Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker?

Status
Niet open voor verdere reacties.

KawaZX-R

MF veteraan
8 apr 2004
4.373
0
Reeuwijk
Ts begint natuurlijk

Laatst stond ik met een maat bij een tankstation. We stonden in de buurt van zo'n halfautmatische wasstraat. Komt er een koekblik aanrijden en vraagt aan ons of we staan te wachten voor de wasstraat :? |( Hoe komtie erop? Ik zat niet eens in m'n zwembroek op de motor :o
 
Dat zijn van die grappig bedoelde opmerkingen.

Zo ging ik laatst serieus in op de opmerking van een buurvrouw met decorum-verlies die vroeg of ik haar auto wou wassen. :o
 
Onze buurman zag ons de motor op de aanhanger zetten om op Assen te gaan rijden.
Vraagt hij: 'Rij je wedstrijden mee?' Zegt mijn vriend: 'nee, het is een circuitdag'. Vraagt hij: 'Rij je daar dan helemaal alleen op het circuit?' (was het maar waar)
hahahah hij denkt zeker dat we rijk zijn! (nogmaals: was het maar waar)
 
Toen ik voor de eerste keer met de motor naar het werk was (net 2 dagen mijn rijbewijs) vroeg een collega: "rij jij met dat ding" waarmee die dus niet de nadruk legde op jij, maar op rij!
Mijn reactie:"Nee, ik heb m hierheen geduwd" |( |(
 
Mijn tante, wijzend op de tank: handig, daar kan je zeker je helm in doen?


Zaterdag was ik op de motor op bezoek bij mijn oma, in het ziekenhuis. Een mevrouw op de kamer had bezoek van haar dochter. Op een gegeven moment ga ik weer naar huis, en vergeet bijna mijn helm. Dus ik zeg: oh, die moet ik niet vergeten, anders krijg ik zulke koude oren.
Mevrouw: ja, het zal wel koud zijn op de scooter.
Ik: nou, mevrouw, ik ben op de motor.
Dochter: oh, heb je een motor?
Ik: ja
Zij: wat voor één?
Ik: nou een gs...-
Zij : een blauwe? Mijn broer heeft ook een blauwe! *verwachtingsvolle blik*
Ik: ... (speechless)
 
sta je trots bij je R1......

mag je daar mee op de snel weg????

(ok was een oud iemand) maar toch.....
:?
 
Heb wel eens een keer van een jochie (jaar of tien) de vraag gekregen "mag ik ff een stukkie op je motor rijden" :) . Was wel een slim ventje dat hij al het onderscheid zag tussen motoren en brommers :}

Ik heb gezegd kom over een jaartje of acht maar eens terug, vond het wel grappig.
 
Vrouwelijke collega:

Zij: Gaat 'ie hard?
Ik: Nou, is wel 25kW begrensd.
Zij: Hoezo?
Ik: Nou, omdat ik 18 ben mag ik niet direct met een vol vermogen motor.
Zij: Oh, dus je moet op het fietspad?

En dat meende ze ook nog echt |(
 
Vrouwelijke collega:

Zij: Gaat 'ie hard?
Ik: Nou, is wel 25kW begrensd.
Zij: Hoezo?
Ik: Nou, omdat ik 18 ben mag ik niet direct met een vol vermogen motor.
Zij: Oh, dus je moet op het fietspad?

En dat meende ze ook nog echt |(
Maar jij geeft ook geen antwoord.
Op de vraag, gaat hij hard, kun je ja of nee zeggen.
Zij: Gaat 'ie hard?
Ik: Nou, is wel 25kW begrensd.
Zij: dat vraag ik niet, gaat hij hard?
Ik: Nou, hij is wel rood natuurlijk.
Zij: dat vraag ik niet, gaat hij hard?
Ik: ik ben natuurlijk wel lelijk, :+ enz enz enz.

Had gewoon ja gezegd, dan was je klaar. Maar aan de andere kant had je nou wel een lekker lang gesprek met een vrouw. Was ze mooi? :9~
 
Maar jij geeft ook geen antwoord.
Op de vraag, gaat hij hard, kun je ja of nee zeggen.
Zij: Gaat 'ie hard?
Ik: Nou, is wel 25kW begrensd.
Zij: dat vraag ik niet, gaat hij hard?
Ik: Nou, hij is wel rood natuurlijk.
Zij: dat vraag ik niet, gaat hij hard?
Ik: ik ben natuurlijk wel lelijk, :+ enz enz enz.

Had gewoon ja gezegd, dan was je klaar. Maar aan de andere kant had je nou wel een lekker lang gesprek met een vrouw. Was ze mooi? :9~
Als ik zeg 'ja hij gaat hard', en dan komt er een andere collega aan van 'ach dat ding is begrensd dus gaat niet zo hard', en dan zij: 'pff opschepper'. Dus weer een mooie vrouw minder die ik bij zou kunnen schrijven op m'n CV :+
 
Staat u ook in de rij voor de diesel, zei een vrachtwagenchauffeur...
Nee, ik wacht voor de LPG, maar ik weet de vulopening niet te vinden...Hielp tie nog mee zoeken :} :} , maar brandde wel zijn handen aan de uitlaat :? .
 
Ben met mijn motor samen met een maat op een zxr 6r naar een verjaardag. Gaan we weg staan er 2 meiden vol bewondering te kijken.

Zei: Mogen we achterop ?
Maat: Is niet zo veilig he in een rokje en zonder helm. Maar bel van de week maar dan spreken we wat af.
Zei: We willen ook niet bij jouw achterop die is helemaal niet snel, die andere is veel sneller.
Maat: Hoezo ??
Zei: Die van hem is rood.

Vinden ze het vreemd dat je ze uitlacht. Ok de goede eerste indruk die de motor voor me gemaakt had ik ook weer verpest maar goed.
 
Laatst op de terugweg van de Ducati clubraces stopte er een bus naast me op de parkeerplaats. Mooie Ducati, prachtig geluid die 4-cilinders, pardon?:x
Is 1 van de nieuwste modellen he, ja in 1990. |(

Niet interessant lopen doen als je er geen ruk van afweet.
 
Laatst op de terugweg van de Ducati clubraces stopte er een bus naast me op de parkeerplaats. Mooie Ducati, prachtig geluid die 4-cilinders, pardon?:x
Is 1 van de nieuwste modellen he, ja in 1990. |(

Niet interessant lopen doen als je er geen ruk van afweet.

Haha dat ken ik ook ja.

'Ja joh m'n buurjongen heeft ook zo'n Suzuki FireFade'
'Haha, bedoel je geen Honda Fireblade?'
'Nee ik weet echt wel waar ik over praat. Ding gaat snel joh! Niet normaal'
'Oh dat model ken ik nog niet'

[me]BGL Racing gaat er maar niet meer tegen in.[/me]
 
Geen vraag, wel een opmerking.

Mijn vader: "...en toen reed ik van de parking weg, komt er opeens zo'n gek op de moto mij langs rechts voorbijgescheurd, ook zo'n Ducati..."
ik: "oh ja, óók een Ducati? Zeker van?"
Mijn vader: "Ja, het was ook een gele..."

Ach ja, was ik even vergeten dat Ducati een octrooi heeft op gele motoren. :+
 
Wat een mooie brommer heb jij |(

of

Net een koekblik met een hoogst illegale snelheid ingehaald op de snelweg....Draait die koekblikbestuurder zijn raampje open aan het eind van snelweg bij stoplichten en vraagt "gaat ie ook hard"????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan