Hyosung aquila 250

bikermom

Rookie
26 mrt 2003
28
0
Roermond
Hi kidzzzz

Wie van jullie heeft er ervaring met een Hyosung aquila 250. Wat zijn de voor en tegens en zijn ze al 2e hands te verkrijgen? ben reuze beniewd..

greetz bikermom
 
dit is 'm
full
 
goh, is me zowaar gelukt om een plaatje erbij te zetten.

heb tijdens het surfen ergens een ervaringsrapport gelezen, daar werd de 125 behoorlijk afgekraakt. De 250 schijnt beter te zijn. Er zijn een aantal Hyosung dealers in Nederland, op de site van rosamotoren te Eijsden kun je meer info vinden www.rosamotoren.com Het bovenstaand plaatje komt ook van die site.
 
Heb er eentje, rijdt erg goed, :] :] :] lekker zuinig.. 1 op 25.
Niet voor snelheid gemaakt maar dat wist je al.
En hij is te koop.
Bel 06-29537593
 
Geinig ding, is toch chinees he?

Ergens tussen Lochem en Deventer (Ja sorry ik kan niet specifieker zijn) is er ook een dealer van.

Nieuw zijn ze zeker niet duur, maar als je van bovenstaande 'm 2e hands kan kopen, is het natuurlijk helemaal ideaal! :)
 
Ja Cheeseman, vertel eens wat meer, wat moet ie kosten en hoe ziet ie er uit. En waarom doe je hem weg dan? Toch niet wat je ervan verwacht had?
 
Paar jaar geleden zag ik dus tussen Deventer en Lochem iets soortgelijks (ik weet niet 100% zeker of het het zelfde merk is, maar het zag er wel zo uit en het was dan ook 250 cc) nieuw staan voor 10.000 gulden. Ze zouden binnenkort ook 500 cc's binnen krijgen, die waren iets duurder.
Het was een chinees merk in ieder geval.
 
adviesprijs € 4690.- excl. afleveringskosten....€ 3840,- in Duitsland

Is geen geld voor een nieuwe,al zou ik dan eens kijken wat zo'n 500 waar ToT het over heeft, moet kosten. Is dan toch iest meer motor, tenaij je niet zo groot bent natuurlijk, dan kan een 500 al snel te veel zijn
 
*Grin* ik mag dan wel 1,74 meter zijn (okee nog niet echt groot), maar ik weeg nog geen 65 kilo. En ik heb 1200 cc onder m'n hol hangen. Geen probleem mee hoor! ;)
Mijn eerste bike was een ZZR met 105 PK. })
Dan lijkt het me dat 500 cc 2-cilinder voor kleinere mensen ook geen probleem moet zijn. ;) Zolang je maar niet in paniek ineens het gas losdraait en de koppeling ineens laat opkomen in een bocht of zo. Maar dat heeft meer met je rijstijl dan met je lichaamsbouw te maken.

500 cc lijkt me eigenlijk voor iedereen wel goed te doen, maar niet iedereen heeft behoefte aan dat vermogen. Persoonlijk vind ik het in het algemeen gewoon prettiger en vloeiender lopen, zelfs als ik niet al dat vermogen gebruik.

Ik vraag me overigens af hoe betrouwbaar deze dingen zijn. Elke chinees die ik er over sprak zei meteen: "Koop geen produkten uit China! Ook geen motoren! China maakt goedkope troep!"
HAHAHAHA! En dat over hun eigen land! *D (En het waren vaak chinezen die alleen maar even tijdelijk hier in Nederland waren.)

Maar mochten deze bikes wel betrouwbaar zijn, dan lijkt het me een enorm interessante keuze!
 
Laatst bewerkt:
*Grin* ik mag dan wel 1,74 meter zijn (okee nog niet echt groot), maar ik weeg nog geen 65 kilo. En ik heb 1200 cc onder m'n hol hangen. Geen probleem mee hoor! ;)
Mijn eerste bike was een ZZR met 105 PK. })
Dan lijkt het me dat 500 cc 2-cilinder voor kleinere mensen ook geen probleem moet zijn. ;) Zolang je maar niet in paniek ineens het gas losdraait en de koppeling ineens laat opkomen in een bocht of zo. Maar dat heeft meer met je rijstijl dan met je lichaamsbouw te maken.

500 cc lijkt me eigenlijk voor iedereen wel goed te doen, maar niet iedereen heeft behoefte aan dat vermogen. Persoonlijk vind ik het in het algemeen gewoon prettiger en vloeiender lopen, zelfs als ik niet al dat vermogen gebruik.

Ik vraag me overigens af hoe betrouwbaar deze dingen zijn. Elke chinees die ik er over sprak zei meteen: "Koop geen produkten uit China! Ook geen motoren! China maakt goedkope troep!"
HAHAHAHA! En dat over hun eigen land! *D (En het waren vaak chinezen die alleen maar even tijdelijk hier in Nederland waren.)

Maar mochten deze bikes wel betrouwbaar zijn, dan lijkt het me een enorm interessante keuze!

Ik bedoelde eigenlijk niet zozeer het vermogen alswel het formaat. Meestal krijgt een motor met een grotere inhoud ook een groter frame.
En daar hebben meestal de kleinere (vrouwen) moeite mee. Niet lullig bedoeld overigens.

Trouwens, fijne jongens, die chinezen. Keuren hun eigen spullen af. Maar ja......doen wij dat ook niet met onze eigen industrie? DAF automobielen, Philips e.d.
 
Ja dar zit wat in, maar ik betwijfel of het echt een gigantisch grote dikke bike wordt hoor. ;)

TJa Philips....ach tegenwoordig zijn ze toch wel okee? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan