Hoi, ik ben ook nieuw hier

Status
Niet open voor verdere reacties.

duCATJE

Rookie
In memoriam
12 mei 2004
8
0
Oosterhout
FF voorstellen, mijn naam is lieke en rij nu 2 motor ik ben begonnen met 'n soes 'n GSX600F en heb daar 'n jaartje veel plezier aan beleefd.
Na flink wat ritjes alleen en met m'n overbuurman opperde die 'n keer om eens 'n proefritje te maken met 'n Duc, tja en toen was ik verkocht [is misschien niet zo slim om dat hier zo te typen |( maar goed] nu rij ik 'n SS1000DS van feb 2004 waar ik al wat kilometertjes mee heb gereden zo'n 4500 :9

Daarvoor heb ik 'n SS900ie gehad MATZWART was ook 'n hele mooie, maar die is helaas afgebrand '( zijn dus 3 motoren in 2 jaar :? TJA....you win some, you loose some ;) maar met deze fiets hoop ik toch veel rijplezier te beleven samen met m'n caterje :] :) die nu weer veel plezier beleeft op de soes.

Enne....dat klaverblad rijden lijkt me wel kicken :P
ff gelijk 'n fotootje proberen.

Bijlage: 101_0145.JPG
 
nog 'n keertje dan maar.....
full
 
Laatst bewerkt:
Welkom ;)

Klaverblad rijden kicken :? vind het niet anders dan elke willekeurige op of afrit :+
 
Motorrijdster ernstig gewond in Geulle

Een 50-jarige motorrijdster uit het Brabantse Oosterhout is zondagavond zwaar gewond geraakt bij een val op de Slingerberg in Geulle. Ze is met hersenletsel en arm- en beenbreuken naar het ziekenhuis in Maastricht overgebracht.
Geulle
Van onze verslaggever

De vrouw reed rond kwart over zes als tweede in een groep van vijf motorrijders de Slingerberg af, toen zij in een bocht de macht over het stuur kwijtraakte. Zij schoof met haar motor hard tegen de vangrail.

De direct achterop komende motorrijder probeerde haar te ontwijken en vloog met zijn motor over de vangrail heen. Hij heeft slechts licht letsel opgelopen.

Helaas bereikte ons het verschrikkelijke bericht dat Lieke dinsdagavond 22 april om 22:00 uur aan haar verwondingen is overleden.

We wensen haar man Peter, hun zoons en verdere familie en vrienden alle sterkte toe de komende tijd.


teken hier het condoleanceregister

dank... .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan