Z1000 - Z750 meeting Plaza

2005 weer een meeting

  • Nee

    Stemmen: 1 12,5%
  • Ja

    Stemmen: 4 50,0%
  • 2005 pas???

    Stemmen: 1 12,5%
  • een stuk of 4 zou ook mooi zijn

    Stemmen: 2 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zondag moet ik werken ;( dus kan ik niet komen.

Zaterdag ga ik even bij arie Molenaar buurten :]
dus komt de Z toch even buiten ;)
 
Zondag moet ik werken ;( dus kan ik niet komen.

Zaterdag ga ik even bij arie Molenaar buurten :]
dus komt de Z toch even buiten ;)
Dat is jammer Ray...maar werk ze (op Zandvoort??? :9~ )
en neem Zaterdag Pina ook ff mee....kan hij eens met een echte motor meerijden :+
 
@coBex:
gefeliciteerd met je uitlaten, ik merk dat je er heel blij mee bent, vooral met het geluid.
Naar mijn bescheiden mening is dat ook het enige mooie aan die uitlaten, want als je nu eens goed kijkt vanaf de zijkant van je motor, zie je dat het hele lijnenspel (zo karakteristiek aan de Zed) doorbroken wordt door die uitlaten!
Ze trekken de aandacht omdat ze niet parallel lopen aan de achterkant, iets wat die laatste foto van sidekick wel mooi laat zien...

Maar: smaken verschillen...


Al eens aan een demper van het model Buell gedacht.
dan word het lijnenspel niet verstoord.
 
Nee maar heb er wel eens aan gedacht om zonder dempers te gaan rijden..... :P


Maar dan worden de buren gestoord :+

Zonder dempers, dan heb ik zaterdagnacht een kei door mijn raam, is al een keer geprobeerd, maar hij waste bezopen denk ik.
 
Laatst bewerkt:
dit is niet de bike van je eerdere foto's.
aar het is wel een mooie :}

Nooit gezegd dat dit mijne brommer was hé mensen! zijn wel dezelfde uitlaten, die pic staat op de site van GPR waar ik de mijne vandaan haal... enkel GPR-stickerke is eraf... mijn fotokes trekken op nie veel ;(
 
Iets anders efkes, hebben jullie ook zo last van de koppelingshendel die zo'n irritant geluid maakt eens boven aan de 6000rpm ?
 
Iets anders efkes, hebben jullie ook zo last van de koppelingshendel die zo'n irritant geluid maakt eens boven aan de 6000rpm ?
JA ....maar op dit topic staan een paar post met oplossingene....ik heb het busje in de hendel iets afgeslepen maar nog niet genoeg...trillingen zijn een stuk minder....Zaterdag ga ik proberen om het goed te krijgen( maar ik ga eerst een reserve busje halen bij de dealer voor dat ik m verpruts)...zal ik piccies maken en posten
 
JA ....maar op dit topic staan een paar post met oplossingene....ik heb het busje in de hendel iets afgeslepen maar nog niet genoeg...trillingen zijn een stuk minder....Zaterdag ga ik proberen om het goed te krijgen( maar ik ga eerst een reserve busje halen bij de dealer voor dat ik m verpruts)...zal ik piccies maken en posten

Heb eens ergens gelezen (duitse site ergens op dit grote internet) om er een teflon ringetje tussen te steken... waar kunde zo teflon vellen kopen?
 
Zonder dempers, dan heb ik zaterdagnacht een kei door mijn raam, is al een keer geprobeerd, maar hij waste bezopen denk ik.

1 januari om 8.00 uur smorgens is ook een leuk alternatief.... :+

Maak je vrienden mee... deed ik vroeger met de crosser O-)
 
nog een meeting dit jaar??? eeeeuuuuhhh...nee dacht t niet meer...volgend jaar weer.
Misschien nog wat meer leuke dingen als we dat allemaal willen....ook nog eens een rit maken in de ardennen bij jullie :} :} :}

teflon ringen kun je hier niet kopen...ook die vellen niet...heb me wezenloos gezocht...ik had er zelf plakvilt uit de bouwmarkt tussen gedaan ....maar dat gaat niet zo lang mee :( ...maar werkt wel heel goed :)
 
Ok, dan is't zeker tot volgend jaar! Ardennen is altijd leutig rijden, hoewel ik er nie vaak kom... 't is 200km rijden voor mij :(

Ga wel elk jaar naar vive la France! nog beter dan de ardennen, heerlijk weertje, 's avond terrasjes en de mooie françaisekes nakijken :)
 
Word Zondag goed weer....wel warm kleden....oostenwind...dus fris

full
 
en neem Zaterdag Pina ook ff mee....kan hij eens met een echte motor meerijden :+

B|




:) :^ ;)



knutsel wil maestro vast fijne vakantie wensen.
want ik weet niet of je vrijdag of zaterdag gaat.

Thanks. ben tot 11:30 aanwezig op het werk, dan naar huis spullen inpakken, chillen op de bank, na sesamstraat nr bed en om 06:00 richting Duitse autobahn (even die longen van de auto schoonrijden :X )


JA ....maar op dit topic staan een paar post met oplossingene....ik heb het busje in de hendel iets afgeslepen maar nog niet genoeg...trillingen zijn een stuk minder....Zaterdag ga ik proberen om het goed te krijgen( maar ik ga eerst een reserve busje halen bij de dealer voor dat ik m verpruts)...zal ik piccies maken en posten


Of je maakt geen foto's en wij houden het grote z1000 sleuteltreffen bij jou in de tuin :P (ik heb nog een lamp in de bouwen en wil ook van dat irritante geluid af :+ )


wacht foto's en instructies mbt koppelingshendel met spanning af


Zondag moet ik werken ;( dus kan ik niet komen.

Zaterdag ga ik even bij arie Molenaar buurten :]
dus komt de Z toch even buiten ;)

Met moeders de vrouw nog alles goed :? Gaat nu wel opschieten toch :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan