Z1000 - Z750 meeting Plaza

2005 weer een meeting

  • Nee

    Stemmen: 1 12,5%
  • Ja

    Stemmen: 4 50,0%
  • 2005 pas???

    Stemmen: 1 12,5%
  • een stuk of 4 zou ook mooi zijn

    Stemmen: 2 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij moeten er zeker nog een stuk of 12 Z rijders op dit forum zitten.
En dat aantal groeit nog steeds zeker onder de Z750 rijders.....dus als we die ook weten te activeren....komt het best goed met de verhouding ;)

Als die de volgende keer ook kunnen komen zou het helemaal te gek zijn.

Ik hoop dat de volgende meeting snel volgt.
Misschien dat die dan wat centraler in Nederland gehouden kan worden zodat de afstand voor nog meer mensen te overbruggen is.
Ik had anders dolgraag willen komen maar de afstand was voor mij te groot i.v.m. de weersvoorspelling.
 
Ook ik vond het leuk. In tegenstelling tot tegemoetkomende motoren reden wij niet te hard gezien de omstandigheden. Op één dijk was het ff wat minder door die rubberen strepen zeg maar. Gelukkig sprak Brinz me al aan van: "Glad hè in sommige bochten, voelde hem een paar x glijden" Ik dacht namelijk dat het aan mij lag ondanks de geringe snelheid.

Knutsel, Fulleke en ik hebben nog even een oriëntatieprobleem gehad :X maar is uiteindelijk goedgekomen.

Fotograaf op een dijk, niks gezien, was te gefocust op die Akra en Remus-herrie voor me denk ik :9~ (Maestro gaat ff in oude sokken kijken of er nog doekoes over zijn)

Piccies, wat een Poser-spul :P Op één foto staat de motor van Muis achter die van Brinz. Lijkt net of Brinz een Remus seat-pipe heb.


ALS er volgende keer meer mensen meegaan, moeten we wellicht met meerdere mensen een rit uitzetten zodat meer de weg weten. nu ff keren, ging zonder verkeersproblemen en het zicht naar achteren was voor onze gids overzichtelijke (en mooi). Ik reserveer alvast de 7e en 14e :X
 
Laatst bewerkt:
Wil wel komen maar niet in een uithoek van het land (voor mij).

Nederland is 300 bij 200 km totaal...dat is toch niet zo erg met zo'n fijne fiets om op te rijden? :]

Zcrew heeft meer dan 400 km gereden gisteren....helemaal uit Belgie. :} :} :}
Gisteren was niet echt een uithoek...redelijk centraal.
We kunnen afspreken telkens een andere uithoek per meeting. :+
Zo komt iedereen aan bod....ook niet iedereen zal kunnen op een volgende datum. ;(

Maar je bent altijd welkom om mee te gaan..of om zelf met een idee te komen voor een meeting.

De volgende doen we trouwens bij Brinz in de achtertuin.
 
Ik hoop dat de volgende meeting snel volgt.
Misschien dat die dan wat centraler in Nederland gehouden kan worden zodat de afstand voor nog meer mensen te overbruggen is.
Ik had anders dolgraag willen komen maar de afstand was voor mij te groot i.v.m. de weersvoorspelling.

Was heerlijk weer gisteren tijdens de meeting en rit. *D
 
Ja als die weersvoorspelling nu een keer zou kloppen hier dan was ik echt wel gekomen.

Het blijft een gok....toen ik om 12 uur mijn motor naar buiten reed regende het. :r
Ik heb 2 a 3 minuten in de regen gereden toen klaarde het op. *D
ik was niet noemenswaardig nat....toen ik in Meerkerk aan kwam was ik alweer opgedroogd....en ik heb een leren pak. ;)

Het nadeel van een datum prikken is dat alleen het weer de spelbreker kan zijn.
Maar pakte goed uit gisteren. :}
We hebben gewoon geluk gehad. 8-)
 
Het blijft een gok....toen ik om 12 uur mijn motor naar buiten reed regende het. :r
Ik heb 2 a 3 minuten in de regen gereden toen klaarde het op. *D
ik was niet noemenswaardig nat....toen ik in Meerkerk aan kwam was ik alweer opgedroogd....en ik heb een leren pak. ;)

Het nadeel van een datum prikken is dat alleen het weer de spelbreker kan zijn.
Maar pakte goed uit gisteren. :}
We hebben gewoon geluk gehad. 8-)

En ik heb dus pech gehad!!
 
Excuses voor de late post...
Iedereen bedankt voor de gezellige dag... special thanks naar de twee genereuze Z rijders voor de cola. :}
Super plaatjes... :9~
ben er volgende keer zeker weer bij :]
 
Ik had zo'n beetje de zelfde foto's als er reeds gepost zijn..
Alleen deze nog....na gisteren weet ik het zeker: een Z moet blaffen!
Mooi, mooi, mooi...
Daar zijn we het toch over eens he Maestro?
Ik duik uitlatenland nog eens in.....


full
 
Ik had zo'n beetje de zelfde foto's als er reeds gepost zijn..
Alleen deze nog....na gisteren weet ik het zeker: een Z moet blaffen!
Mooi, mooi, mooi...
Daar zijn we het toch over eens he Maestro?
Ik duik uitlatenland nog eens in.....


(Afbeelding)

Mooie foto :) Mijn originele dempers staan in de kelder, hebben geen centimeter gereden :+
 
Allemaal hardstikke bedankt voor het komen opdagen. *D :} :9~ :9 :P
Speciaal Zcrew en Brinz die een behoorlijke rit moesten maken. :} :} :}
Jammer dat Arckira en 'zijn vriendin' ;) niet mee konden door tijdsgebrek.

..ja, sorry MUIS.. '( We waren zaterdag al de hele dag op pad geweest en 'savonds nog naar de 'nacht van VARI' (..Motoport Rotterdam..), rond 02:00 uur thuis en 03:00 uur in bed..
We waren dus niet echt uitgerust B| En aangezien Mini Mistress nog lerende is, zijn de ritjes binnendoor voor haar best euh, pittig..en idd moest ze ook weer om 17:00 uur gaan werken :P
Volgende keer rijden we (..of ik alleen..) gewoon mee ;)

't was iig de snelste Meeting ooit..een soort 'meet 'n greet', hallo en dag! *D

Nou ja, we hebben koffie gedronken en zijn (..lekker binnendoor..) weer richting het Haagse gereden..

Ik heb iig al een heel weekend plezier van mijn Z750 *D Teller staat op 520km dus dat schiet lekker op..van de week (..binnendoor.. O-) ..) naar Assen en dan mag 'ie voor de 1000 beurt :)

Trouwens maar een paar spetters gehad gisteren.. 8-)
 
..ja, sorry MUIS.. '( We waren zaterdag al de hele dag op pad geweest en 'savonds nog naar de 'nacht van VARI' (..Motoport Rotterdam..), rond 02:00 uur thuis en 03:00 uur in bed..
We waren dus niet echt uitgerust B| En aangezien Mini Mistress nog lerende is, zijn de ritjes binnendoor voor haar best euh, pittig..en idd moest ze ook weer om 17:00 uur gaan werken :P
Volgende keer rijden we (..of ik alleen..) gewoon mee ;)

't was iig de snelste Meeting ooit..een soort 'meet 'n greet', hallo en dag! *D

Nou ja, we hebben koffie gedronken en zijn (..lekker binnendoor..) weer richting het Haagse gereden..

Ik heb iig al een heel weekend plezier van mijn Z750 *D Teller staat op 520km dus dat schiet lekker op..van de week (..binnendoor.. O-) ..) naar Assen en dan mag 'ie voor de 1000 beurt :)

Trouwens maar een paar spetters gehad gisteren.. 8-)

Ja...shortest meeting in history....iets voor het guiness book of records. :+
Maar geeft niks...gewoon de volgende keer meegaan. :]
Mini Mistress kan ook gewoon mee...we hebben keurig netjes gereden. O-)

Is wel goed zo'n dijkrit voor haar als aankomend coureur. :P :9 :9~ ~
Daar leer je goed je bochtentechniek. :]

Goed je bike op slot zetten hoor B|

Zou zonde zijn als je de volgende keer moet afzeggen in verband met ontbreken van gemotoriseerd vervoer. ;)

Cu at the next meeting

:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan