Het grote VFR/RVF400 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een heilig mooi fietsje zeg, waanzinnig.

Maar dat benzineverbruik is echt te hoog, kan zijn dat je verkeerd gemeten hebt, dat je dacht dat er meer in ging ofzo. 1;19 met vlot rijden moet zat kunnen. Ik haal heel soms zelfs 1;23.
 
Wat een heilig mooi fietsje zeg, waanzinnig.

Maar dat benzineverbruik is echt te hoog, kan zijn dat je verkeerd gemeten hebt, dat je dacht dat er meer in ging ofzo. 1;19 met vlot rijden moet zat kunnen. Ik haal heel soms zelfs 1;23.

ja precies, maar ik ben niet die gene die daar last van had hoor...!!!
(effe voor de goede orde) :)
 
OK, ik heb even opnieuw, en dit keer goed opgelet, mijn benzine verbruik gemeten.

Het gaat een stuk beter nu.....

Ik rij met stevig doorrijden ongeveer 200 km op een tank.
Ik vermoed dat ik bij de voorlaatste tankbeurt de tank niet helemaal vol heb gegooid. Blijft ook wel een beetje prutsen met meten, want als je de hevel er te ver in doet heb je eigenlijk maar een halfvolle tank. |(

Wat voor bandjes hebben jullie er onder liggen ? Er liggen nu gloedje nieuwe Pirelli Dragon Evo's onder, de MTR2. Ik had er nog geen ervaring mee en was in eerste instantie wat terughoudend, maar ze houden zich goed, ook met flink boenderen. Geen uitstapjes of vaag gevoel, gewoon goed. Ben achteraf blij dat ik ze er niet direct heb afgegooid.

Ik heb hiervoor met BT090 gereden en aagezien deze voor alle lichte motoren geschikt zijn, wilde ik de nieuwe pirelli's er direct afgooien. Ben nu wel blij dat ik dit niet gedaan heb. Weer 220 euro bespaard.....
 
Ik zal je een tip geven jongen:
Die BT090s LATEN LIGGEN! Die zijn binnen 3500km af met doorrijden, ik heb nu altijd BT010s en kwa grip maakt t niet veel uit maar met een achterband rij ik daar wel ff bijna 10000km mee! :X
En de voorband is nu ook aan vervanging toe, die heeft er 17000 opzitten en een ketting met hetzelfde aantal kms wat niet echt goed is. Ik ga zo een afspraak maken.

Maar die Dragons zijn heel goed, moeten ook ong 8000km meegaan op een VFR/RVF.
 
Ik zal je een tip geven jongen:
Die BT090s LATEN LIGGEN! Die zijn binnen 3500km af met doorrijden, ik heb nu altijd BT010s en kwa grip maakt t niet veel uit maar met een achterband rij ik daar wel ff bijna 10000km mee! :X
En de voorband is nu ook aan vervanging toe, die heeft er 17000 opzitten en een ketting met hetzelfde aantal kms wat niet echt goed is. Ik ga zo een afspraak maken.

Maar die Dragons zijn heel goed, moeten ook ong 8000km meegaan op een VFR/RVF.

Er is er maar een de beste en dat zijn de Pirelli Supercorsa SC1 racebanden.
Warmen heel snel op en super veel en dus snel grip. Deze banden heb ik over van mijn race verleden. Ik had deze banden op mijn Aprilia RS250 zitten en ken ze ECHT!!!! :]
maten: 120/70 ZR17 en 150/60 ZR17

Voor liefhebbers kan ik nog wel aan gebruikte racebanden kopen.
Voorbanden moet ik effe regelen, maar ik heb nog achterbanden liggen a 110 euro per band. :) Zie Foto

Bridgestones heb ik weinig ervaring mee, maar weet wel van vrienden (vfr400) dat ze prima waren. *D

full
 
Hey tof joh. :o
Alleen heb ik een 18inch achterwiel, en daar verschillen de VFR en de RVF nou net. :(

Maar das nie duur 110 euro als ie maar heeel ff gebruikt zijn. ;)
 
ja en ? :+
Er raakt toch niemand gewond door een complimentje ? :+

Maak je geen zorgen, married with child(ren) hier !

Is iedereen hier ook aanwezig op 400cc.nl ?!? Ik vind het zo stil daar...
 
Hey RS Girl!

Nice bike van je vriend! Ik rij dezelfde uitvoering! ;) Rij jezelf wel eens op de NC30 van je vriend? Zag tijdje terug bij afslag Industrieterrein Hoogeind, nabij Breda een meid op zo eentje rijden. Nice :]


Greetz,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan