Verbouwde Virago

Viragoman

MF'er
24 jul 2003
210
0
Hoekse Waard
Deze kwam ik tegen op het net.
Aardig verbouwd zeg maar. Niet geheel mijn smaak.
Wel gaaf geluid uit de uitlaat.

misc


klik op de link

http://www.chopperweb.net/forum/articles.php?action=viewarticle&artid=79


vman
 
Wat leuk, een dameskappers motor. }) AAARGHHHH })

Dames, heren, kunnen we het nu weer over mooie motoren hebben.
 
Zeg, we kunnen met z'n allen wel heel lullig doen over deze "chopper" O-) , feit blijf dat het best mooie :r suede tasjes en zadel zijn })

Toch prettig dat meer mensen er zo over denken.
 
Deze kwam ik tegen op het net.
Aardig verbouwd zeg maar. Niet geheel mijn smaak.
Wel gaaf geluid uit de uitlaat.

vman


Wel fijn hè Viragoman dat sommige losers hier zulke fijne reacties geven op jouw berichtje. Wat zouden die gasten tekort komen denk je? Ik zag er eentje die zwart leren motor-kleding "gay" noemt. Wat zou hij dan voor een koosnaampje hebben voor de kleurige leren strakke overall??

De Virago is zeker ook niet mijn smaak. Best wel overdone, vind ik. Het chromewerk voorin het frame is wel mooi. Alhoewel de gastjes op een plastic fietsjes (die hier zo maf op gereageert hebben, er mogelijk nix aan vinden ..... die zoeken meer wat in snelheid om (bij mooi weer) van de ene homo-parkeerplaats naar de andere te hoppen ;-) Toch?? Ieder zijn meug hoor. Ik vind het prima, zolang ze maar ergens voor mij rijden ;-)
 
Wel fijn hè Viragoman dat sommige losers hier zulke fijne reacties geven op jouw berichtje. Wat zouden die gasten tekort komen denk je? Ik zag er eentje die zwart leren motor-kleding "gay" noemt. Wat zou hij dan voor een koosnaampje hebben voor de kleurige leren strakke overall??

De Virago is zeker ook niet mijn smaak. Best wel overdone, vind ik. Het chromewerk voorin het frame is wel mooi. Alhoewel de gastjes op een plastic fietsjes (die hier zo maf op gereageert hebben, er mogelijk nix aan vinden ..... die zoeken meer wat in snelheid om (bij mooi weer) van de ene homo-parkeerplaats naar de andere te hoppen ;-) Toch?? Ieder zijn meug hoor. Ik vind het prima, zolang ze maar ergens voor mij rijden ;-)

Nou, nou, volgens mij moest jij ff iets kwijt............
First of all, ik kom helemaal niks tekort, al zeker geen Virago.
second, inderdaad, het chromewerk voorin het frame is op zich knap gedaan, niet mijn smaak, maar oke, het is in ieder geval apart.
third of all, ik rij mijn oude jap door weer en wind met een leren jack em spijkerbroek naar mijn werk waarbij de snelheid amper boven de 80 km/h komt, dus kom niet aanzetten met je "kijk mij eens een stoere biker zijn, en de rest rest zijn weekend hufters.
And last but not least, neuk op met je domme termen homo-parkeerplaatsen. volgens mij weet je zelf maar al te goed hoe het daar aan toe gaat. En by the way, als je zelf met een kleurige leren strakke overall op een Virago rijdt, heb je zowieso al een steekje los.
feit blijft dat de motr waar het over ging zwaar overtrokken is...en dat is nog zacht uitgedrukt...........

Zo, hehe, dat lucht op
 
Kan maar één reactie bedenken: te zielig voor woorden, da's geen motor meer maar een reetketelsteenvergruizerbrommertje. :r :r :r :r :r
 
reetketelsteenvergruizerbrommertje

Leuk scrabble woord 3X woordwaarde en vst ook een paar keer 3X letterwaarde...

maar je hebt wel gelijk, (knipoog mode aan) of ben ben jij ook zo'n plastic piloot die bij mooi weer van de ene homo-parking naar de andere homo-parking jaagt (knipoog mode uit)
 
Kweenie wat jij in je ogen hebt zitten maar het lijkt me wel duidelijk dat ik niet op een tupper zit.....en wat die parkings betreft, lamaazitten, ik ga wel vreemd met links.....
 
Kweenie wat jij in je ogen hebt zitten maar het lijkt me wel duidelijk dat ik niet op een tupper zit.....en wat die parkings betreft, lamaazitten, ik ga wel vreemd met links.....

8-) Ik mag alles weer zien van de doktor, dus ook dat je niet op een plastic fantastic rijdt. Ik ging alleen uit van de gedachte van onze vriendelijke vriend
Eagle biker die de veronderstelling heeft dat iedereen die deze virago niet mooi vind, aan zijn omschrijving voldoet. Bullshit, maarja, ik heb heb niet bedacht.
 
Ach, zo hebben al die sjoppernichten wel iets te zeiken.....zag er laatst in A'Dam 1tje rijden op zo'n trutvirago met een veelkleurige campingsmoking aan en de colors van de Angels op z'n rug....zat bijna op een voorligger van het lachen, had ik geen lachgas voor nodig....mag lijen dattie eraf gerost is door die mannen...... 8-)
 
en laten we ook gelijk eens ophouden met Virago's choppers te noemen. te veel glittertjes.

Als men het over choppers heeft, dan bedoelt men meestal bijv. zoiets...

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan