VTR tourdag

ga je mee en wat vindt je ervan

  • zeker

    Stemmen: 14 77,8%
  • misschien

    Stemmen: 2 11,1%
  • nee

    Stemmen: 2 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    18
Hebben jullie de hele rit nog gereden, die gepland stond.
Tijdsbestek was wel errug krapjes gesteld, denk ik??

Bijna de hele rit gereden
Oh ja we hadden donnybrasco ook nog opgehaald (die was met z'n koekblik)

Dus een beetje anders gereden en een boel tijd verloren.
Maar het was wel leuk :}
 
Een excuus aan eenieder die heeft staan te wachten 2 1/2 uur of meer is wel op z'n plaats denk ik. Hierbij dus :} . K heb 2 x m'n mobiele nummer achtergelaten op het forum , juist om dit soort problemen te voorkomen. Heeft helaas niet geholpen maar voor de volgende x hebben we veel geleerd.

T was een onwijs leuke maar natte dag.

Om 09.00 uur verzamelden we bij het AC restaurant Oog in Al te Utrecht omdat dit midden in Nederland ligt. Blijkbaar is dit ook de plek waar alle regen in Nederland valt, aangezien er uiteindelijk 6!!!! van de 16 mensen waren. Dinky Toy was wegens Bijna Highsider en vochtigheidproblemen teruggekeerd naar huis en er waren nog enkelen die afbelden.

Uiteindelijk konden we a.g.v. hevige regenval pas om 10 uur gaan rijden. Niet de route, maar naar Amersfoort om de motorfiets van Donnybrasco op te halen. (hij was met de auto gekomen :} omdat het weer zo slecht was dat er bijna niet te rijden viel).
De route hebben we dus veranderd en zijn van Amersfoort via Harderwijk, Lelystad, over een zeer winderige IJsselmeerweg naar Enkhuizen gereden, vandaar naar Medemblik waar ik zag dat Friezinnetje gebeld had. Die was na een uur wachten met bevriezingsverschijselen naar huis gegaan en zat a.d. koffie.
Overigens was het weer in Noord Holland zonnig en dus het tegenovergestelde van Utrecht e.o. In Den Oever voegden zich nog 3 sp1/sp2 rijders bij ons, waaronder haporta met z'n nieuwe Bakker frame (ja, de rest van de motorfiets was ook geinstalleerd).
Geen koffie gedronken want Sander stond te wachten op Kornwerderzand. WIJ WILLEN KOFFIE :X . Dus eerst ff over de afsluitdijk geblazen en bij de patattent op het Kornwerderzand hoorden we..... Ze zijn net 4 minuten geleden vertrokken '(
En toen was er koffie/uitsmijters/kroketten en WARMTE.
Na n half uurtje weer gaan :] naar Assen, niet binnendoor maar ff knallen want t was al half drie nat/droog/natter/droog/zeiknat/droog etc. etc. Wel gaaf hoor al dat kabaal van LeoVince's 2Brothers Bos en Laseruitlaten. Volgens mij zit er weinig origineels meer aan die Brulijzers.
Laat....heel laat kwamen we op Assen aan waar nog wat voertuigen rondreden op de Hondadag, ze hadden alleen 2 wielen teveel. Wegens regen zijn we binnen gaan zitten en hebben koffie gedronken, gerust :Z en.... overmotoren gepraat O-) .
Om 5 uur was t welletjes en na de broodnodige burnouts zijn wij allen huiswaarts gekeerd. Haporta en Sanpower naar Groningen en de rest afgezakt naar t Zuiden.
Op een parkeerplaats vlak voor Zwolle nog wat piccies en een filmpje geschoten ik die ga proberen op dit topic te zetten. Maar zoals jullie inmiddels wel weten..... 'K ben niet zo slim :? en zeker niet snel :X dus t kan even duren.........

De Zuid Nederland Tourdag gaat zeker nog dit jaar komen en dan verwacht ik BETER WEER 8-)
 
Zal ik je helpen :?
:+ ja hoor, das goed. Gaan we samen bedenken waar jij de groep mag opwachten.
ik ben niet bekend in het zuiden. Als ik een rit zou organiseren, dan zou dat een 'binnendoor'-rit worden met heel heel veel bochten :9

Jammer dat we net weg waren. We stonden er al een hele poos en het begon te regenen, vandaar onze aftocht. Hopelijk volgende keer wat beter weer zodat een schema ook beter aangehouden kan worden.

Mooi stukje, Deeptone!
 
Zo... blij te horen dat iedereen weer heelhuids thuis is aangekomen na al dat WATER van boven :} Was wel de enige Firestorm '( tussen al die SP's ....waar was de rest O-) ......maar heb m'n mannetje gestaan ;)
Was byzonder leuk vandaag en hopelijk zijn al de anderen die er vandaag niet bij waren er wel bij de next toer :9~



En nu maar wachten op Piccies....... :9
 
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan