Z1000 - Z750 meeting Plaza

2005 weer een meeting

  • Nee

    Stemmen: 1 12,5%
  • Ja

    Stemmen: 4 50,0%
  • 2005 pas???

    Stemmen: 1 12,5%
  • een stuk of 4 zou ook mooi zijn

    Stemmen: 2 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
@coBex:
gefeliciteerd met je uitlaten, ik merk dat je er heel blij mee bent, vooral met het geluid.
Naar mijn bescheiden mening is dat ook het enige mooie aan die uitlaten, want als je nu eens goed kijkt vanaf de zijkant van je motor, zie je dat het hele lijnenspel (zo karakteristiek aan de Zed) doorbroken wordt door die uitlaten!
Ze trekken de aandacht omdat ze niet parallel lopen aan de achterkant, iets wat die laatste foto van sidekick wel mooi laat zien...

Maar: smaken verschillen...
 
[quote uit het zrx topic]

10 - oktober - 2004
10:00 Verzamelen Motel Vianen (van der Valk, aan de A2), koffie met appelpunt, handjes schudden, verhalen uitwisselen.
Daarna richting Utrechtse heuvelrug, eventueel langs de grote riveren-dijkjes, maar dat kunnen we bespreken bij de koffie. Ik heb geen rij-ervaring aldaar, maar sta open voor suggesties.
Rond 16:00 richting huis, iedereen om 18:00 weer thuis, of samen een chinees onveilig maken is mij ook goed.
Kaart mee, of misschien is iemand in de luxe positie een GPS te hebben?

Voor mij word dit ook de eerste kennismaking met andere ZRX-ers (indien de andere ZRX-ers willen komen natuurlijk).
[unquote uit het zrx topic]

Ik wil dit nog even onder de aandacht brengen bij diegene die niet van die Topiclezers zijn

Ze vinden het hardstikke leuk als wij ook zouden meegaan...rijden ze niet zo alleen

Al 5 gegadigden van ons Topic e.e.a. onder voorbehoud

# Fulleke
# Knutsel
# Crawl
# Z1000 Muis
# BrinZ
# Motozzie
# Bart Z1000

:] :] :] :] :] :] :]

Nog meer liefhebbers voor een mooie herfstrit/minimeeting :9~ ?
 
[quote uit het zrx topic]

10 - oktober - 2004
10:00 Verzamelen Motel Vianen (van der Valk, aan de A2), koffie met appelpunt, handjes schudden, verhalen uitwisselen.
Daarna richting Utrechtse heuvelrug, eventueel langs de grote riveren-dijkjes, maar dat kunnen we bespreken bij de koffie. Ik heb geen rij-ervaring aldaar, maar sta open voor suggesties.
Rond 16:00 richting huis, iedereen om 18:00 weer thuis, of samen een chinees onveilig maken is mij ook goed.
Kaart mee, of misschien is iemand in de luxe positie een GPS te hebben?

Voor mij word dit ook de eerste kennismaking met andere ZRX-ers (indien de andere ZRX-ers willen komen natuurlijk).
[unquote uit het zrx topic]

Ik wil dit nog even onder de aandacht brengen bij diegene die niet van die Topiclezers zijn

Ze vinden het hardstikke leuk als wij ook zouden meegaan...rijden ze niet zo alleen

Al 5 gegadigden van ons Topic e.e.a. onder voorbehoud

# Fulleke
# Knutsel
# Crawl
# Z1000 Muis
# BrinZ
# Motozzie
# Bart Z1000

:] :] :] :] :] :] :]

Nog meer liefhebbers voor een mooie herfstrit/minimeeting :9~ ?


DUBBEL |( ... MAAR KAN GEEN KWAAD HIER NOG EENS DE AANDACHT OP TE VESTIGEN..........NAAR WIJ DACHTEN :+
 
@coBex:
gefeliciteerd met je uitlaten, ik merk dat je er heel blij mee bent, vooral met het geluid.
Naar mijn bescheiden mening is dat ook het enige mooie aan die uitlaten, want als je nu eens goed kijkt vanaf de zijkant van je motor, zie je dat het hele lijnenspel (zo karakteristiek aan de Zed) doorbroken wordt door die uitlaten!
Ze trekken de aandacht omdat ze niet parallel lopen aan de achterkant, iets wat die laatste foto van sidekick wel mooi laat zien...

Maar: smaken verschillen...


Dat vinnek just het coole deraan, al de rest van de uitlaten zijn dezelfde, behalve het logo dan...
Nu heeft em een robuustere look...

Maar : trappel gerust mee met wat iedereen doet ;) nee, het is zoals je zegt, smaken verschillen en ik vond ze wel niet mis...

geef toe :9~ pls :)
full
 
Laatst bewerkt:
mmmm, je hebt wel een beetje gelijk, zoals ie op deze foto staat lijkt ie wat korter en massiever, en dat beeld komt juist door de uitlaten.
Okee,okee, ik vind em mooi :o
wel beloven dat je de volgende meeting (die van zondag niet meegerekend) meegaat !

nu ik nog een keer kijk: coole zadels !! (en die remschijf vóór en hendels ook trouwens)
waar komp da zadel vandaan ???
en die radiatorcover???
en waar is uwen spiegel ???
en uwen kentekenplaat ???

dis wel eg "naked" hoor !
 
Laatst bewerkt:
Dat vinnek just het coole deraan, al de rest van de uitlaten zijn dezelfde, behalve het logo dan...
Nu heeft em een robuustere look...

Maar : trappel gerust mee met wat iedereen doet ;) nee, het is zoals je zegt, smaken verschillen en ik vond ze wel niet mis...

geef toe :9~ pls :)
(Afbeelding)

dit is niet de bike van je eerdere foto's.
aar het is wel een mooie :}
 
CoBex
das een fotoke van de duitse site van GPR " dus ni uw machien " en die op de foto zien er net iets anders uit dan jouwe 8-)

BSM das pas orgineel had nog ( bijna niemand ) van hore praten
:]
laat staan int echt gezien

maar voor de rest ; GEWOON DOEN WAAR JE ZIN IN HEBT |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan