VTR tourdag

ga je mee en wat vindt je ervan

  • zeker

    Stemmen: 14 77,8%
  • misschien

    Stemmen: 2 11,1%
  • nee

    Stemmen: 2 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    18
full
 
Ik beloof dat ik jullie van de week de foto's ff doormail in groot formaat voor evt. een walpapertje mannen maar nu ga ik echt snurken!!
 
Waar was je nu sp1ke man! We zijn precies tussen de buien door gereden!! In de ochtend hebben we k#@*%te weer gehad maar de rest van de dag was prima hoor!!!!
 
Waar was je nu sp1ke man! We zijn precies tussen de buien door gereden!! In de ochtend hebben we k#@*%te weer gehad maar de rest van de dag was prima hoor!!!!
hee donny,khad vandaag een boel andere dingen te doen,maar ik zie al weer,dat ik wat gemist heb.volgende keer beter ;)
ik heb vandaag wel mijn bagster tankhoes erop gezet,morgen naar de fotoshoot.
hopelijk heb ik de volgende keer ook andere dempers erop zitten
 
En eeehhh sorry voor die HRC ALMERA van vanochtend!!!!

Je brommert ziet er een stuk beter uit ;)

Morgen (uuuuuh strax) nog wat foto's blijft t topic levend o ja, heb ook nog een filmpje.... :] Heb wel t gevoel dat we de hele weg op 1 wiel gereden hebben.... achterwiel ja *D
 
Ik ben ook eindelijk wakker, gisteren was ik echt wel een beetje moe van de regenachtige toerdag, wij hebben 625 km gereden waarvan minimaal 500 in de regen.

Viel gisteren na 1 biertje in slaap om 22.00 uur, ja ja ik begin oud te worden '(

Ondanks alles was het een leuke dag geworden wat te danken is aan de positieve instelling die de rijders hadden meegenomen, ondanks het slechte weer :}

Ik heb ook een aantal foto's gemaak, ze lijken wel veel op de foto's van donnie, maargoed ik heb ze toch effe geplaatst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan