gezocht motorrijders omg. kempen / eindhoven

Status
Niet open voor verdere reacties.

motorfreakje

MF veteraan
5 jun 2004
5.822
0
kempen
oke ff opening post maar wijzigen

wij zijn een gezellig groepje motorrijders :]
spreken meestal bij mooi weer af om 19.30 af bij de kerk in Valkenswaard

en voor de rest lees het hele topic maar door :P
 
Laatst bewerkt:
Wat lees ik nu :?

Leeftijdsdiscriminatie :(

Wil jij niet met mij rijden vanwege mijn leeftijd, heb jij even pech. Ik rijdt ook redelijk sportief woon zo'n 10 minuten rijden van Eindhoven af en ben wel in voor een ritje met de brommert. :]

Mocht je je leeftijsgrenzen (en je eigen horizon!) verruimen dan stuur me maar een keer een berichtje. ;)
 
ligt eraan hoe oud ben je dan :)

Als ik nu zeg dat ik 59 ben, ben ik dan te oud?

Ik wilde eigenlijk zeggen dat de leeftijd niet uitmaakt om te gaan rijden. Anders spreken we gewoon binnenkort een ritje af, kun je achteraf nog kijken of ik te oud of te jong was :)
 
ik mag van mijn mama niet afspreken met (vieze) oude mannetjes waarvan ik niet weet of ik hem eruit kan rijden met de motor O-)

en ik moet ook nog vragen of zelfverdediging noodzakelijk is *D
 
Ja ik kom ook wel eens in Ehv, alleen vind ik dat je in de omgeving Ehv niet echt veel bijzonder wegen hebt... vast wel wat, maar die kan ik er iig nog niet vinden....
 
in eindhoven kun je niet echt mooi en leuk motorrijden heb ook ik ondervonden
daarom ben ik ook opzoek naar mensen die misschien wel leuke weggetjes weten en dat hoeft ook niet perse in eindhoven te zijn toch :?

en ben naar leuke mensen opzoek die daar ook zin in hebben :]
 
Oh god.. gaat ie weer werven...

Tja.. Ik moet heel eerlijk zijn dat ik me stierlijk verveel in Nederland sinds ik in de vogezen ben geweest.
Hier in de buurt weet ik wel wat leuke bochtjes etc... maar ook nog niet echt leuk.. Het blijf toch allemaal behoorlijk rechtuit..

Ik rijd dan wel vrij sportief, al zeg ik het zelf, maar daar heb je wel bochten voor nodig...
Vanuit Eindhoven zit je wel vrij snel in de Eifel *D
 
omg. kempen / eindhoven

Vreemde associatie toch. Tenzij het over de Noorderkempen gaat.
Van waar ben je zelf?

Ik:
22, male, Heist o/d Berg
Rijbewijs + moto in september (als alles goed gaat)

Maar om eerlijk te zijn...dat 21-27 vind ik maar vreemd, altijd met dezelfde mensen rijden is niet saai ( altijd met andere mensen rijden is minder aangenaam) en bovendien heb ik het niet zo voor "zeer sportief" rijden in eigen land. Dus ik stel voor om eerst eens een testritje te houden :P
 
Laatst bewerkt:
ik vind het bijna allemaal goed misschien kunnen we met een paar man op een voor iedereen bekende plaats afspreken
komende zaterdag kan ik in ieder geval niet dan ga ik naar drachten (drag races :9~ ) samen met ons pap

en voor de liefhebbers ik werk heel hard voor de kost om mijn motor te kunnen betalen en blijven rijden en ook een spannend leren pak er voor te kopen :P
 
ik mag van mijn mama niet afspreken met (vieze) oude mannetjes waarvan ik niet weet of ik hem eruit kan rijden met de motor O-)

en ik moet ook nog vragen of zelfverdediging noodzakelijk is *D

Ten eerste ben ik geen vies oud mannetje ;) En ten tweede zal zal zelfverdediging niet nodig zijn :o

Ik wil gewoon lekker rijden en met andere mensen kennis maken. (just for the fun)
en wie wie eruit kan rijden zal in de praktijk moeten blijken toch :]
 
Boeit toch ook niet echt wie nou wie eruit rijd of wel?

Als je maar plezier hebt en je ding kan doen..

Maar als iemand zich kan melden die ook wat leuke wegen weet in de omgeving, dan ben ik miss ook ooit van de partij...
 
helaas ben niet hoog opgeleid heb mts gedaan en toen wou ik ook meteen gaan werken voor mijn rijbewijs en ook een motor te kunnen kopen
 
helaas ben niet hoog opgeleid heb mts gedaan en toen wou ik ook meteen gaan werken voor mijn rijbewijs en ook een motor te kunnen kopen

He jammer, anders wist ik nog wel een leuk motorclubje voor je.(Daarom vroeg ik het ook, zie mijn onderschrift, maar ik kan helaas niet iedereen lid maken ;( ).
 
Aangezien je niet antwoord...neem ik maar aan dat je in Eindhoven woont (kut profiel niet bekeken)

Das een heel end. Bovendien duurt het nog minstens een half jaar voor je een moto hebt :?

Dus waarom zouden we nu al afspreken?
 
wie van jullie hebben wel eens van de kempen gehoord ligt onder eindhoven zelf woon ik in hapert
voor de niet begrijpende onder jullie :)
en het is wel saai om met de zelfde mensen te rijden als dat je ex vriendje inhoud waar je nog goed mee kan opschieten
wil gewoon nieuwe mensen ontmoeten die de zelfde passie hebben voor motorrijden als mij :]
 
mail maar een keertje als je zin heb om te toeren })

erik_berkvens apestaartje hotmail.com
 
Ik woon ook in eindhoven, maar heb alleen door de week tijd.
Maar als je een keer wil rijden mag je me wel mailen. :) (adres staat in mijn profiel of op mijn website)
Rij ook sportief. (oh ja, ben wel 29 :o )

[offtopic] He eric, heb je je gixxer nog of heb je al wat anders?? [/offtopic]
 
Ha Motorfreakje,

Ik kom uit Veldhoven en rijd zeer regelmatig, of Limburg in, Ardennen, Mergelland route. Afgelopen zondag zomaar richting Boxtel en omgeving. En Hapert ligt niet zo heel weit hier vandaan. Ik heb alleen 1 kleine bijkomstigheid, ik heb een kleine ukkepuk rondlopen. Dus ik kan alleen in het weekend, dan kan manlief een keertje oppassen. :}

Rijstijl: Sportief, rijd ook op circuit Zolder, hebben een gele CBR speciaal voor dit soort dagen. Als straatmotor een GPZ900r, dus sportief genoeg.

Maar, mocht je een keertje zin hebben om te rond te knorren, geef eens een gil!

scoopie@hetnet.nl

O ja, zie profiel, 26 jaar en "ben ok een vrouwke!" *D , foto hieronder: ikke ben nr72!

full
 
Volgende meeting bij de mac in Veldhoven dan maar 8-) (moet van Belgie komen)net over de grens bij Valkenwaard dus das niet zover!!!

En ik ben 23(M) dus ik mag ook meespelen :+

Mazzels
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan