Dragbar op Virago

Viragoman

MF'er
24 jul 2003
210
0
Hoekse Waard
Wie heeft er een dragbar op zijn Virago?

(Ja Peter S. laat het maar weten :)

Moeten er hogere risers op?
Welke breedte rijd lekker?
Welke diameter wordt doorgaansgebruikt?
Langere kabels nodig?

Ik de vragen, jullie de antwoorden?

Show me some pics!

V. :]
 
JAAAAAA IK!

Hahahaha.

Maar ik vind het goed rijden. Wil wel terug naar standaard risers. (ruilen??)heb nu 10cm Highway Hawks. Maar dat heeft met de looks te maken, niet met het rijgedrag.

Mijn stuur is 102cm breed en daar had ik geen nieuwe kabels voor nodig.

full


Ik wil naar deze look toe.
 
Jummie ! Helemaal top zeg die bike.
Voorkant = perfect. :9~ Kont niet func. ivm kidsvervoer :X :(

'k kom eens naar S'dam om te kijken bij jou.

Had ik al een pic van jouw stuur?
Btw 22 mm ?

V.
 
full


Op deze foto is mijn stuur goed te zien.

En je bent altijd welkom. Komende zondag gaan we met een groeppie choppers naar een motormeet met alles erop en eraan in St. Willebrord. Misschien een leuk idee om eens mee te rijden??

We vertrekken +/- 12.30 van de Shell bij Zwijndrecht (richting Dordt)
 
Bedankt voor de uitnodiging Peter maar ik ben helaas elders. Ik kom wel eens een vaasje pakken bij je in de zaak. Kan ik meteen die bike eens zien.

V. :]
 
JAAAAAA IK!

Hahahaha.

Maar ik vind het goed rijden. Wil wel terug naar standaard risers. (ruilen??)heb nu 10cm Highway Hawks. Maar dat heeft met de looks te maken, niet met het rijgedrag.

Mijn stuur is 102cm breed en daar had ik geen nieuwe kabels voor nodig.

(Afbeelding)

Ik wil naar deze look toe.

WOW da's pas mooi :9~ :9~ :9~ . Dat wil ik ook wel man. Waar heb je deze pic vandaan en waar kan ik nog meer Virago's als deze vinden?
 
Tik in Google "virago" en click op afbeeldingen.

Maar je ziet er niet veel verbouwd hoor. Het gros is standaard en dan opgetuigd met tassen en schermen enz.

Dees is ook nog wel aardig

full
 
Kolere hé... Ik weeg ondertussen een ons maar toch ben ik die super Virago nog niet tegen gekomen.

Ik was eigenlijk wel benieuwd of er nog meer foto's van deze te vinden zijn en of de specs (detail info) er ook bijstond. Vooral dat stuur heeft een waanzinnig hoog :9~ "HEBBUH" :9~ gehalte.
 
Ik heb er nog een.

full


Maar ik vind over het algemeen de mijne mooier. En als ik eindelijk weer de orginele risers te pakken heb is mijn stuur net zo.
 
Maar dan wel zo snel mogelijk die enorme cockpit eraf slopen.....wat een lelijk gezicht. Verder (voor een Virago) een mooi plaatje!
 
Hallo Viragisten,

Ik vind net als Ryuh de Virago die Peter S heeft gepost ook om te smullen! Slechts één klein detailtje vind ik minder ..... dat is de originele cockpit! Daar zet je toch ook iets anders op? Een klein tellertje bijvoorbeeld :-)

eaglezwaait.jpg

 
ik heb onlangs een dragbar op mijn virago xv535 gemonteerd...zie foto

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/94439/f05437cc9ab361ac6df32275ed24267b (XV535 Ed - 270504.jpg)​
 
En ik heb eindelijk vandaag weer korte risers te pakken gekregen en gemonteerd. Staat wel bizar hoor. Zal morgen fotos maken.
 
hmmm, gisteren eens even gekeken. Ben bang dat een dragbar voor mij niet eens zoveel uitmaakt in afstand voor m'n handen ten opzicht van origineel virago stuur. De looks zijn natuurlijk anders / beter...
Ik dacht dat ik wat meer naar voren zou komen met m'n bovenlijf. Moet dit toch eens gaan testen bij jou Peter.
Alleen tijd te kort hè anders had ik wel langs gekomen. Misschien volgende week.
Heb je die bike altijd bij 't Café staan?
Hoe laat begint 't Happy Our? :9~

Vman 8-)
 
Je komt maar eens tuffen :]

Maar je moet van het seizoen ook nog een keer gooien bij mij :)

Rijdt lekker hoor!
 
ik heb zelf een stuurtje gebouwd

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/94841/86e41a3960b0b5444ce5c0fafc301521 (HD17.jpg)​
 
Ik heb vandaag een dragbar stuur geplaatst. TOPPIE! Echt gaaf.

De foto is in het donker genomen, maar je ziet het stuur wel goed denk ik.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/96324/79149f86c851cdafb61222042bfe8657 (yamaha virago xv 750.jpg)​
 
Terug
Bovenaan Onderaan