mooi he deze intruder 1400

hein

MF'er
2 mrt 2004
48
0
maassluis
Helemaal orgineel

full
 
Heb al veel Intruders gezien die verbouwd zijn en regelrechte gedrochten geworden zijn.
Eigelijk vind ik een originele Intruder veel mooier :]
 
Laatst bewerkt:
Ik blijf me toch elke keer weer afvragen hoe zoon klein standaartje nu zoon motor kan houden.

P.S vet mooie motor :}
 
Zeker gefeliciteerd met je keus!! Ik ben sinds een paar maanden overgestapt op een eigenbouw Harley, maar heb daarvoor 15 jaar Intruder 1400 gereden (en natuurlijk fanatiek op mijn eigen smaak aangepast), en ben er nog steeds een grote fan van. Tis van alle japcustoms de beste!!
 
Een 1400 is origineel nog bijna het mooiste, af en toe ze je wel rielekste zoals deze:
vs%201400.jpg


Bijna origineel op een paar kleine details na :}
Ik wilde ook een 1400 maar mocht niet ivm licht rijbewijs :( .

Ik wens je heel veel rijplezier toe, en iets zegt me dat dat wel gaat lukken met die motor :)
 
Dat gaat zeker lukken een super motor zon 1400 erg veel power onderin die motor van jou is trouwens ook helemaal niet verkeerd mooie kleuren.
ORGINEEL IS HIJ HET MOOIST!! :9~
 
Dat gaat zeker lukken een super motor zon 1400 erg veel power onderin die motor van jou is trouwens ook helemaal niet verkeerd mooie kleuren.
ORGINEEL IS HIJ HET MOOIST!! :9~
DAAR verschillen we van mening ;) aangezien ik de mijne toch ook niet verkeerd vind
8-)
full
 
Voor de Intruder 1400 liefhebbers die er nog geen bezitten, deze is te koop:

Bouwjaar 1992, kmstand: 11.700 km (geen miles), 5 versnellingsbak.
Chroom en blok zijn absoluut 100% (altijd binnen gestaan).
De motor is volledig orgineel, op de toegevoegde chromen highwaysteps na.

Vraagprijs 6200 Euro

Mark van de Boom
0652373502
markvdboom@hotmail.com

P.S. Op verzoek meer foto's.

Bijlage: DSCN3785.JPG
 
Dit is mijn intruder 800 van 2000. Ook nog orgineel. Laat ik ook zo. Er komen alleen 2 koplampen bij en radiator wordt van groom voorzien. Groetjes van een blije intruder rijder

Bijlage: Femko intruder.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan