Donateur van MF worden?

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.916
4.146
De Betuwe
2 jaar geleden is Iceman de eerste geweest die met het idee kwam om een donateurschap te introduceren. Toentertijd was de noodzaak voor een echt donateurschap nog niet aan de orde.

Nu, 2 jaar verder, is MF vele malen groter geworden. Groter worden is leuk, maar het heeft ook nadelen...het onderhouden wordt steeds duurder.
Daardoor zijn er meer banners op MF verschenen. Niet prettig, maar toch broodnodig om te kunnen bestaan.

Vanaf heden is er een keuze :)

Motor-Forum introduceert namelijk het "officiële" donateurschap. Dit donateurschap houdt het volgende in: Voor het bedrag van €15 per jaar steun je MF, zodat we ons voortbestaan beter kunnen waarborgen. In ruil voor deze vrijgevigheid krijg je een bannervrij MF en het warme gevoel dat je MF steunt ;)

Iceman heeft er, samen met NapO, voor gezorgd dat tientallen mensen geheel vrijwillig een donatie hebben gedaan.
Zonder deze donaties was MF misschien wel nooit geweest wat het nu is. We hebben toentertijd beloofd om wat voor deze bijzondere groep mensen terug te doen. En dat doen we, door ze een bannervrij MF te geven. Niet voor één jaar, maar voor altijd. Voor wat, hoort wat...

Het overgrote deel van de mensen die 2 jaar geleden gedoneerd hebben zijn inmiddels ingevoerd in het nieuwe systeem. Het kan voorkomen dat iemand niet als donateur vermeld staat, terwijl die persoon wel gedoneerd heeft. Als je denkt dat je onterecht geen donateurstatus hebt, stuur dan even een mailtje naar crew@motor-forum.nl

Naast de banners die verdwijnen voor donateurs, zal er ook een nieuw icoontje verschijnen bij de posts van donateurs.
Donateurs hebben tevens een nieuwe optie in het instellingen-menu. Met de nieuwe optie is er de mogelijkheid om de banners wel of niet te tonen.


We hopen met het donateurschap iedereen een keuze te kunnen geven. Wil je absoluut geen banners op de site of wil je MF gewoon steunen? Word dan donateur.
Vind je banners leuk en informatief, of kan je geen €15 missen? Dan blijft MF zoals het nu is.
Doneren is en blijft op volledig vrijwillige basis. Wil je het niet, dan hoef je ook niet bang te zijn dat we MF volplempen met banners en als men begint te klagen roepen dat "men maar donateur moet worden".

MF is en blijft gratis, voor iedereen.

Wil je donateur worden?
Schaf het direct aan via je profiel (met Paypal of Ideal)
 
Gebeurd

[me]MDevil dacht EUR 15,00 overgemaakt te hebben en komt er net achter dat dat (nog) niet gebeurd is. Is nu wel overgemaakt[/me]
 
Laatst bewerkt:
weinig kans dat je van mij geld ziet,gooi hem maar helemaal vol met banners en pop ups van reclame gaat niemand dood,en zo kom je ook nog achter koopjes enzo,tja succes met de site he,ik ga niet betalen voor een beetje l.llen met andere motorijders,kan nog maar 1 ding toevoegen,sorry he.
 
weinig kans dat je van mij geld ziet,gooi hem maar helemaal vol met banners en pop ups van reclame gaat niemand dood,en zo kom je ook nog achter koopjes enzo,tja succes met de site he,ik ga niet betalen voor een beetje l.llen met andere motorijders,kan nog maar 1 ding toevoegen,sorry he.
Geen probleem. Als je niet doneert blijft de site gewoon 100% zoals het was. Het wordt dus nooit een verplichting dat je moet dokken ofzo.
 
ik weet niet of ik toen wat heb overgemaakt. was wel de bedoeling maar weet niet meer of het ook is gebeurd :P

Banners blijven toch wel aanstaan bij mij.

meer hits levert toch wat extra's op en zoveel zijn het er nu ook weer niet.
 
Laatst bewerkt:
Geen probleem. Als je niet doneert blijft de site gewoon 100% zoals het was. Het wordt dus nooit een verplichting dat je moet dokken ofzo.
ok is het technies niet mogelijk dat mensen die zeg maar betalen geen banners zien,of dat ze die banners kunnen uitschakelen,en dat mensen die niet betalen dus wel banners zien,dan slaan jullie 2 vliegen in 1 klap,wie weet kunnen jullie er wat mee,ben wel blij met het motorforum hoor,ik leer hier veel,ga zo door zal ik zeggen :}
 
Schijnbaar heb ik toen ook betaald, want a: ik heb geen banners meer
b: ik heb een optie om banners uit of aan te zetten.

c: ik denk dat ik de banners aanzet, d: want het stoorde me niet e: ook zo steun ik dan wederom MF omdat banners nu eenmaal ook geld in het laadje brengen.

f: erg leuk, zeker het gebaar terug.

g: als ik er genoeg van hem kan ik toch nog altijd de banners uitzetten, maar voorlopig staat die weer aan.
 
ok is het technies niet mogelijk dat mensen die zeg maar betalen geen banners zien,of dat ze die banners kunnen uitschakelen,en dat mensen die niet betalen dus wel banners zien,dan slaan jullie 2 vliegen in 1 klap,wie weet kunnen jullie er wat mee,ben wel blij met het motorforum hoor,ik leer hier veel,ga zo door zal ik zeggen :}
Dit is precies zoals het nu is :) Donateurs zien geen banners (maar kunnen ze wel aanzetten als ze willen), mensen die niet doneren zien altijd banners.
 
ok is het technies niet mogelijk dat mensen die zeg maar betalen geen banners zien,of dat ze die banners kunnen uitschakelen,en dat mensen die niet betalen dus wel banners zien,dan slaan jullie 2 vliegen in 1 klap,wie weet kunnen jullie er wat mee,ben wel blij met het motorforum hoor,ik leer hier veel,ga zo door zal ik zeggen :}


ps: zo is het nu dus :X

oeps. te laat


hum , geinig, een MF symbool bij je nickname
 
Laatst bewerkt:
Iedereen die denkt wel gedoneerd te hebben maar niet de donateurstatus heeft, mail mij even.
(Mar1tin, het staat me bij dat je idd gedoneerd hebt.)

Zet er even je volledige (echte) naam bij, dat maakt het voor ons een STUK makkelijker! :)
 
Iedereen die denkt wel gedoneerd te hebben maar niet de donateurstatus heeft, mail mij even.
(Mar1tin, het staat me bij dat je idd gedoneerd hebt.)

Zet er even je volledige (echte) naam bij, dat maakt het voor ons een STUK makkelijker! :)
:^

[me]Orpheus is een hele avond aan het spitten geweest in de oude bankafschriften om de mensen die eerder gedoneerd hadden terug te vinden.
[/me]


Helaas kon ik niet bij alle betalingen uitgedokterd krijgen welke nickname er bij hoorde. Vandaar dat sommige mensen op dit moment misschien ten onrechte niet als donateur staan geregistreerd. Ff een mailtje naar Ruud en dan kunnen we dat corrigeren.
 
Dit is precies zoals het nu is :) Donateurs zien geen banners (maar kunnen ze wel aanzetten als ze willen), mensen die niet doneren zien altijd banners.
mooi zo ,ik heb dus geen slechte ideeen,wat heb je dat snel gedaan dan ik zeg het ,en ineens is het zo als ik zei :+
 
:^

[me]Orpheus is een hele avond aan het spitten geweest in de oude bankafschriften om de mensen die eerder gedoneerd hadden terug te vinden.
[/me]


Helaas kon ik niet bij alle betalingen uitgedokterd krijgen welke nickname er bij hoorde. Vandaar dat sommige mensen op dit moment misschien ten onrechte niet als donateur staan geregistreerd. Ff een mailtje naar Ruud en dan kunnen we dat corrigeren.
hee gaan jullie lekker met vakantie,want als er 10000 leden zijn keer 15 euro is tjing tjing veel euro's 8-)
 
is een goed idee dit. Ik weet niet meer of ik toen ook gestort heb, maar aangezien ik de banner aan en uit kan zetten vermoed ik van wel :+
 
We hebben toentertijd beloofd om wat voor deze bijzondere groep mensen terug te doen. En dat doen we, door ze een bannervrij MF te geven. Niet voor één jaar, maar voor altijd. Voor wat, hoort wat...

:}

Thx :)
 
Ingevuld... :)

Is er geen mooiere plaats te vinden voor dat MF logo'tje trouwens? Vind het persoonlijk niet zo mooi staan, zo vlak voor de ondertitel...

Moet altijd wat te zeiken hebben hoor ;)
 
Iedereen die denkt wel gedoneerd te hebben maar niet de donateurstatus heeft, mail mij even.
(Mar1tin, het staat me bij dat je idd gedoneerd hebt.)

Zet er even je volledige (echte) naam bij, dat maakt het voor ons een STUK makkelijker! :)
U heb mail :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan