forward controls Yamaha XV700 Virago 1984

Bestaat er zoiets als een XV700?? Moet dat geen 750 zijn??

Maar goed. Deze zijn redelijk te betalen

full


En hier te bestellen
http://ssl.webhouse.es/WebCommerce/Sistema/100000/infoproducto.asp?MiTienda=100420&MiIdioma=EN&CodProdLT=168673&Divisa=Euros&Factor=1,26
 
Forward controls is een vrij prijzige oplossing. Ik heb zelf op mijn Virago de originele higwaysteps geplaatst. Het leuke daarvan is, dat ik met mijn hakken kan schakelen en remmen.

Da's natuurlijk ook iets om te overwegen.
 
Die van mij is denk ik hetzelfde als die jij ook bedoeld (met bolle carterdeksels). Een set highway steps kostte mij toen bij Safe in Apeldoorn € 100,- en montage is in 10 minuten zelf te doen. Appeltje eitje.



Trouwens... dat wennen valt best mee. Ik had het kunstje eigenlijk al door voor ik er erg in had. Het was in ieder geval makkelijker dan leren fietsen zonder zijwielen.
 
Ik heb de controls zoals Peter S ze presenteert. Die van mij kwamen uit Berlijn. En waren wél iets duurder. De controls worden gemaakt in Italië.
Ze bevallen mij zeer goed. Mijn zit op de Virago is lekkerder, de zit is langer en relaxter geworden. Nadelen zijn er ook! Je zit (nog) sneller aan de grond in de bochten en de montage is mega-pielen als je geen originele uitlaten meer hebt. Ook kan je als nadeel zien dat lang rijden op een hogere snelheid slaperige voetzolen oplevert; itt de oude steps zijn de controls niet gedempt.

Als je de controls een keer wilt voelen, laat dat weten! Kunnen we een keertje daten! Ik kom mijn bike graag eens showen ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan