Het grote VFR/RVF400 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
een normale nc30 ja, maar die hvan mem weegt 160 kilo en gaat 210 met 25kw!
als hij straks vol vermoegen is dan geegt hij nog maar 150kg, heeft 135pk en een top van 340!

En dat allemaal dankzij die 25kw honda hrc kit!

je vergeet de 200 achterband B|

:P
 
193kg incl olie en benzine...
Kom je dan op 182?

http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=8300

Ik zie overal andere waarden voor gewicht; 165/172/182/185 en dus 193 incl vloeistof.

Dit vind ik nog de knapste:

http://www.wemoto.com/library/honda-vfr400rl-1991/honda-vfr400rl-1991.html

ik denk dat die 2 een 1 moet zijn.

je hoeft mij niks wijs te maken hoor.
nogmaals, ik heb er zelf ook 1 gehad, en ik weet dus dat ie niet zo superlicht is als de meeste mensen beweren. maar dat komt zeker door die carbon titanium HRC kit dat jouwe 160 is? :}
 
je hoeft mij niks wijs te maken hoor.
nogmaals, ik heb er zelf ook 1 gehad, en ik weet dus dat ie niet zo superlicht is als de meeste mensen beweren. maar dat komt zeker door die carbon titanium HRC kit dat jouwe 160 is? :}

Ding is lichter dan 182kg.
Die 193 incl vloeistoffen klopt wel denk ik.
 
Ding is lichter dan 182kg.
Die 193 incl vloeistoffen klopt wel denk ik.

denk eerder richting de 200.
en wat zie ik nou? je gooi en smijt nc gaat bijna richting het gewicht van je pa's fzr die niet door de bocht te krijgen is! :Z
 
je kan nu wel met links lopen smijten, maar ik kan ook wel ff een lycos paginatje maken en erop zetten dat ie 150 kg is.
 
denk eerder richting de 200.
en wat zie ik nou? je gooi en smijt nc gaat bijna richting het gewicht van je pa's fzr die niet door de bocht te krijgen is! :Z

Kerel, als de NC30 nu al richting de 200 gaat, dan zou ie niet vooruit te branden zijn.
 
En dat zeg jij op ge Bandit.

*zucht*

ik weet dus 100% zeker dat die 25kw bandit sneller is dan die 25kw vfr400r.
maar dit is gewoon een onbegonnen discussie, je zal toch nooit toegeven.

[me]BasE gaat iets nuttigs doen[/me]
 
Volgens de workshop manual is de '90 NC 30 droog 175 kg en 192 kg met alles erop en eraan. Ik verklaar Base tot winnaar met zijn 200 kg zware gooi en smijt fiets, en ik verklaar de fiets van nc30Kerel tot een sloom bakkie wat dus niet vooruit te branden is naar ijn eigen mening.

Pubers, gedraag je nou eens loop niet zo te patsen allemaal en ken je feiten jah, NC30Kerel moet nog een hoop leren zoals ieder beginnende motorrijder en andere moeten niet de kennis van anderen onderschatten, laten we weer gewoon normaal doen tegen elkaar de vrede is genoeg verstoord geweest :Z
 
en als slotwoord :P :

kom maar naar de volgende 400cc meeting.
dan zal je het wel zien. :)
zullen we je ff afdrogen :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan