VTR tourdag

ga je mee en wat vindt je ervan

  • zeker

    Stemmen: 14 77,8%
  • misschien

    Stemmen: 2 11,1%
  • nee

    Stemmen: 2 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    18
ff een update wie er allemaal meegaan

- de red
- dinky toy
- grim reaper
- kokkie
- heukelommer
- sportbillie
- jppph
- sander
- ralphie
- donnybrasco
- mr.RF
- haporta
- sanpower1
- tuupke
- djoembie

da's dus 15 :] o ja, en ik, da's dus 16.

piccies Frienzinnetje :}
 
Ja er dan zijn er natuurlijk nog degene die niet reageren maar misschien wel komen :P ... iig tot morgen deeptone
 
Heb iemand die graag mee wilt rijden, maar op een... :X ..... :o ......4-cilinder Suzuki rijdt :r :+
Ik neem aan dat jullie ook zulke vragen krijgen. Wat zeggen jullie daar dan op :?
Is zoiets op een subtiele manier uit te leggen? :+
 
Heb iemand die graag mee wilt rijden, maar op een... :X ..... :o ......4-cilinder Suzuki rijdt :r :+
Ik neem aan dat jullie ook zulke vragen krijgen. Wat zeggen jullie daar dan op :?
Is zoiets op een subtiele manier uit te leggen? :+
Haha, ja moeilijk zo-iets he
Ik zou gewoon zeggen, volgende keer ben je welkom maar dit is specifiek voor SP's .
Moet toch kunnen ;)
 
hoera papieren zijn binnen, heb meteen kentekenplaat en verzekering geregeld.. sanpower1 en ik gaan dus zaterdag mee!
 
Heb iemand die graag mee wilt rijden, maar op een... :X ..... :o ......4-cilinder Suzuki rijdt :r :+
Ik neem aan dat jullie ook zulke vragen krijgen. Wat zeggen jullie daar dan op :?
Is zoiets op een subtiele manier uit te leggen? :+

Volgens mij is een V-twin geen 4 cilinder :( lijkt me voldoende uitleg.
Was wel gezellig he op zandvoort gister :]
 
Volgens mij is een V-twin geen 4 cilinder :( lijkt me voldoende uitleg.
Was wel gezellig he op zandvoort gister :]
Sfeer was prima en het zonnetje scheen. Ik rij 19 juli weer op Zandvoort.

Enige grote minpunt, en tevens het belangrijkste op zo'n dag, is dat er gewoon te weinig gereden is.

Ik kan niemand tegen houden die mee wilt rijden zaterdag. En denk niet dat hij nog even snel een SP koopt :+ Zal wel goed komen allemaal.
 
Wat als het zaterdagmorgen vroeg z**kt van de regen :?

Ik ben niet van plan om in volle regen op de fiets te stappen :o
ook niet echt veel zelfvertrouwen met S'Corsa's in de regen
 
Hier ook Supercorsa en niet van plan met regen te rijden (spettertjes uitgezonderd :+ )
 
K dacht. Gewoon bij elkaar komen op het beginpunt. Als t zeikt van de regen drinken we koffie dan wordt t;

1. droog en gaan we rijden,
2. blijft nat en gaan we weer naar huis.

Ik ben bereikbaar onder nummer 0653-267.022 voor degenen die me kwijtraken, info willen, willen weten hoelaat we waar en waarom zijn etc. etc.

Volgens mij wordt gewoon 8-) weer en kunnen :] rijden
 
full


Ik wil niet pessimistisch overkomen, WAAR BIJLFT DIE ZOMER :( ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan