet er strak uit, mooi gedaan. enneh BEDANKT ;)
Zwart is ook een mooie kleur... Ik had mijn motor het liefst in de licht blauwe kleur gehad, maar die is er dus niet meer. Nu dus gekozen voor de zilveren die nog hetzelfde is gebleven als het 2003 model. Sterker nog, de zilveren is gewoon 2003 model, net een mailtje van binnen gekregen van nimag. Ik vind de uitlaten op de 2003 versie stukken mooier dan op het 2004 model (donkerblauw/rood).

Ik had ook voor een mooie licht blauwe sv 2003 kunnen gaan, maar dat is dus geen 2004 kleur en de zilveren dus weer wel ondanks dat dit een 2003 model is die als 2004 model wordt uitgeleverd en dus eigenlijks dus gewoon een 2004 model IS..... nog te snappen? :?
 
BANDENVERHAAL DEEL 3

Goed, even het vervolg op mijn bandenverhaal.
Ik had dus voor en achter BT010 gemonteerd en om de een of andere reden trilde mijn stuur zowat uit mijn handen.
Dus ik terug. Erik van Jos Smit motoren zei dat hij dit een keer eerder aan de hand had gehad en dat de combi voor BT012 en achter BT010 toen erg goed werkte.
Dus zo gezegd zo gedaan en mr.J. op pad met een 012 voor.
Het schudden van eerst was nu heftig trillen geworden en na 30 km sliepen mijn handen.
De volgende dag weer terug en nu ook achter de BT012 en nu is het dan helemaal goed.
Mogelijke conclusies:
- De 010 achter was uiteindelijk toch niet goed...
- mijn SV heeft een zeer slechte verhouding met alle 010's
- WAARHEID: Jos Smit heeft dit helemaal goed afgehandeld!!! TOP

Maar goed,het is opgelost *D

JOS SMIT MOTOREN HAARLEM :}
Goedkope banden en super service
 
BANDENVERHAAL DEEL 3

Goed, even het vervolg op mijn bandenverhaal.
Ik had dus voor en achter BT010 gemonteerd en om de een of andere reden trilde mijn stuur zowat uit mijn handen.
Dus ik terug. Erik van Jos Smit motoren zei dat hij dit een keer eerder aan de hand had gehad en dat de combi voor BT012 en achter BT010 toen erg goed werkte.
Dus zo gezegd zo gedaan en mr.J. op pad met een 012 voor.
Het schudden van eerst was nu heftig trillen geworden en na 30 km sliepen mijn handen.
De volgende dag weer terug en nu ook achter de BT012 en nu is het dan helemaal goed.
Mogelijke conclusies:
- De 010 achter was uiteindelijk toch niet goed...
- mijn SV heeft een zeer slechte verhouding met alle 010's
- WAARHEID: Jos Smit heeft dit helemaal goed afgehandeld!!! TOP

Maar goed,het is opgelost *D

JOS SMIT MOTOREN HAARLEM :}
Goedkope banden en super service
jos smit is de slechtste niet hoor...
maar de 012 is de opvolger van de 010..dus slechter is ie zeker niet.
014 is weer de opvolger van de 012.. :)

dus....gewoon een fijn bandje die brugstenen.. :)
 
wie van jullie is eigenlijk op de megameeting in veenendaal?
 
jos smit is de slechtste niet hoor...
maar de 012 is de opvolger van de 010..dus slechter is ie zeker niet.
014 is weer de opvolger van de 012.. :)

dus....gewoon een fijn bandje die brugstenen.. :)

Ik heb nooit gezegd dat de 012 slechter zou zijn...ben er juist erg blij mee!!!
 
Die eerste zijn dezelfde als op de SV van Bike Design toch? Erwin zei op de MB in Utrecht nog tegen mij dat het van een of ander Aziatisch merk was, wat dus ook veel goedkoper is dan dezelfde spiegels van een Duitse fabrikant. Vind die toch wel de mooiste hoor! Hoewel die derde link met die BMW spiegels ook wel slim is. :)


En om nog even terug te komen op mijn voorveerspanning vraag, dat is nu opgelost. Ik heb de schuifmaat er even bijgepakt en wat bleek: ik had allebei de poten met het oog op exact dezelfde hoogte gezet. *D Helemaal blij... :)
 
Laatst bewerkt:
Ik had ook nog even een vraag.
Volgens mij heeft iemand hem hier wel, dat kleine remvloeistof-resvoir of niet?
Zo ja waar heb jij hem vandaan en misschien een fototje ervan?

Trouwens Spiegel NR.2 vind ik wel erg mooi.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan