Donateur van MF worden?

Zo, nu weer ON-Topic B|
restgeneuzel op mail

Deze heb ik alvast....

full


Lamakomen... })

OOohhww..beetje achtergrond info:

The nose Whistle was found over the whole world. the first one is from around the end on the Neolithic time line (about 4000 before Christ) In to Melanesia en Polynesia the finding ground of those old whistle’s the people thinking that the air coming out off the nose contains the soul and have therefore more power then the air coming out off the mouth .

The nose flute is played by blowing air from your nose through the instrument. Your mouth provides a resonating cavity for the nose flute, and by varying the shape of your mouth, you can get a variety of different sounds.

Echt wel cultuur dus he??? :} :}
Enne..hoor http://www.ohek.co.uk/instruments/sounds/nose.mp3 (hier) mijn oefengeluidje.
 
Laatst bewerkt:
Zie nou eens in dat dit jou "Wensje is", en dat wensje mischien nog te implementeren is, maar als ze alles moesten inbouwen wat iedere gebruiker zich maar wenst, hoe klein dan ook, wordt het tering veel werk... Je bent niet meer dan wie dan ook op dit forum, dus forget about it..

Mijn wensje :?
Zeker de andere posts niet gelezen :Z
Vandaar je reactie op :X :X :X
Is moeilijk hè, dingen echt aan elkaar koppelen... :X

Als ze in een extra regeltje in het profiel kunnen bouwen, kan het er ook weer uit... :P

En wat de rest van je gezever betreft, ik ben niet zo'n follow the leader type... B|



Zo, dat kon ik nou ook niet laten. Tenslotte is het hier droog :) :) :)
 
Prima dat je wilt doneren. Graag zelfs. Om het even kort te houden: Opties inbouwen kost tijd en die is schaars. De kans dat dat gaat gebeuren is klein. Als je dus wilt doneren en toch niet een icoontje bij je naam of simpelweg anoniem wilt blijven dan doe je gewoon wat Orpheus al eerder poste: Je stuurt hem een mailtje op orpheus@motor-forum.nl en je krijgt het rekeningnummer. Simpeler kan niet. :)

Haal jij dan dat regeltje uit het profiel, dan doneer ik als zijnde de anonieme weldoener met onbekende naam... ;)
Dan wil ik zelfs het rekeningnummer wel in m'n onderschrift zetten, zodat andere gebruikers zonder nick en reserveringsnummer anoniem kunnen storten.

Ik heb dat rekeningnummer trouwens niet nodig, ik had het al... :P

Maar goed, ik ga me weer ergens anders vervelen, het is "leuk" geweest hier... ;)
 
Zo, nu weer ON-Topic B|
restgeneuzel op mail

Deze heb ik alvast....

(Afbeelding)

Lamakomen... })

OOohhww..beetje achtergrond info:

The nose Whistle was found over the whole world. the first one is from around the end on the Neolithic time line (about 4000 before Christ) In to Melanesia en Polynesia the finding ground of those old whistle’s the people thinking that the air coming out off the nose contains the soul and have therefore more power then the air coming out off the mouth .

The nose flute is played by blowing air from your nose through the instrument. Your mouth provides a resonating cavity for the nose flute, and by varying the shape of your mouth, you can get a variety of different sounds.

Echt wel cultuur dus he??? :} :}
Enne..hoor http://www.ohek.co.uk/instruments/sounds/nose.mp3 (hier) mijn oefengeluidje.

Waar een simpel aankondigings-topic al niet toe kan leiden. :+
Al met al best een vermakelijk topic dit ;)
 
Allez...
Je hebt t kunnen horen eh??
Ik wacht nu nog d'rop dat m'n naam blauw word en ik jou kan bannen ook goed werk kan verrichten hier O-)
Nog steeds MOD ambities zo te zien.
:P

Zal wel niks worden die naam in blauw dan zien we nog meer onderscheid.
EN MOD, EN loogootje (al betaald?), EN naam in blauw. Wordt echt te veel hoor })
 
Laatst bewerkt:
Beste Peter,
      
bedankt voor je aanmelding als Motor-forum donateur. We zijn
erg blij dat je bereid bent motor-forum te steunen.
De bestellingen worden regelmatig verwerkt, dus je kan binnenkort
een mailtje van ons verwachten met daarin de gegevens om donateur
te worden.

Met vriendelijke groet,

De Motor-forum Crew
 
Nog steeds MOD ambities zo te zien.
:P

Zal wel niks worden die naam in blauw dan zien we nog meer onderscheid.
EN MOD, EN loogootje (al betaald?), EN naam in blauw. Wordt echt te veel hoor })
Je hebt duidelijk niet al mijn posts in dit topic gelezen :X ;)

En jij bent nr 2 B|



Edit:..."nog steeds"..????
 
Laatst bewerkt:
Beste Peter,
      
bedankt voor je aanmelding als Motor-forum donateur. We zijn
erg blij dat je bereid bent motor-forum te steunen.
De bestellingen worden regelmatig verwerkt, dus je kan binnenkort
een mailtje van ons verwachten met daarin de gegevens om donateur
te worden.

Met vriendelijke groet,

De Motor-forum Crew
Check your mail. :)
 
Ok, dan.

Vorig jaar hebben we ongeveer € 3500 uitgegeven aan serverhardware. Hiermee hebben we nu dus 1 desktop PC in een serverkast als webserver, 1 echte server als DB server en 1 oud lor als support server (crew mail, dev omgeving, etc.). Daarnaast hebben we vorig jaar een aantal keren defecte hardware moeten vervangen (memory, HDD). De echte server die wij hebben is een instap model van een relatief onbekend merk. Zo'n server kost normaal rond de € 2600 euro. In ruil voor een banner hebben we deze kunnen kopen voor € 1800. Zoals het er nu uitziet, moet dit jaar iig de webserver vervangen worden door een (veel) zwaardere machine. Daarnaast zal misschien de DB server geupgrade moeten worden. Dit kost minimaal zo'n € 3000 tot € 4000 euro en dan koop je niks geks.
Daarnaast heb je natuurlijk nog de normale vaste lasten. Domeinregistratie, rackspace, bankrekening, etc. Dit kost alles bij elkaar zo'n € 100 per maand.

Voor wat betreft de bandbreedte. Deze krijgen we nu gesponsord en daar mogen we 2Fast op onze blote knietjes voor bedanken. Zouden we dit zelf moeten betalen dan kom je ws. ergens rond de € 2000 tot € 2500 per maand uit.

Qua inkomsten hebben we tot dusver de banners en de stickers e.d. gehad. Al met al hebben we vorig jaar net zo'n beetje quite gedraaid, waarbij echt iedere cent een paar keer omgedraaid is.

Dus hier heb je het: dit jaar is er minimaal een € 4000 - € 5000 nodig om MF draaiende te houden. Daarnaast willen we erg graag een reserve opbouwen om eventuele hardware crashes of bandbreedte problemen op te kunnen vangen. Afhankelijk van het aantal maanden speling dat je wilt hebben praat je dan dus over € 2500 tot meer dan € 10.000 euro.

Ik hoop dat ik hiermee de mensen die denken dat je MF draaiende kunt houden van mooi weer en goodwill alleen even uit de droom heb geholpen. Voor niets gaat de zon op, maar MF zeker niet...
duidelijke taal lijkt me!
:} prima verhaal pheus....

en dat gezeik van sommige mensen ik zou er niet eens op in gaan zoals met dat jodenster gelul...iemand steunt of wel ...of niet...

steun je wel respect...steun je niet...ook respect...
15 euries is 7 biertjes in de kroeg...of 2 rondjes wasstraat met de auto...of een paar boodschapjes...

ik krijg meteen het gevoel van een paar jaar geleden...20.000 posts, flame wars, ruzies weet ik veel...om een paar prut euries...
 
Je hebt duidelijk niet al mijn posts in dit topic gelezen :X ;)

En jij bent nr 2 B|



Edit:..."nog steeds"..????
J*s*s man ik heb er een dagtaak aan onderhand. Zal misschien iets hebben gemist.

[off-topic] Maar ff lekker off-topic ik vind het toch weer elke keer SUPER dat ook, bij mij althans, elke diender z'n pootje opsteekt. En ja,.... ook naar naar jou bromsnor (je weet wel) [weer on topic]
 
Valt me op dat sommige van de crew het icoon als misgebruikt om met one liners mf te aanbidden... O-) :+

Dankjewel voor je aanmelding als donateur. Je krijgt zo spoedig mogelijk bericht.

Nu nog wachten op die bak bier,fruitmand,mooie dame,modschap,weekje vakantie of ander verrassings pakket.. :+

Edit:

Beste Meneer -=MV=-,

bedankt voor je aanmelding als Motor-forum pimp. We zijn
erg blij dat je bereid bent motor-forum te aanbidden.
De bestellingen worden regelmatig verwerkt, dus je kan binnenkort
een mailtje van ons verwachten om te zien dat uw bankrekening word geplunderd.

Met vriendelijke groet,

De Motor-forum Crew (vanuit Ibiza)


h.u.m.o.r. voor degene die happen.. :+
 
Laatst bewerkt:
[me]Orpheus heeft vannacht maar 3 uurtjes slaap gehad.
[/me]

Toen ik vannacht om 04:00 thuis kwam van mijn werk had ik echt geen zin meer om nog ff de mail te checken. B|

:P
[me]Kofferrek dacht dat je de rest van de nacht mailtjes had zitten te beantwoorden.
[/me]


Valt dat ff tegen B|







:+
 
Baksteen denkt: is er niet iets in te bouwen dat donateurs gewoon domweg 30% sneller hun pagina's kunnen downloaden ofzo....???Dan heb je ook echt een relatie tussen je donatie en wat je ervoor terug krijgt :X :X
 
Baksteen denkt: is er niet iets in te bouwen dat donateurs gewoon domweg 30% sneller hun pagina's kunnen downloaden ofzo....???Dan heb je ook echt een relatie tussen je donatie en wat je ervoor terug krijgt :X :X
Nee, want dan is het een verkapte vorm van betalen voor MF....
 
Terug
Bovenaan Onderaan