De Blade is pleite maarrrr nu komt er een 1000RR

MaRRioBlade

MF veteraan
24 sep 2002
22.897
0
Vandaag was de dag dat ik mijn Blade zou wegbrengen bij de dealer.Bracht hem weg met een maat van me, en daar aangekomen had ik wel iets van hmmm even geen motorrijden voorlopig. ;( Krijg nl dit nieuwe schatje op 6 juni *D ,moet alleen nog even geduld hebben dus.Maar wat in het vat zit verzuurt niet zeggen ze. |( Dus hier alvast een paar foto's van de nieuwe hehehe, zijn alleen geen geweldige kwaliteit foto's maar goed beter wat als nix. :) Edit ;zet ik hem in alg |( mods if you please :)
full
 
Wat ga ik er allemaal aan veranderen o.a; Akrapovic komt er natuurlijk weer onder,kellerman knippers voor en achter,ander achterrempotje,mooie tankpad en vast nog wel meer ;) zal het hier allemaal bij houden met foto's.
 
zal ik als verse honda man ook ff in jou topic reageren.
gefelici met je nieuwe bike,jammer dat je zolang moet wachten.
succes ermee man
 
Heel eerlijk??? Vond je oude fiets zooo mooiiiii!!!!

Maar weer veel plezier toegewenst met deze ;)
 
Nou, effe wachten en dan veel plezier ermee..

Ik hoorde dat een seatcover bijna 500 euro kostte :? klopt dat? Schijnt een of ander hitteschildje in te zitten.. toe maar!
 
Vet ding hoor... heb er gister nog even op gezeten bij de dealert.. niet de jouwe hoor ;) maar een andere 1000RR. Zit vrij hoog, maar wel goed, lekker sportief... Waarom moet je eigenlijk zo lang wachten als hij nu al bij de dealert staat :?
 
Ziet er goed uit Mario, ga je vee lplezier mee hebben, ik zie hem wel ee nkeer voorbijkomen ;)
 
Vet ding hoor... heb er gister nog even op gezeten bij de dealert.. niet de jouwe hoor ;) maar een andere 1000RR. Zit vrij hoog, maar wel goed, lekker sportief... Waarom moet je eigenlijk zo lang wachten als hij nu al bij de dealert staat :?
Een kennis van mij heeft er ook eentje inmiddels, maar vergeleken de nieuwe GSX-R zit hij nog relaxt, duidelijk lagere zit en hogere stuurhelften!

Maar, hij zit wel erg plezierig, zoals bijna alle Honda's..
 
Eindelijk je "coming-out" }) :P

Gefeli :}
thnx Hugo :)
Heel eerlijk??? Vond je oude fiets zooo mooiiiii!!!!

Maar weer veel plezier toegewenst met deze
thnx man :) tja die was ook mooi, maar deze wordt mooier ;)
Nou, effe wachten en dan veel plezier ermee..

Ik hoorde dat een seatcover bijna 500 euro kostte klopt dat? Schijnt een of ander hitteschildje in te zitten.. toe maar!
thnx :) De seat cover kost 243 pleuro ;( naja staat wel wat mooier dan een zitje.
Vet ding hoor... heb er gister nog even op gezeten bij de dealert.. niet de jouwe hoor maar een andere 1000RR. Zit vrij hoog, maar wel goed, lekker sportief... Waarom moet je eigenlijk zo lang wachten als hij nu al bij de dealert staat
Ik ga 2.5 week op vakantie,dus heb ik hem liever later op kenteken enzo :)
Megaladon weet hoe Mario zich voelt
Nog ff geduld Vince komt allemaal goed ;)
veel plezier met die machine!1 heel mooi ding!
thnx Blondy :)
Ziet er goed uit Mario, ga je veel plezier mee hebben, ik zie hem wel een keer voorbijkomen
Thnx Fer, dat komt goed :)



 
Laatst bewerkt:
Hé Marrioblade,

Van harte *D

Laat ff weten welke verschillen / verbeteringen je opvallen.

Vraag me ook af wat je van de overvloed aan vermogen vindt. Zeker t.o.v. je vorige fiets. Was ook niet kinderachtig natuurlijk.

Nog getwijfeld over ZX10R / R1 / ... ? Waarom de keuze voor CBR1000RR ?

Veel inrijplezier })
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan