gesmolten kinderschoen op uitlaat

Anita1971

MF'er
27 apr 2004
37
0
Grave
Hoi,
laatst waren mijn man ( honda shadow 1100 c) en ik samen met onze kinderen aan het touren, mijn dochter heeft toen per ongeluk haar voet op de uitlaat in plaats van het voetsteuntje gezet. B|
nu zit er dus troep op de uitlaat, en dat krijgen we er niet helemaal vanaf.

wie weet hoe het er wel af gaat ?

bij voorbaat dank.

Anita
:] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
Was bij mijn beemer vorig jaar ook gebeurt.
Halve hak van nieuwe schoen van mijn buurmeisje was verdwenen (hahahaha)

Heb het eraf gekregen met commandant :] :]
 
Voorzichtig zonder te krassen de grotere stukken eraf krabben met een scherp mesje, eventuele verkleuringen zijn dan nog weg te halen met BLUE JOB info bij o.a http://www.maasmotoren.nl (www.maasmotoren.nl) ik heb het laatst gehad met ingebrande teer(asfalt)plekken
suc6
 
hmmm... ff denken.. d'r was vorig jaar ook iemand die een halve schoen op z'n uitlaat had. FF verzinnen wie dat ook al weer was, die had het er namelijk wel helemaal vanaf gekregen.
 
Dit is trouwens niet alleen een probleem bij choppers, ook op de buis van sportmotoren gebeurt het nogal eens.
 
Met cleaner van het Kruidvat gaat dat er prima af !
Deze wordt normaal voor auto's verkocht.

Tip: ook velgenreiniger bij het kruidvat is goed en goedkoop. :+

V.
 
Hoi,
laatst waren mijn man ( honda shadow 1100 c) en ik samen met onze kinderen aan het touren, mijn dochter heeft toen per ongeluk haar voet op de uitlaat in plaats van het voetsteuntje gezet. B|
nu zit er dus troep op de uitlaat, en dat krijgen we er niet helemaal vanaf.

wie weet hoe het er wel af gaat ?

bij voorbaat dank.

Anita
:] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
Beter dan een gesmolten kindervoet.
 
Wheohahahhaahahahahahahaha
full
 
beter idee: de rest van je uitlaat ook met (kinder)schoenen ofwel ander rubber vol smelten. geeft een tof effect! :9~
 
Mijn geliefde nichtje heeft dit bij mij ook voor elkaar gekregen. Er zat een flinke plak op van Zierikzee naar Emmen dus dat wil wel. Met de verf brander en roerhoutje voor de verf er het meeste wel van af gekregen. Daarna met wat poetsmiddel en weg is het......

Succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan